Hebben jullie dat ook wel eens...

• WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      .. dat je lekker aan het pokeren bent en constant maar Blinds zit te betalen omdat er geen speelbare handen komen, of dat de goede kaarten niet afbetaald worden..
      Zodat je aan het eind van de sessie verlies hebt alleen door het betalen van blinds..

Of is mijn sessie dan niet lang genoeg geweest? ;)
  • 12 antwoorden
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      ach, geen kaarten krijgen is nie zo lastig. Allemaal easy folds :D

SUCKOUTS krijgen, daar wordt je pas pissig van :P
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Dit is wel heel apart.
      Een ruim uur gespeeld op 2 tafels tegelijk en maar 1 speelbare hand gehad, namelijk AK die ik op de flop moest folden.

Verder 2x AJ en 1x KQ, mar niet kunnen spelen omdat ik niet op de juiste positie zat.

Ik blijf er maar om lachen, maar is dit normaal dat je je op sommige avonden blauw betaald aan Blinds terwijl je geen enkele speelbare hand krijgt?
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      heb het ook weleens, dan voeg ik er een paar toe die niet zo speelbaar zijn en dan ben ik juist daardoor nog wat extra kwijt.
      Op zon moment kun je wel beter wat meer blindstealen, het is toch allemaal niet zo speelbaar maar dat weten hun niet. Al dat folden geeft wel wat meer respect. Is zeker shorthanded waar je het over hebt of niet?? kan me het anders niet echt goed voorstellen.
      GL
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Nope, het was nog Full Ring ook, het was echt ongelofelijk dat ik helemaal geen handjes kreeg.
      Dat zou dan vandaag wel mogen komen haha.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hehe ik had het net ook. loop ik even naar de wc, khad op fold gedrukt voor de hand ervoor. Denk kan wel even. Kom ik terug net te laat. Waren mn azen gefold :D
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik heb het nooit eigenlijk, alleen vroeger bij SSS
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Meer blinds stelen dan eh. Als iedereen naar mij toe fold als ik op de button zit raise ik wel de meeste SC en handen gelijk KT ze... Omdat ik redelijk tight speel geven ze mijn raises, zelf vanop de button, toch teveel krediet :D
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Meer blinds stelen dan eh. Als iedereen naar mij toe fold als ik op de button zit raise ik wel de meeste SC en handen gelijk KT ze... Omdat ik redelijk tight speel geven ze mijn raises, zelf vanop de button, toch teveel krediet :D
      blinds dtelen op 10NL... geen goed idee.

Anyway ik speel 6-9 tafels en heb soms 10 á 20 min geen hand. maar 2 uur is me nog nooit overkomen.
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Vandaag zat het geluk me mee, half uurtje gespeeld, paar handjes gehad die ook uitbetaald werden, gevolg 4 Dollar up, ben benieuwd naar morgen :P
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken

zoals peter zegt, op die limieten krijg je geen krediet al fold je een uur lang... die mensen letten daar niet op, kijken alleen maar naar kaarten, niks meer niks minder... ik vind al die dingen veel te over rated op microstakes, je moet daar geduldig wachten op een sterke hand en dan hopen dat je de nuts hit, want iedere hand daar is een coinflip... Microstakes zijn geen poker zoals het hoort te zijn. daar blijf ik bij. Microstakes is een vorm van blackjack :D en als je slim bent kun je het beaten.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      FL SH heb je altijd wel actie :p
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
      FL SH heb je altijd wel actie :p
      ja, wel vanaf minimaal 25NL, maar liever nog 50NL.
      Nolimit shorthanded op 10NL of lager is echt waardeloos, daar denken ze door maar heel aggro te spelen met alle troep ze zullen winnen. Op 25NL en hoger snappen ze over t algemeen iets van positiespel, en knallen ze niet met elke hand UTG allin omdat dat zo stoer staat