Verworven status, blijft die altijd geldig?

• nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      Ik heb sinds vorig weekend genoeg punten behaald om over te gaan naar de volgende level (silver). Ik moet echter bekennen dat mijn resultaten de laatste week niet echt schitterend waren. Ik zou het graag een paar dagen rustig aan doen aan tafel en wat meer artikelen doornemen via de site. Is het zo eens je een level hebt bereikt dat je die voor altijd te pakken hebt? Of donder je naar beneden als je een week wat minder punten haalt?
      Ik moet echt alles op een rijtje zetten , ik wil zo graag beter presteren, maar de laatste weken loopt het voor geen meter X( , ik ben zeker niet gefrusteerd maar ik wil mijn bankroll beschermen. Ik lees met veel plezier de avonturen van zeezout en virus en gun hun van harte hun succes, maar ik heb alle moeite van de wereld om een mooie constante winstmarge op te bouwen. Ik vind het ook lullig als je op tien spelletjes van 2$ buy in de tafel (0,05-0,10$) verlaat met een winst van ongeveer 2,5 à 2,8$ je bijna al je winst verliest als je twee keer all in gaat met heel goede kaarten en je achterblijft met lege handen. Dan heb je amper één of twee dollar winst gemaakt op een inzet van 20$. Dit overkomt me vaak. Nu weet ik ook wel dat jullie niet veel kunnen doen zonder mijn spel in de praktijk te analyseren, daarom ga ik vanaf heden regelmatig handen posten. Ik heb teveel de neiging om al mijn vrije tijd aan tafel al spelend door te brengen omdat ik veel werk, ik moet waarschijnlijk de tijd mooi verdelen (zo'n drie uur per dag vrije tijd) tussen theorie en praktijk... Met zo'n supersite en keigoede spelers als jullie moet ik echt beter gaan presteren in de toekomst, ik houd jullie op de hoogte!
  • 2 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey nightfoks

Tja, zo succesvol is mijn spel nog niet. Veel pech en soms domme zetten. Maar af en toe een succesje, wat ook wel leuk is.

10% winst maken op 20$ inzet is best stabiel. Het vraagt alleen veel geduld om het volgende level te bereiken.

Ik kan momenteel ook niet veel goeddoen, dus is mijn motto: niet teveel verliezen en wachten op dat moment (dat zeker komt) dat je een upswing hebt.

Ondertussen speel ik freerolls, af en toe wat cashgames en onderzoek ik mijn spel (en dat van anderen).

In ieder geval veel succes!

Groetjes,

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Is het zo eens je een level hebt bereikt dat je die voor altijd te pakken hebt?

Er wordt niet per week gekeken, maar over een periode van de afgelopen 4 weken.

Kleine tip..... zie DEZE post, dan is je probleem ook direct opgelost.