Elephant verkopen

• zazizo
      zazizo
      Bronze
      Ik heb 2000 punten gehaald, en krijg dus zo'n elephant licentie.
      Ik gebruik echter geen software, en vroeg me dus af of die elephant licentie een beetje te verpatsen valt.
      Las dat ie 40 dollar ofzo waard was....

Iemand hier ervaring mee ?
  • 10 antwoorden
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Ik niet iig, denk ook niet dat iemand anders hier ervaring mee heeft (vraag me af of het überhaupt mogelijk is)
      Maar mag ik vragen waarom je geen software verkoopt en hier ook niet aan wilt? Ik vind het stom van je om die licentie niet te willen. Ik denk (weet wel zeker) dat je met zo een tool als Elephant die 40 euro er ook heel ruim uit haalt.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Rule No. 5: No threads about private money transfers or sales (PT/PA, Books)!

It is not allowed to search for private money transfers, or to sell items (e.g. PokerTracker, PokerACE liscences or books) on the forum. Please use Neteller or Moneybookers for your transfer needs. It is also not allowed to ask for money or loans on the forum. We do not want our users to be put in situations where they can suffer potential monetary loses.
      Ik haal dit van het Engelse forum, maar ik weet niet of dit ook voor het Nederlandse gedeelte geldt...
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      wat geldt voor de eng community geld ook voor ons
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Jeuh, de Kuip zijn 1500e post
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Ik ben niet aan het verkopen hier.
      Ik stel de vraag of het te verkopen valt......
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      wat geldt voor de eng community geld ook voor ons
      Het staat gek genoeg niet in de Nederlands board rules.
      En verdomd, mijn 1500e alweer, dat gaat snel en ik had het niet eens in de gaten :D
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      alecos ik wil geen extra software gebruiken, voornamelijk omdat mijn pc het niet trekt, en ik speel al zo lang zonder...geloof dat het ook voordelen heeft, zonder software je let toch meer op het spel van je tegenstanders vermoed ik.
      En omdat ik die licentie toch krijg, dacht ik laat ik em verkopen op marktplaats ofzo....gebruik em zelf toch niet.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik heb een goed idee: geef het aan iemand die het nodig heeft, bijvoorbeeld een online pokervriend? (zelf heb ik er al een (K) ;) )
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Weggeven?????????
      Ik ben toch zeker sinterklaas niet ?

;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Met betrekking tot het verkopen van de Elephant: Ik zal dit in de komende dagen even navragen. Ik weet dat hier al een discussie over is geweest, maar weet niet wat daaruit is gekomen.

Wordt vervolgd. ;)