mansion 50$ + 100$

• beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      halo, ik ben tot de ontdekking gekome dat ik hier een x een account gemaakt heb maar de quiz ni gedaan had. Nu heb ik m gedaan en mansion poker uitgekozen voor di bonus. Myn vraag is hoelang het duurt voordat ik di bonus kryg in mn account & kryg ik daar mail van of hoe gaat dat in zn werk..?
  • 7 antwoorden
    • VirtusVirgo
      VirtusVirgo
      Bronze
      Als je alles gedaan hebt is het gewoon geduld hebben. Het duurt ongeveer een week. let er wel op dat de bonus bij mansion niet in je poker account komt maa eerst in een gewone account. Vandaar moet je het overzetten naar je pokeraccount dit is de reden dat je eerst niet ziet dat er geld op je account staat.

Gr en succes
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      oOw Okee dan heb even geduld ;) ,, en ik las ook iets over een ID Chek krijgt iedereen dat dan ofniet..? :) want ik las dat sommige gewoon na 1 dag de bonus al hadden gehad..

Maar bedankt...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi welkom bij PS,

normaal duurt het tussen de 24 en 48 uur voordat je je startkapitaal ontvangt op je account.
      Je kunt inderdaad ook een email ivm de ID check krijgen (niet iedereen ontvangt deze echter), het gebreurd wel vaker dat deze email in je junkmail terecht komt, houdt deze dus even in de gaten voor deze mail.
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Heey,

Oke dan bedankt voor de info en ik wacht het rustig af het zal wel na het weekend worden denk ik dan cker :D ? nou jullie horen er nog van dan.. Wel top dat jullie zoveel voor de spelers hier doen als ik alles is lees in die forums en die tools allemaal ;) Thanks
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Jongens,

Bedankt voor het startkapitaal maar waar ik ik vinden hoeveel mpp ik al gehaald heb..?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      dit kun je mansion zien onder "my account".
      mcp heet het daar.
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Hallo ,,

Superbedankt in ieder geval voor alles jongens..! Ik ga het mooi uitbouwen en heb al vele artikelen gelezen enzo :D

Thanx