NL25 met hetzelfde, nu wel2/3 bet

• Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Bij deze heb ik me toch aan de juiste bet grootte gehouden, is daarna goed gespeeld?
      $0.1/$0.25 No Limit Holdem
      7 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG boubleess ($25.70)
      UTG+1 oO Top Notch Oo ($24.25)
      MP proglfr2002 ($4.60)
      CO karowlinger ($5.55)
      BTN Hero ($4.65)
      SB theperni ($4.40)
      BB Jockss ($36.25)

Pre-flop: ($0.35, 7 players) Hero is BTN K:heart: A:spade:
      2 folds, proglfr2002 calls $0.25, 1 fold, Hero raises to $1.25, 2 folds, proglfr2002 calls $1

Flop: 9:heart: 8:heart: 6:diamond: ($2.85, 2 players)
      proglfr2002 checks, Hero bets $1.50, proglfr2002 calls $1.50

Turn: Q:spade: ($5.85, 2 players)
      proglfr2002 goes all-in $1.85, Hero folds

Final Pot: $5.85

proglfr2002 wins $7.45 ( won +$2.85 )
      Hero lost -$2.75
  • 8 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Preflop raise is natuurlijk goed.
      Flopraise is $1.50 in een pot van $2.85, dat is net iets meer dan een 1/2pot bet.

$1.90 zou hier 2/3pot zijn, maar aangezien je stack nog maar $3.40 is, zou ik hier meteen all-in gaan.
      Zodra je bet meer is dan de helft van je stack kan je het beste meteen pushen.

Keep them coming!! :)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      hier kan je wel pushen omdat je meer outs hebt als je gecalled wordt, de pot is ook bijna zo groot als je stack als ik het goed zie
      1out voor de backdoorflushdraw, ~5outs voor je overcards, totaal 6 outs voor 2 kaarten =>3,1:1 en als je pusht heb je in principe 6.25:3.40, bijna 2:1 dus, ik denk dat je hier in combinatie met FE en het feit dat je nog wel eens gecalled wordt door AQ,... het +EV maakt om hier te pushen,
      benieuwd wat sreteb ervan zegt

groeten
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Preflop raise is natuurlijk goed.
      Flopraise is $1.50 in een pot van $2.85, dat is net iets meer dan een 1/2pot bet.

$1.90 zou hier 2/3pot zijn, maar aangezien je stack nog maar $3.40 is, zou ik hier meteen all-in gaan.
      Zodra je bet meer is dan de helft van je stack kan je het beste meteen pushen.

Keep them coming!! :)
      Bij vorige 1010 zou 1.40 2/3 zijn en had ik op dat moment nog 3.05, is dan toch niet zon verschil met bovenstaande?
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Ben ook erg benieuwd, maar 2 zeggen al pushen, dus ik zal wel een verkeerde beslissing hebben gemakt waarschijnlijk. Normaal zou ik all-in zijn gegaan, maar door reacties eerder dacht ik het nu goed te doen. Nu al leerzaam, de lijn tussen pushen en folden kan heel dun zijn.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
      Ben ook erg benieuwd, maar 2 zeggen al pushen, dus ik zal wel een verkeerde beslissing hebben gemakt waarschijnlijk. Normaal zou ik all-in zijn gegaan, maar door reacties eerder dacht ik het nu goed te doen. Nu al leerzaam, de lijn tussen pushen en folden kan heel dun zijn.
      Het is vaak een klein verschil inderdaad.
      Sommige gevallen zijn randgevallen.

Die ene hand met TT op die flop met alleen maar schoppen is gewoon gevaarlijk.
      Dan ga ik liever niet all-in.

Op deze flop heb je gewoon nog wel wat outs hier en daar (zie Timothy's post), dus dan valt het dubbeltje gewoon de andere kant op.

Ook is de kans dat iemand op een lage flop iets heeft gehit bijvoorbeeld veel lager.
      Dan kan je ook wat makkelijker pushen.

Het zijn dingen die je zelf al wel aan zal gaan voelen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
      Het is vaak een klein verschil inderdaad.
      Sommige gevallen zijn randgevallen.

Die ene hand met TT op die flop met alleen maar schoppen is gewoon gevaarlijk.
      Dan ga ik liever niet all-in.

Op deze flop heb je gewoon nog wel wat outs hier en daar (zie Timothy's post), dus dan valt het dubbeltje gewoon de andere kant op.

Ook is de kans dat iemand op een lage flop iets heeft gehit bijvoorbeeld veel lager.
      Dan kan je ook wat makkelijker pushen.

Het zijn dingen die je zelf al wel aan zal gaan voelen.
      heb de hand niet gezien maar de kans dat eimand ene flush flopt is 22 1/2: 1 dus vrijwel verwaarloosbaar
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      heb de hand niet gezien maar de kans dat eimand ene flush flopt is 22 1/2: 1 dus vrijwel verwaarloosbaar
      Hij had hem geflopt ;)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Op de flop kan je imo een normale cbet doen of gewoon pushen. Wanneer je hier cbet, dan moet je alleen wel pushen op de turn.

Je krijgt op de turn odds van 1:4.16 en je hebt dus minder dan 20% equity nodig. Heb hier geen equilator, maar voor m'n gevoel kan je hem niet meer wegleggen.