Bayleysa ( Pokerstars)

• 23 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey bayleysa,

welkom op het forum!

Leuk dat je je direct even voorstelt.
      Zo te lezen kun je je studie makkelijk bekostigen van je pokerwinsten tot nu toe, lijkt me wel erg prettig.

Wel leuk om weer een extra ervaren toernooispeler in de community te begroeten. Ik zou zeker even een kijkje nemen in het strategieforum voor toernooien/mtt's.

Bij welke pokerroom ga je het startkapitaal ontvangen overigens? (aan de toernooien die je noemt neem ik aan dat je momenteel op Stars speelt?)

Veel plezier op het forum en hopelijk kun je nog veel kennis oppikken in de discussies met anderen!

groetjes
      Lanfear
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Jup speel op stars. Ga even kijken hoe dat allemaal zit m.b.t. startkapitaal en strategy point etc., want ik kan nu nog maar op een beperkt deel van het forum.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Ik begrijp dat je die strategy punten alleen binnenkrijgt als je die quiz hebt gedaan? Ik kom in ieder geval niet door de quiz heen, lol!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa
      Ik begrijp dat je die strategy punten alleen binnenkrijgt als je die quiz hebt gedaan? Ik kom in ieder geval niet door de quiz heen, lol!
      Leuk dat je er bent! Altijd goed om een ervaren speler erbij te hebben! Als je de quiz haalt, kom je in aanmerking voor het gratis startkapitaal en daar kun je dan idd StrategyPoints mee verdienen.

(Je kan trouwens ook gebruik maken van een deposit bonus op een room waar je nog account hebt. Dan ga je ook StrategyPoints verdienen. )

Had je onze videosectie al gevonden?
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Leuk dat je er bent! Altijd goed om een ervaren speler erbij te hebben! Als je de quiz haalt, kom je in aanmerking voor het gratis startkapitaal en daar kun je dan idd StrategyPoints mee verdienen.

(Je kan trouwens ook gebruik maken van een deposit bonus op een room waar je nog account hebt. Dan ga je ook StrategyPoints verdienen. )

Had je onze videosectie al gevonden?
      Ik heb de videosectie al gevonden ja, dat was ook de grootste overweging om me hier aan te melden. Ik kan dus echter nog vrij weinig bekijken.. Is er geen mogelijkheid om dit te koppelen aan men bestaande stars account en op die manier de strategy points verzamelen want als ik basic blijf is het natuurlijk nauwelijks interessant..
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Koppelen aan FT of een andere room om zo in ieder geval 1 punt te halen voor bronze, en wellicht iets meer spelen voor silver. Dan gaat er al een wereld aan artikelen en video's voor je open. :f_biggrin:
    • likeit27
      likeit27
      Bronze

Welkom en de quiz moet toch wel te doen zijn?

Open de vragen en open de ..... ;) (stille hint)
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      ben nu toch wel benieuwd wie je bent en of ik je herken :P
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Is er geen mogelijkheid om dit te koppelen aan men bestaande stars account en op die manier de strategy points verzamelen want als ik basic blijf is het natuurlijk nauwelijks interessant..
      Nee, is niet mogelijk.

Je moet ergens een room vinden waar je nog geen account hebt en zo kan je PS points verzamelen. Aangezien je een aardige winrate hebt, ga je niet zoveel hebben aan Brons en Silver artikelen/vids.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
      Haha ik moet zeggen dat ik niet vaak genoeg naar college ga maar teveel grind de afgelopen maand, maar denk dat ik tot de aankomende tentamen periode wel weer ff vrij veel in de collegezaal ben. Lijkt me sterk als je me herkent haha, zou ik erg knap vinden tussen 500 studenten:p! Je moet uitkijken naar een jongen meestal met een feyenoord sjaal en een blikkie red bull, goede kans dat je dan goed zit:D

Maar we moeten maar is een keer wat grinden of samen een sessie houden. Begrijp dat je cashgamed, wat ik nauwelijks doe, maar wie weet voeg ik nog wat aan je spel toe!
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Is er geen mogelijkheid om dit te koppelen aan men bestaande stars account en op die manier de strategy points verzamelen want als ik basic blijf is het natuurlijk nauwelijks interessant..
      Nee, is niet mogelijk.

Je moet ergens een room vinden waar je nog geen account hebt en zo kan je PS points verzamelen. Aangezien je een aardige winrate hebt, ga je niet zoveel hebben aan Brons en Silver artikelen/vids.
      Klopt, maar komt goed!
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Haha ik moet zeggen dat ik niet vaak genoeg naar college ga maar teveel grind de afgelopen maand, maar denk dat ik tot de aankomende tentamen periode wel weer ff vrij veel in de collegezaal ben. Lijkt me sterk als je me herkent haha, zou ik erg knap vinden tussen 500 studenten:p! Je moet uitkijken naar een jongen meestal met een feyenoord sjaal en een blikkie red bull, goede kans dat je dan goed zit:D

Maar we moeten maar is een keer wat grinden of samen een sessie houden. Begrijp dat je cashgamed, wat ik nauwelijks doe, maar wie weet voeg ik nog wat aan je spel toe!
      Zit trouwens ook nog iemand op onze studie die voor wat meer pingels cashgamed, geloof dat die regelmatig 20 tafeltjes 25NL en 50NL grind dus wellicht heb je daar meer aan:) !

Rick heetie
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      Wow je hebt wel ziek veel toernooien gespeeld al in die 1,5 jaar. Tijd teveel ofzo? :D
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
      Wow je hebt wel ziek veel toernooien gespeeld al in die 1,5 jaar. Tijd teveel ofzo? :D
      Valt wel mee. Gemiddeld 250 per maand denk ik. Gemiddeld 8-12 tafels open..

En tis werk he:)
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze

Lijkt me gezellig!
      Ik heb je als vriend toegevoegd hier op het forum, kunnen we ff pm'en en misschien ff emailadressen uitwisselen oid ;)
    • underdogggg
      underdogggg
      Bronze
      Dag Pokerstrategy,

Mijn naam is , ik ben 19 jaar en studeer in Rotterdam. Ik ben op dit forum gekomen via een pokerbuddy die hier filmpjes maakt en schrijft. ( underdogggg@)
      Ken deze donk niet eens :P :P :coolface:
    • henker123321
      henker123321
      Basic
      Lol, kom je snel achter dan he :P :D :D
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door underdogggg
      Dag Pokerstrategy,

Mijn naam is , ik ben 19 jaar en studeer in Rotterdam. Ik ben op dit forum gekomen via een pokerbuddy die hier filmpjes maakt en schrijft. ( underdogggg@)
      Ken deze donk niet eens :P :P :coolface:
      wie is dat dan:P ?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Wat een gekke naam heb jij.

:coolface:
    • 1
    • 2