NL4 65s

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik wil graag jullie mening horen over deze hand. Ik speel hier wel BSS maar had de ronde ervoor verloren en heb nog niet gere-buyed. Vandaar mijn lage stack hier.

Known players:
      Hero:
      $1,23
      UTG+2:
      $9,06
      MP1:
      $1,89
      CO:
      $3,24
      SB:
      $4,96
      UTG+1:
      $1,05
      MP2:
      $8,80
      BU:
      $3,02
      BB:
      $8,06

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with 6:spade: , 5:spade:
      2 folds, MP1 calls $0,04, MP2 folds, Hero calls $0,04, 3 folds, BB checks.

Flop: ($0,14) 3:spade: , K:spade: , 5:heart: (3 players)
      BB checks, MP1 checks, Hero bets $0,07, BB raises to $0,14, MP1 calls $0,14, Hero raises to $1,19 (All-In), BB calls $1,05, MP1 raises to $1,85 (All-In), BB calls $0,66.

Turn: ($5,03) 2:heart:
      River: ($5,03) 9:spade:

Final Pot: $5,03

Results follow (highlight to see):
      Hero shows a flush, king high (6s 5s)
      MP1 shows a pair of aces (Ah Ad)
      BB shows two pairs, kings and deuces (Kh 2s)

Hero wins with a flush, king high (6s 5s)
  • 5 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Eerlijk gezegd ziet dit er mij helemaal niet goed uit hoor...

- Fold preflop of raisen om de limper te isoleren, callen met SC is enkel goed als ge met een hele hoop limpers zit imo.

- Je flopt MP en een lage flushdraw, dit is geen super hand hoor. Omdat er enkel gecheckt wordt zou ik hier echter ook wel betten, maar maak het potsized. Op zo'n zwakke bet wordt zelden gefold in multiway potjes.

- Je wordt gecheck/raised in een multiway pot, dit is meestal een sterke hand van villain. Hier moet je gewoon callen en hopen dat je flush valt. Maar je gaat all in met een hand waarmee je bijna altijd achterstaat. Big nono !

edit: nu es naar de resultaten gekeken, man man man, ik mis 4NL :D
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ben het met neoken eens. en nee je mist nl4 niet :P
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Met zo'n lage stack is het imo zinloos om typische "drawing hands" als suited connectors te gaan spelen.

Verder bevalt je line me wel. Persoonlijk zou ik preflop raisen, die bet/push op de flop lijkt me wel cava.
      Ik denk dat je (als shortstack) hier prima kan pushen, omdat je redelijk wat equity en (tegen zo'n donks) misschien nog een beetje fold equity hebt. Tegen een goede speler kan je beter gewoon callen of folden.

Dit speelt wel HELEMAAL anders met een grote stack, dan kan je beter bet/callen en op de turn een bet callen wanneer je de juiste odds krijgt.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Met zo'n lage stack is het imo zinloos om typische "drawing hands" als suited connectors te gaan spelen.

Verder bevalt je line me wel. Persoonlijk zou ik preflop raisen, die bet/push op de flop lijkt me wel cava.
      Ik denk dat je (als shortstack) hier prima kan pushen, omdat je redelijk wat equity en (tegen zo'n donks) misschien nog een beetje fold equity hebt. Tegen een goede speler kan je beter gewoon callen of folden.

Dit speelt wel HELEMAAL anders met een grote stack, dan kan je beter bet/callen en op de turn een bet callen wanneer je de juiste odds krijgt.
      Mee eens, spelen voor effectieve stack(s) van $1,23 lijkt me hier de investering niet waard.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Je stack is te klein om dit soort handen te spelen.
      Op de flop ga je uiteraard failliet, je hebt +/- 50% equity tegen alles behalve een set. Ik zou eerst potsize betten, nadat je geminraised wordt kan je inderdaad pushen.