EK Basel Foto's

• 14 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Dat ziet er toch gezellig uit Jeroen. Jammer dat het geen geluk heeft gebracht.
      Maar mooie sfeer!! Thnx :)
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Volgende x gaan we gewoon ook roy moeten we een x mee maken. Goede foto's leuk sfeertje Widelegs wat moest je met die vietnamees????
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Hehe, als je met de volgende keer het WK bedoelt..... WK 2010 is toch in Afrika??? ;)
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Zuid-Afrika, prachtig land btw :)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik, als friet-expert en fulltime patatbakker, zie dat dat frietje niet op de juiste temperatuur gebakken is....

De temperatuur was te laag, waardoor de aardappel zich volzuigt met vet. Dit kan komen, doordat de baktemperatuur te laag is, en of een te korte baktijd. Waarschijnlijk zijn de mandjes te vol gegooid, waardoor de temperatuur inzakte naar de 150graden (of misschien zelfs lager).

Maar als je echt honger hebt, maakt mayonaise een hoop goed :P
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zeker zo'n friet-expert die zijn friet niet zelf voorbakt?
    • Widelegs
      Widelegs
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door selgae
      Volgende x gaan we gewoon ook roy moeten we een x mee maken. Goede foto's leuk sfeertje Widelegs wat moest je met die vietnamees????
      Volgens mij ben ik dat niet hoor met die Vietnamees! ;)
      Als je de foto's effe linkt kan ik kijken, maar heb me niet vergrepen die dag, was het veeeeeel te warm voor! :P

En die patat, ja.. hij was te eten! Zulke enorme zakken geef jij denk ik niet weg Roy! :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Zeker zo'n friet-expert die zijn friet niet zelf voorbakt?
      Daar heb ik mijn mensen voor, ....... En ze werken bij Aviko ;)
      En aan Jeroen, kom een keer langs, zul je zien dat je niks te kort gaat komen :D

Dat wordt veel voor weinig <------Favoriete uitspraak op de markt, "Ik wil veel, voor weinig!"........ ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Als je een frituur hebt/er werkt vind ik je een schandaal voor het vak! :(
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Als je een frituur hebt/er werkt vind ik je een schandaal voor het vak! :(
      Maar ik werk niet bij Aviko, maar in een Cafetaria in een bekend bungelowpark ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dan nog, een frietbakker moet zijn eigen friet maken ^^
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Dan nog, een frietbakker moet zijn eigen friet maken ^^
      Een beetje offtopic!
      Maar een frietbakker, bakt friet :)
      Als ik een eigen cafetaria zou runnen, zou ik zeker overwegen, om verse friet te maken. Dit is helaas niet het geval, en ligt onze inkoop aan banden. Ook wat we mogen verkopen etc., wordt bepaald vanuit een hoofdkantoor ;)

Een paar jaar geleden, gingen we met wat vrienden "wild-kamperen". Dat hield voor ons in, dat we met veel water, eten en drinken 4 dagen ofzo het bos in gingen, en er eigenlijk min of meer die dagen ook niet uitkwamen....

Anyway, dat deden we eigenlijk altijd in de Belgische Ardenne. We paktten de trein naar Arlon. En daar was het dat sinds dat ik het huis was, weer voor het eerst verse friet tegenkwam!!!!!
      Wat heerlijk!! Dus ben je een keer in Arlon, het zit tegenover het station. En als je niet oplet, loop je er zo voorbij. Het was echt zo'n loketje, en je kreeg je frietjes, echt in zo'n lekker gevouwen papieren zak.

Dus ik ben het niet met je eens Yoghi, maar zijn we het er allebei over eens, dat VERSE FRIET het lekkerste is!!!! :P
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      :P , je moet eens bij mij op mijn werk langskomen
    • roycus
      roycus
      Bronze
      :P , je moet eens bij mij op mijn werk langskomen
      Zal wel geen McDonalds zijn dan ;)