SSS-coaching (20/06: 18.30-20u): Onderwerpen/handen?

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hey guys!

Vanavond weer een coaching van sreteb en moi. Hebben jullie nog dingen waar je mee vast loopt waar je wat "special attention" voor wil?
      Laat je verzoekplaatjes hier achter! :)

Groeten,
      Leo
  • 13 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik zou het wel leuk vinden als jij en Philemon wat aandacht kunnen besteden aan dingen als donkbets, overbets of juist veel te lage bets.

Dat soort dingen blijven vaak giswerk en je zult ze ook niet op commando kunnen laten zien, maar dat blijven altijd wel interessante situaties denk ik.

Voor de rest vind ik het wel interessant om te zien op welke flops je eventueel zou kunnen slowplayen en hoeveel je dan zou moeten betten om toch mensen mee te krijgen, maar wel zo dat je op de river natuurlijk all-in bent.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      sklansky chubukov getallen :D , donkbets ook heel interessant, vooral de limp/call en dan donk op de flop IP variant.

En dat slowplayen is als je een goed verborgen maar zeer sterke hand hebt, anders haal je er geen meerwaarde uit.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      ik weet niet op welke limiet een ieder van de volgers speelt, maar mij lijkt het leuk als jullie eens op 5-10 spelen. Mijn ervaring is hier namelijk dat er veel donks zitten en ik ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan....

Ben er bij vanavond, tot laterzzzz
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door calimero1981
      ik weet niet op welke limiet een ieder van de volgers speelt, maar mij lijkt het leuk als jullie eens op 5-10 spelen. Mijn ervaring is hier namelijk dat er veel donks zitten en ik ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan....

Ben er bij vanavond, tot laterzzzz
      +1
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Als het lukt ben ik er ook vanavond, maar is het nu om 18.30 of 20.30 uur NE tijd vanavond?
    • maik0l
      maik0l
      Bronze
      Hoi hoi,

Ik kom ook een kijkje nemen. Heb dit wel nog nooit gedaan, dus weet niet precies hoe dit in zijn werking gaat? gewoon op full tilt? wij spelen jullie coache? of wij kijken hoe jullie spelen? please tell me :D

Groete Maikel
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ze spelen op ftp, Jullie kijken toe hoe hun uitleggen waarom ze een hand zo spelen. Je kunt de coaching bijwonen door wanneer de coaching begint, naar de home page te gaan en dan op de goede deelnemen klikken die bij de sss coaching hoort.

De limiet ze spelen nl25 geloof ik
      Dus dat is maar 1 limiet hoger dan de laagst aanbevolen sss limiet
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
      Als het lukt ben ik er ook vanavond, maar is het nu om 18.30 of 20.30 uur NE tijd vanavond?
      Coaching start om 18:30 NL tijd, aangezien de meeste mensen in Nederland zijn.

@ maik0l; gewoon bij coaching (of home page) op deelnemen drukken bij de SSS coaching en er opent een apart venster, waar de info over tafels staat en waar je de dingen over hoort. Je moet wel fulltilt hebben, maar je hebt geen account nodig om te kijken.
      Je kan met request --> player search zoeken naar de coach, of handmatig tafel zoeken.

@ calimero1981; bedoel je 1000NL of 10NL? 1000NL is nog iets te hoog voor ons denk ik ;) . Het verschil met 10NL en 25NL is niet zo groot, maar we kunnen wel 's 10NL doen als mensen dat willen zien.
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      ik probeer er te zijn en ik hoop dat het geluid dezekeer goed werkt
      groetjes tot dalijk
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik kom later ook nog wel even koekeloeren denk ik. Al hoop ik wel dat we dan binnen nu en een half uurtje eten.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      hoe handen te spelen als je postflop uit positie zit en geen made hand hebt.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      nee ik bedoel 10nl, ik denk dat veel mensen en ook ik dat spelen en t niveau verschil vind ik persoonlijk toch aanzienlijk. maar ik weet niet wat de rest vd meningen zijn........
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      full tilt op 10NL moet je niet spelen daar is 10% rake X(

groeten