Pokerkings

• ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Speelt iemamd op Pokerkings? Ik wil daar gaan beginnen.. Er staat dat er een 200% depositbonus is. Via de aanwijzingen van Pokerstrategy kan je dan zien welke bonus er is bij Bonusinformation etc. Ik kan het daar niet vinden? Geld die 200% deposit gewoon sowieso al je je 1e deposit doet? Iemand er ervaringen mee..?'

Bij voorbaat dank,

groeten El
  • 10 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Yep, gaat automatisch als je je eerste storting doet. Let wel het is in euro's :D

Wel wil ik een note maken, dat als je het puur en alleen voor de bonus doet, dat je er echt tegenaan moet om hem helemaal vrij te spelen.

Het aanbod qua cashgames is aanzienlijk lager dan op het Ipokernetwork of Mansionpoker. En dan heb ik het nog niet eens over Party of pokerstars ;)

Ik heb er €80,- gestort, en kreeg dus een bonus van €160,-.... 0,0 bonus vrijgespeeld :(

Maar misschien speel je op hogere limieten, en doe je het veel beter dan ik. Iig ik hoop dat je er iets aanhebt, en succes aan de tafels!!!!

:)
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ok thanks,

heb het net gestort, ga vanavond wel eens even spelen!

Groeten
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik zie dat je per 25 euro rake, 5 euro krijgt. Dat is nogal veel inderdaad en speel niet echt op hoge limieten... Zie wel hoe het loopt...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      kan je ebter op fulltlt spelen voor 27% rakeback. hier krijg je in principe maar 20% rakeback.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Er schijnt ook een regeling te zijn dat als je meer als 100 euro rake in een maand hebt, je 30% rakeback krijgt de maand erna... Dus dan zou het wel voordeliger zijn...

Groet
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik denk dat dit echt bonussen zijn voor de hogere limieten.

dus beter wachten tot je 2k hebt ofzo.

maar als iemand er meer ervaring mee heeft hoor ik het graag. want ik wil deze ook nog wel eens gaan vrijspelen.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Die bonus verloopt 21 september, dus dan zou ik wel als een gek moeten gaan spelen...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      let ook op, op pokerkings wordt je rake berekend volgens contributed rake en niet als dealt rake (zoals op bijv. full tilt)

dwz.:
      10 man zitten aan de tafel en krijgen allemaal kaarten gedeeld.
      jij foldt preflop,
      de rake wordt uiteindelijk $1

-> dealt rake: $1, gedeeld door 10 spelers inde hand, iedereen genereerd die hand 0,10 cent rake

-> contributed rake: je genereerd 0 rake, want je hebt niks in de pot gestopt...
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      let ook op, op pokerkings wordt je rake berekend volgens contributed rake en niet als dealt rake (zoals op bijv. full tilt)[quote]

Hoe zit dit op stars? ook dealt rake of niet?

op pokerstars wordt gewerkt met dealt rake
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ow owkee, dat wordt dus nog harder doorspelen ;)