De river....

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      De river is me nu al 2 weken volledig in mn kont aan het neuken als het komt tot MTT's, ik kom iedere keer ver met kutkaarten, en als ik dan een keer een goede hand heb en al het geld gaat erin dan kan ik er geld op zetten dat die hoerige kutriver me naait. Ik word er ziek van, en altijd zijn het de idioten met bigstacks die geluk hebben.

Niet normaal geef me godverdomme nou eens een keer een beetje mazzel.......

Net weer de $4,40, 180 spelers op Stars gespeeld, zit bij de laatste 60, krijg TT, heb overpair op flop, push allin voor ruim 3000, een of ander idioot met AK en jawel hoor, A op de river... keer op keer, ik ben geduldig speel erg goed en doordacht maar ik krijg gewoon iedere fucking keer een suckout om mn oren ik word er strontziek van.

Edit: word zonder t..... lol
  • 15 antwoorden
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Ik wordt is zonder t...
    • Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      een probleem dat ik ook vaak zie, mensen dat hun overcards niet kunnen wegleggen..
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Tja ze gaan die A of K toch echt een op de 5x raken ofzo.

Maar ik ken het gevoel en het is erg vervelend. Voorstaan is echter geen garantie dat je de hand ook daadwerkelijk de hele tijd gaat winnen. Als je maar voor staat iedere keer dat het geld erin gaat dan komt het uiteindelijk wel goed.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ja ik weet het ook wel :) dit was weer zo'n impulsieve post die jullie nu onderhand wel gewend zijn van mij :P

Ik zit nu al zo'n 2 weken in een downswing en dat moet ik dan even kwijt, hehe.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Zit nu bij de laatste 25 bij nog zon 180 spelers SnG en sta op het moment 7e in chips...
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      en natuurlijk met mijn geluk vlieg ik er uiteraard op de 12e plek uit, met nog 14K chips ga ik met 99 eruit tegen KK..... thats the only way they beat me, suckouts or preflop ownage :P

Beetje arrogant :P maar zo zie ik het onderhand wel
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      :D ik had de titel nog ma pas gelezen en ik wist al over wie het ging :D
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      poker zonder riversuckouts is als een koektrommel zonder koekjes.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      poker zonder riversuckouts is als een koektrommel zonder koekjes.
      nee hoor, poker zonder riversuckouts is leuk, dan kun je die koekjes zelf kopen. :P

Maar even ontopic, de river zuigt, zeker als je constant voorligt als t geld erin gaat en je toch verliest. mja zonder downswing leer je de upswing niet waarderen he :)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      ZO even een sessie SSS gespeeld, zon 2 uurtjes.

Resultaat: 2 handen gewonnen, rest verloren.... Weer 6 buyins down op NL25
      Het kan niet op, BR weer bijna gehalveerd....... en ik kan weer lekker helemaal terug naar 10NL en 0,05/0,10 FL

Een maandje spelen naar de knoppen in enkele dagen tijd.... zoals gewoonlijk, zogauw als ik in een downswing kom dan is het ook meteen een goeie. Met $200 begonnen aan FL 0,25/0,50. met daarbij een sessie SSS op NL 25 en ik sta weer op $130.

Ik houd bewust een ruimere BRM aan dan wordt aangegeven, en iedere fucking keer als ik dan een limiet omhoog ga dan kan ik er van verzekerd zijn dat het helemaal misloopt.

Het enigste wat ik me afvraag is WAAROM?????
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      --

ik hou op met klagen :P
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      post handen want ik heb een sterk vermoeden dat je een groot deel van het geld hebt weggetilt.
    • NajefZ
      NajefZ
      Bronze
      De river pwnt mij ook te vaak, vooral op pokerstars.
      Gisteren maar een account op FT aangemaakt en daar gaan kijken.
      FT kent ook erge rivers, maar helemaal erge turns.
      Mensen maken hun fullhouse op de turn met trash en callen hun flush drawtjes maar door, tot op de river...ja hoor.
      K krijg een beetje een hekel aan rivers, 1-10 keer helpen ze mij en de rest van de tijd verkrachten ze me bankroll.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NajefZ
      Mensen maken hun fullhouse op de turn met trash[...]
      Leg me eens uit hoe dat moet? :D
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Paartje 2-en in hand, dikke bet callen in raised pot op een flop van AAK, en dan de 2 hitten op turn.