87o vanuit BB

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Hoe speel je dergelijke hand het beste? Villain probeerde vaak de pot te stealen, vandaar men check op de turn.

Titan Poker Tallinn 100/200, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button [color:#C00000]Button (3335)[/color]
      SB (1400)
      BB [color:#C00000]BB (1625)[/color]
      UTG (3190)
      UTG+1 (1520)
      CO (3930)

Preflop: BB is in the BB with 8 :diamond: 7 :spade:
      3 folds, Button calls 200, 1 fold, BB checks.

Flop (500) 8 :club: 2 :spade: 7 :heart:
      BB bets 350, Button calls 350.

Turn (1200) 3 :club:
      BB checks, Button bets 400, BB calls 400.

River (2000) T :spade:
      BB bets 675, Button calls 675
  • 6 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      check raise turn is my guess
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      check raise turn is my guess
      zou ook mijn lijn zijn. Hij is immers committed op zijn turn 'float'. Op de river heb je nog kans dat hij hem fold. Liever c/r ik de turn, want daar krijgt hij toch al onweerstaanbare pot odds.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ok, ik onthoud het voor volgende keer... villain had btw een setje drieën, mooie call op de flop aangezien hij nog steeds 2 outs heeft.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      zoals ik t zie toon je weinig sterkte.

Preflop check je. Flop komt met waardeloze kaarten en je bet. met pocket 3en zou ik dit ook callen. Turn check jij waarop hij inzet (met zn made set) en jij callt. River bet jij weer en uiteraard callt hij (ik zou geraised hebben als ik hem was), wat kan jij hier hebben wat hem verslaat en waarmee jij preflop niet geraised zou hebben vanuit de BB? Goed, als jij slowplayed dan gaat villain hier nat, maar verder zou ik dezelfde lijn als hem hebben gevolgd met mn set. Ik snap jou play best wel met 2 pair, maar vind t niet heel gek dat je hier verliest.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      met pocket 3en zou ik dit ook callen.

waardeloze call. BB heeft hier volgens mij altijd iets hier.

maar vind t niet heel gek dat je hier verliest.

ik vind het ook niet gek. Ik word dagelijks ge-2-outered. Dit is gewoon een bad beat.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      zoals ik t zie toon je weinig sterkte.

Preflop check je. Flop komt met waardeloze kaarten en je bet. met pocket 3en zou ik dit ook callen. Turn check jij waarop hij inzet (met zn made set) en jij callt. River bet jij weer en uiteraard callt hij (ik zou geraised hebben als ik hem was), wat kan jij hier hebben wat hem verslaat en waarmee jij preflop niet geraised zou hebben vanuit de BB? Goed, als jij slowplayed dan gaat villain hier nat, maar verder zou ik dezelfde lijn als hem hebben gevolgd met mn set. Ik snap jou play best wel met 2 pair, maar vind t niet heel gek dat je hier verliest.
      Ik vind het ook helemaal niet gek dat ik verlies (de meeste chips gaan er dan ook in wanneer villain voorligt), ik vraag me gewoon af hoe ik dit het beste speel, ongeacht of ik nu deze pot verlies of niet. Hier los van is een call op de flop met 33 zeker -ev op lange termijn. Dat donks hier wel callen is enkel in ons/mijn voordeel, dat hij hier één van zijn 2 outs hit is gewoon pech.