10NL AK vs 3bet

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Een nieuwe sessie 10NL, opnieuw een halve buy in kwijt. 400 handen lang solid spelen om +20 BB te hebben en dan deze hand...

Ik callde zijn preflop 3bet voor TPTK en ging op de flop voor de check/raise. Door zijn potbet kon ik enkel kiezen tussen push of fold. Zeg me aub dat het hier normaal is om mn stack erin te smijten? Of zeg me dat ik verkeerd bezig ben, dan heb ik tenminste een leak gevonden...

[71/83]
      ##########################################
      iPoker (Poker 770, Titan, Noble, ...) Game 1037115638 / Ring Game
      Table Dumfries -
      Blinds : 0.05/0.1
      ##########################################

10 players
      [SB] jetcool87 (8.11)
      [BB] eine (10.36)
      [1] cantante8 (9.74)
      [2] Neoken (10.39)
      [3] Lemmi846 (2.55)
      [4] akrobat150181 (9.19)
      [5] ShovkovyP (1.4)
      [6] ttr76523522 (9.9)
      [7] scottyhh (1.85)
      [b][B] [/b]mmrrjj (11.72)

Neoken A K Initial Pot: 0.15

cantante8 folds
      Neoken raises to 0.4
      Lemmi846 folds
      akrobat150181 folds
      ShovkovyP folds
      ttr76523522 folds
      scottyhh folds
      mmrrjj raises to 1.2
      jetcool87 folds
      eine folds
      Neoken calls 0.8
      ### FLOP ### K 8 6 Pot: 2.55
      Neoken checks
      mmrrjj bets 2.55
      Neoken raises to 9.19
      mmrrjj calls 6.64
      ### TURN ### 3 Pot: 20.93
      ### RIVER ### Q Pot: 20.93
  • 11 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Vind niet dat je dit preflop kunt callen. Het is raise of fold. Komt nog eens bij dat je namelijk ook nog uit positie zit.

Next time geen results posten beinvloed de beoordeling :)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ok, stel ik 4bet hier en em gaat all in, fold je dan?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      wanneer hij hier pushed definetely aces or kings
      easy fold
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ok, dan zal ik maar uw raad opnemen eh, want mijn AK's zijn moordend de laatste tijd...
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Heb je skype?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Euhm, nee, geen skype.

Maarre, kheb nu vlug es in PT gekeken en het grootste verlieslatende hand is dus idd wel AKo.

Al de laatste grote potten die ik speelde waren ook telkens met AKo en telkens liep dat in mijn nadeel uit. Deze hand oa dus niet goed gespeeld, en ook een paar keer niet kunnen folden tegen slowplayers zoals in vorige handen die ik gepost heb.

Ik denk/hoop dat ik nu toch mijn grootste leak gevonden heb. Kzal gewoon moeten leren mijn tegenstanders meer te respecteren (wat soms moeilijk is hoor op dit niveau) en goeie laydowns kunnen maken met TPTK...

( Kzou nog es alle broadway handen dieper moeten analyseren, maar deze AKo valt gewoon sterk op. )
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      wat shark zegt, OOP kan je zeker niet callen pre-flop, en als hij nog een keer bet is het zeer wss AA/KK (is volgens mij ook een theorem van), ook is het niet standaard om de hele stack erin te pleuren met tptk (naar mijn weten) omdat je makkelijk beat bent door trips (tenminste, volgens mij is dat de standaard line van PS).
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Tjah, ik weet het, maar doe het toch... Jeugdzonde blijkbaar ;)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Euhm, nee, geen skype.

Maarre, kheb nu vlug es in PT gekeken en het grootste verlieslatende hand is dus idd wel AKo.

Al de laatste grote potten die ik speelde waren ook telkens met AKo en telkens liep dat in mijn nadeel uit. Deze hand oa dus niet goed gespeeld, en ook een paar keer niet kunnen folden tegen slowplayers zoals in vorige handen die ik gepost heb.

Ik denk/hoop dat ik nu toch mijn grootste leak gevonden heb. Kzal gewoon moeten leren mijn tegenstanders meer te respecteren (wat soms moeilijk is hoor op dit niveau) en goeie laydowns kunnen maken met TPTK...

( Kzou nog es alle broadway handen dieper moeten analyseren, maar deze AKo valt gewoon sterk op. )
      Iets waar we kunnen praten? msn of iets?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      msn off course, roelandgallein@hotmail.com
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik vind 4-betten met AK full ring op lage limieten zeker niet nodig, sowieso wordt er al weinig ge3bet dus deze raises zijn bijna altijd AQ+ of TT+. Tegen deze range is AK goed maar niet super. Bovendien raise je vanuit vrij vroege positie wat zijn raise nog iets sterker maakt. Call, hoop op een K of A op de flop, anders check/fold. Met een TPTK in een gereraisede pot moet je altijd failliet gaan voor 100BB. Nh dus ;)