Handhistory Mansion PT3 missende handen?

• iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Ik heb de trial versie van PT3 en ik mis een redelijk groot aantal handen, ik denk totaal gezien toch wel 10~20% van de handen, als ik aan het mutlitablen ben met 9 tafels dan import hij vrijwel niets maar staan de handen ook niet meer in de DB van Mansion zelf, nu geeft mijn PT3 dus resultaten aan die niet kloppen wat ik toch wel vervelend vind want ik mis nu zo'n 200$ en ik denk minstens 1000 handen als het er niet heel wat meer zijn.

Dit is vrij vervelend zoals je begrijpt, iemand hier een oplossing voor?
  • 6 antwoorden
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Toen ik nog op Mansion speelde heb ik dat toen ook gehad, na een aantal keer manueel te hebben ge-import in plaats van via de auto-import werkte het wel bij mij. Of er een algemene oplossing voor is weet ik niet helaas.......
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Sinds wanneer ondersteund PT3 mansion? Mansion maakt toch deel uit van t ongame netwerk? Volgens mij werkt PT3 op t ongame netwerk alleen met de tracker en niet de hud, en dan alleen met ringgames.

Misschien dat t daar iets mee te maken heeft? Anders gewoon downgraden naar pt2 als je kunt, die doet t zoiezo
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      Sinds wanneer ondersteund PT3 mansion? Mansion maakt toch deel uit van t ongame netwerk? Volgens mij werkt PT3 op t ongame netwerk alleen met de tracker en niet de hud, en dan alleen met ringgames.

Misschien dat t daar iets mee te maken heeft? Anders gewoon downgraden naar pt2 als je kunt, die doet t zoiezo
      HUD is nog niet supported nee, neemt niet weg dat je wel al je HH's kunt importen van alle rooms van het OnGame-netwerk voor stats e.d.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      nja, wat ik zo links en rechts hoor support de commercial release van PT3 versie 13 wel mansion, maar kunnen eerdere releases problemen geven. Misschien eens updaten? of gewoon pt3 kopen, krijg je pt2 en pah er gewoon bij
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Ik erger me er kapot aan, nu weer een sessie van 1 uur gedaan 9 table en heeft 350 handen geimporteerd, en er staat dat ik 1,56$ winst heb, terwijl het 41$ is..

en die trial versie van PT3 is gewoon PT3 volgens mij, ik ga m ook kopen na mn trial versie maar dit is echt ruk.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      jah, dat klopt, het is ook wel dezelfde pt3, maar ik had bijvoorbeeld versie 11 en die gaf bij mij bij constant problemen met de hud op pokerstars. Vraag gesteld en kreeg na een paar uur de reactie dat ik moest upgraden naar versie 13 en al mn problemen waren opgelost. Dus daarom zeg ik, zoek ff de nieuwste versie en kijk of dat helpt. Als dat niet lukt, pt3 support werkt snel, goed en simpel.