0.15/0.3 - FR - JTs op MP2

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,15/0,3 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:heart: , T:heart:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls, MP1 folds, Hero calls, 3 folds, SB calls, BB raises, UTG+2 folds, Hero calls, SB calls.

Call unraised pot, downcall na bet. BB toont sterkte, range ATo/s+, KQs/o, 99+.

Flop: (7,00 SB) 7:spade: , 2:spade: , J:spade: (3 players)
      SB checks, BB bets, Hero raises, SB folds, BB calls.

BB doet cbet, kan reeds flush gehit hebben of TPTK. Heb zelf top pair met slecht kicker, maar wil BB graag testen, daarom raise. Met flush zal hij wel zeker reraisen en dan easy fold. TPTK weet ik niet of downcall hier meer te verwachten is, maar hij toont compleet geen sterkte. Dus zet hem al van de flush en 3/kind.

Turn: (5,50 BB) 6:club: (2 players)
      BB checks, Hero bets, BB calls.

Twijfelde hier of ik gewoon terug sterkte moest tonen bij het uitblijven van zijn antwoord, of voor die freecard te gaan. Heb zelf al top pair, dus maar gebet voor value. Zie hem hier zeker geen betere hand folden, maar wel met slechtere callen, zoals 7x of zelfs 2 overcards. Zie hem hier ook geen overpair hebben, die zou wel ge3bet hebben op flop of hier gedonkt hebben lijkt me.

River: (7,50 BB) 4:heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets, BB calls.

Beetje zelfde als op turn.

Final Pot: 9,50 BB

Denk dat ik dit goed gespeeld heb, maar heb toch nog zo mijn twijfels hier en daar. Mss nog wat opmerkingen?
  • 1 antwoord
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Nooit zomaar van worst case uitgaan, je hand is nog redelijk goed op de flop, en je wilt er eigenlijk HU mee komen. Tegen zijn range heb je een equity van;

Player 1: 50.216 % 48.823 % 2.787 % 48.390 % 99+, ATs+, KQs, ATo+, KQo
      Player 2: 49.784 % 48.390 % 2.787 % 48.823 % JcTc

50/50 dus, maar omdat er hier een 3e speler in zit moet je zeker raisen. Niet folden na een 3-bet, hij kan hier best iets van A:SKx 3-betten ofzo. Tegen een slechte kaart (Q,K,A,) kun je dan wel folden, anders zou ik toch downcallen.

Ja je moet hier inderdaad nog eens betten, hij gaat hier veel slechtere handen callen, let er wel op dat hij hier geen 7 kan hebben he, preflop heb je hem een duidelijke range gegeven, wat heel goed is, en daar moet je dan later in de hand ook aan denken. Maar hij callt zeker ook Q:SK:SA lijkt mij, dat zijn dus heel veel handen waar je nog op voor ligt. Je ligt nu ook iets voor op zijn range, eigenlijk wel wat meer omdat hij met sterke handen meer agressie had laten zien

Player 1: 42.850 % 42.850 % 0.000 % 57.150 % 99+, ATs+, KQs, ATo+, KQo
      Player 2: 57.150 % 57.150 % 0.000 % 42.850 % JcTc

River is een blank, en moet je nog eens betten tegen TT, 99 of A high.