Nl25 Qq

• deathride007
      deathride007
      Bronze
      Was dit de juiste beslissing ?

$0.1/$0.25 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG Hero ($9.50)
      UTG+1 Saint66 ($17.35)
      MP1 bunghole738 ($6.80)
      MP2 NeNe16 ($35.50)
      CO urnieburn77 ($25.00)
      BTN belanick ($4.60)
      SB Guylncognito ($25.10)
      BB RayTen ($10.00)

Pre-flop: ($0.35, 8 players) Hero is UTG Q:heart: Q:club:
      Hero raises to $1, Saint66 calls $1, 6 folds

Flop: 4:diamond: 9:diamond: 3:heart: ($2.35, 2 players)
      Hero bets $1.80, Saint66 calls $1.80

Turn: K:club: ($5.95, 2 players)
      Hero checks, Saint66 bets $6.70, Hero folds

Final Pot: $5.95

Saint66 wins $12.40 ( won +$2.90 )
      Hero lost -$2.80
  • 3 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik ben bang van wel.
      Het is altijd verleidelijk om door te blijven betten, ook met die K op de board.

Het punt is namelijk, hier checken is behoorlijk zwak en Villain zal dan bijna altijd betten, zijn bet hier is nogal hoog waardoor ik betwijfel of hij überhaupt wel iets heeft...

Hij zou ook maar zo een set kunnen hebben, ik denk toch dat je op de turn achter ligt, misschien op de flop zelfs al.

Want nou wijsheid is op de turn laat ik even aan andere mensen over :)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Met dubbele stack fold ik hier, te stom om heel je stack kwijt te spelen, kans dat hij K heeft is klein maar hij bet hier redelijk sterk dus hij zal wel iets hebben, mss een geslowplayde AA of set, mss gewoon een 9, we zullen het nooit weten.

gewone stack push ik hier (niet check/push!) denkik, kans dat hij de K heeft is even klein als nu maar als hij hem heeft verlies ik niet zo veel aangezien al meer als de helft van men stack in het midden ligt en niet maar 1/4.
      denk dat hier eerst pushen +EV is aangezien je maar zoveel keer de pot moet oppakken daar om het winstgevend te maken, als hij callt heb je nog 2outs dat je Q op de river je redt of mss heeft hij een overspeelde flushdraw.

Deze hand illustreert heel goed het probleem van uit positie spelen, je hebt namelijk geen info over villain, als je in positie zit en hij donkt de turn kan je makkelijk folden, als hij checkt, check jij behind en reevalueer je de river, bet hij daar ben je imo altijd beat.$

groeten
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi deathride007,

Met een 20BB stack had je moeten pushen op de turn.

As played moet je hem hier wel folden. Met dubbele stack vanuit UTG kan je ook overwegen om meer te betten preflop en op de flop, zodat je sneller committed bent bij een call. Wanneer iedereen fold is het ook goed omdat je daarna toch weg bent.