Scripts

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik ben van plan binnenkort is meer tafels te proberen (16 en mss zelfs 20 als het gaat)
      Ben benieuwd of jullie iets van scripts gebruiken zodat je niet moet intypen en gewoon bet 4bb+1bb per limper kan doen?
      zelfde voor 2/3 pot

groeten
  • 14 antwoorden
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Ik gebruik ze alvast. Zelf met maar 9 tafels :D . Voor PokerStars bestaan er zelf verschillende denk ik.
      Er zijn er zelf die zo geprogrammeerd zijn dat rechtermuis preflop= 4BB(+1BB/limper) rechtermuis op de flop= 2/3 pot rechtermuis op de turn allin. Zodat je met 2 toetsen alles kan doen. Ideaal voor het SSS'en dus. Ook bestaan er verschillende scripts voor het highlighten van actieve tafels, rebuyen, table plannen... (You name it, they've got it).

Je moet eens kijken op het Duitse/Engelstalige forum hier, 2+2 en overcards natuurlijk.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      WOW!!!
      Bestaat dat joh??
      Vet handig man, dat moet ik ook hebben :D
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik vraag me af hoe moeilijk het is om voor de SSS en bot te maken die voor je speelt? ik denk dat je met zoiets op NL10 best wel makkelijk een bankroll kan opbouwen....
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Ik vermoed niet moeilijk. Die bankroll die je zo opbouwt zal echter met veel plezier geblokkeerd worden door de pokerroom :)
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik kan hier gerust een verhaal gaan posten over hoe je een pokerbot moet maken, maar dat doe ik dus niet :P

Vergeet echter maar dat het zo simpel is, zeker als je niet gepakt wil worden. De pokerrooms zijn heel erg goed in het ontdekken van patronen en als jij steeds tzelfde speelt duurt t nog geen 2 dagen voordat je account geblokkeerd is. Je kunt een bot maken die onvoorspelbaar speelt, maar dat is heel erg moeilijk. Zoek maar naar google naar universiteiten die t geprobeerd hebben en je zult zien dat er pas 1 is die redelijk in staat is onvoorspelbaar te spelen op basis van een giga database.

maar ontopic, die scripts werken goed, maar download niet zomaar alle scripts, sommige zijn niet helemaal wat je ervan verwacht in de zin van spyware of andere zooi. Haal ze van grote, vertrouwde sites met veel commentaar en je voorkomt een hoop ellende
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      AHK potbet script

google!

alleen ik gebruik het niet meer omdat ik heel handig ben geworden met mijn toetsenbord en muis. :P
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Pokerpad? Muis geeft alleen maar RSI.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ben ik de enige die heel de tijd op de muisknoppen drukt omdat hij zich verveelt? IK zit echt heel de tijd overal op te rechtsklikken, zo'n betpot script kun je imo ook beter op je numpad zetten.
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Ben ik de enige die heel de tijd op de muisknoppen drukt omdat hij zich verveelt? IK zit echt heel de tijd overal op te rechtsklikken, zo'n betpot script kun je imo ook beter op je numpad zetten.
      Lol dat doe ik ook altijd. Of er moet een stapel fishes voor me neus staan. Ook altijd leuk om mee te spelen.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Lol dat doe ik ook altijd. Of er moet een stapel fishes voor me neus staan. Ook altijd leuk om mee te spelen.
      Hahaha, die fiches heb ik weer terug gestopt in 't koffertje.
      Ik kon d'r geen minuut vanaf blijven, niet te geloven.
      Al zet ik ze aan de andere kant van m'n bureau, binnen een minuut heb ik ze alweer gepakt :D

Het erge was nog, kreeg er zelfs gewoon koppijn van, haha.
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Ik begrijp niet hoe jullie tijd over kunnen hebben tijdens het spelen..
      Ik speel 2 tafels SSS met de software erbij, maar zodra ik een 3e tafel erbij pak, dan krijg ik het toch al snel te druk als er toevallig overal speelbare handen tevoorschijn komen :(

Toch maar eens een keer een thread openen denk ik hoe te multi-tablen :P
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik zit met 9 tafels open nog steeds handjes te beoordelen op 't forum :D
      Niet altijd even verstandig, maar soms slaat de verveling toe, haha.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik speel 20 en post nog handen :)
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Damn hoe kan dat, ik open hier vannacht wel even een nieuw topic voor om vervuiling hier tegen te gaan :)