De toekomst van Poker.

• eruk
      eruk
      Bronze
      Er wordt me verteld dat je een goed bijbaantje kan hebben aan poker, of er zelfs van kan leven. Om zover te komen, moet ik nu veel oefenen en beter worden om mezelf klaar te stomen voor de hoge limieten om daar geld te scheppen.

Ik zat te denken.. Ik kan nu wel veel tijd en moeite investeren in dit spelletje, maar hoe ziet de toekomst van poker er uit? en dan vooral internetpoker.

Zou het kunnen dat online poker verboden gaat worden in de toekomst in Europa? Dan zijn wij internetspelers ineens hulpeloos.
      Of dat er inkomstenbelasting van 35% ofzo erop gaat worden geheven net zoals bij alle andere vormen van arbeid en bedrijven.
      En er zijn denk ik ook veel spelers die door de kwakkelende Dollar 1/3 van hun bankroll hebben zien verdwijnen.
  • 4 antwoorden
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      wat belasting betreft, ik verdien liever 3000 euro per maan aan poker en daar dan belasting over betalen dan dat ik iedere dag vroeg op moet staan om voor een of andere droplul te gaan zwoegen :D

verbieden zullen ze niet zo snel doen
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Dit betekent dus tegelijkertijd, dat je je bankroll niet ever moet laten staan, maar bijvoorbeeld bij Netteller in Euro's moet veilig stellen...
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      dit soort onzekerheid hoort bij het leven zelf

het ene moment zijn mijnwerkers niet aan te slepen, een paar jaar later zijn ze allemaal werkeloos

het ene moment zijn IT-ers halfgoden die auto's en gadgets krijgen aangeboden, het volgende zit de helft werkeloos thuis

ik zou me niet te druk maken om zaken die eventueel kunnen gaan gebeuren
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik wil voortaan best belasting betalen over mn pokerwinsten hoor, als ik daar dan de buyins vanaf mag trekken (zeker met terugwerkende kracht, leergeld is duur) :P

Internetpoker zal nooit verboden worden, misschien in Nederland, maar als je dermate goed bent dat je ervan kunt leven dan kun je ook wel in een ander land gaan zitten klikken. Ik geloof echter niet dat er een verbod komt. Je zit namelijk met internationale wetten en vrijheden, dat is door landelijke overheden nooit te verbieden.