gouden status

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels hard op weg naar de gouden status. Ik heb nog een puntje of 100 nodig, en dit moet wel te halen zijn binnen een paar dagen.

Echter, als je eenmaal gold bent, blijf je dat dan ook? Want ik zit de komende weken druk met tentames, dus de komenden weken heb ik nauwelijks tijd om te spelen. Of wordt ik dan vervolgens weer zilver of bronze?

ik hoop dat iemand mij kan helpen
  • 10 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      na 4 weken zak je weer terug.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      nee, dat dacht ik ook..

je zakt terug aan het eind van de maand,
      dus als je de 25ste goud wordt en je speelt niet genoeg wordt je de 1ste van volgende maand terug zilver

bij mij was dat toch het geval, ik ben even voor 6 dagen goud geweest en daarna terug zilver omdat er een nieuwe maand begon

(ik vind dit trouwens een hele slechte regeling X( )
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
      nee, dat dacht ik ook..

je zakt terug aan het eind van de maand,
      dus als je 20ste goud wordt en je speelt niet genoeg wordt je de 1ste van volgende maand terug zilver

bij mij was dat toch het geval, ik ben even voor 6 dagen goud geweest en daarna terug zilver omdat er een nieuwe maand begon

(ik vind dit trouwens een hele slechte regeling X( )
      dat wordt dus heel snel alle artikelen doorlezen als ik gold ben, voor ik weer zilver wordt haha:p

ook gek eigenlijk, je speelt als een gek om goud te worden, dan kan je een paar dagen wat artikelen lezen en uiteindelijk zak je weer terug.

maarja in ieder geval bedankt voor de antwoorden :)
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Ik dacht toch echt ook dat je niet kon terug zakken in de maand waarin je je status behaald, maar per eerstvolgende maand.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wanneer je 800+ points hebt gehaald de laatste 4 weken zul je gold worden.

Wanneer je op de 1e dag van de maand in de laatste 4 weken 800+SP hebt gehaald blijf je heel die maand minstens gold.

Wanneer je op de 1e dag van de maand <800SP in de laatste 4 weken hebt gehaald ben je minstens silver tot het eind van de maand. Wanneer je de 2e dag dan bv. 800+SP hebt gehaald in de laatste 4 weken blijf je heel de maand minstens gold.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Wanneer je 800+ points hebt gehaald de laatste 4 weken zul je gold worden.

Wanneer je op de 1e dag van de maand in de laatste 4 weken 800+SP hebt gehaald blijf je heel die maand minstens gold.

Wanneer je op de 1e dag van de maand <800SP in de laatste 4 weken hebt gehaald ben je minstens silver tot het eind van de maand. Wanneer je de 2e dag dan bv. 800+SP hebt gehaald in de laatste 4 weken blijf je heel de maand minstens gold.
      Zo dacht ik het ja, dus altijd als je een status bereikt heb je hem minstens 1 maand toch?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Tot het eind van de kalendermaand.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Tot het eind van de kalendermaand.
      Beetje jammer, had ik het toch niet goed begrepen. Zou toch een veel eerlijkere deal zijn dat als je de status heb gehaald je de komende maand krijgt om dan weer net zoveeel punten te halen om je status vervolgens te mogen behouden?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je moet gewoon zorgen dat je constant boven de onderlimiet van je punten zit ;)
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Ja blijkbaar...LOL

Vandaar ook ons brons ;)