Optie voor Elephant

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik zag vandaag voor het eerst (na op het forum te hebben gekeken) dat er een menu zit linksboven op het scherm van elephant. Erg handig die instellingen, maar ik mis nog iets.

Aangezien elephant nog volop in ontwikkeling is zou ik graag zien dat het volgende erin opgenomen wordt:

Een knop waarmee je in kan stellen dat statistieken van andere spelers pas in beeld komen als de handcount groter is dan een te kiezen getal.

Het voordeel hiervan is dat je niet al die onzinnige statistieken ziet bij spelers met een erg lage handcount, want die statistieken zijn waardeloos en wil je niet zien. Als elephant bijvoorbeeld vier handen van een bepaalde speler heeft gezien, dan is het goed mogelijk dat handrange flop op 75% staat en preflop raise op 50%. Deze informatie is dus niet nuttig en het zou beter zijn als je deze 'slechte' informatie niet ziet. Je weet dan tenminste zeker dat als je statistieken ziet, dat ze ook (redelijk) kloppen.

Succes met de ontwikkeling van elephant, het is een mooi programma.
  • 3 antwoorden
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Dit zit er al in... ff verder zoeken hoor ;-)
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Waar zit die optie dan? Kun je dat kort uitleggen? Ik namelijk wel gezocht. Er zit wel zo'n knopje op dat ie na elke x handen de statistieken bijwerkt. Als je dat aanvinkt zie je wel nog steeds de lagere handcounts bij andere spelers, dus dat werkt niet direct. Ik wil dat ik pas statistieken vanaf 50 handen of zo zie, maar vanaf dan mag dat wel elke hand bijgewerkt worden en niet pas elke 50 handen of zo.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      In menu linksboven kun je de HUD Head Up Display instellingen ook aanpassen. Een van de eerste opties daarin.

Moet het even uit het hoofd doen, want ik heb Elephant momenteel niet meer geïnstalleerd, trial voorbij...