KQ uit de SB 10NL

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.05/$0.1 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG artmosphere ($17.45)
      UTG 1 titi562 ($9.55)
      MP1 trastras ($10.55)
      MP2 BigKingKing ($4.85)
      CO calcpro ($7.80)
      BTN miccech12 ($7.40)
      SB Hero ($1.90)
      BB szeno18 ($12.30)

Pre-flop: ($0.15, 8 players) Hero is SB Q:diamond: K:heart:
      1 fold, titi562 calls $0.10, 3 folds, miccech12 calls $0.10, Hero calls $0.05, szeno18 checks

Flop: 2:heart: Q:spade: J:club: ($0.40, 4 players)
      Hero bets $0.30, szeno18 calls $0.30, 1 fold, miccech12 calls $0.30

Turn: K:diamond: ($1.30, 3 players)
      Hero goes all-in $1.50, 2 folds

Final Pot: $1.30

Turn te hard?
      kan moeilijk minder betten ivm draws imo...

eveneens goed voorbeeld hoe je KQ uit de blinds kan spelen

groeten
  • 8 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik vind het zelf nog steeds wel gewoon fijn om deze handen ook vanuit de blinds te spelen volgens de SHK.
      Wederom kwestie van smaak, dit werkt waarschijnlijk ook prima.

As played had ik hem niet anders gespeeld.
      Op de turn moet je gewoon wel pushen.. je bent op elke river committed en board is drawy, dus tja.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      QK/77/88 in de blinds limpen/checken of raisen zal ik even terzijde laten. Ben het met DeKuip eens dat het een kwestie van smaak is.

As played is de hand prima. Op de turn moet je wel pushen, zou nog steeds een call verwachten van eoa draw.
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Interessant :)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      De beste draw die mogelijk is is een OESD. Dus zolang je genoeg bet om een eventuele OESD de verkeerde odds te geven is het al genoeg. Een OESD heeft ongeveer 20% kans te hitten op de river, dus moet je hem slechtere odds dan 4:1 geven. bet 1/2 pot, dan geef je hem 3:1 en als hij dan callt win jij op de lange termijn geld. Ik zou hier de helft van je stack betten. Namelijk $0.75. Op die manier geef je hem de verkeerde odds om te callen met een eventuele OESD maar maak je het toch verleidelijk voor andere handen om je te callen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      De beste draw die mogelijk is is een OESD. Dus zolang je genoeg bet om een eventuele OESD de verkeerde odds te geven is het al genoeg. Een OESD heeft ongeveer 20% kans te hitten op de river, dus moet je hem slechtere odds dan 4:1 geven. bet 1/2 pot, dan geef je hem 3:1 en als hij dan callt win jij op de lange termijn geld. Ik zou hier de helft van je stack betten. Namelijk $0.75. Op die manier geef je hem de verkeerde odds om te callen met een eventuele OESD maar maak je het toch verleidelijk voor andere handen om je te callen.
      het gaat er imo om om hem zo slecht mogelijke odds te geven en niet net de slechte odds want dan win je minder op lange termijn...
      Het is helemaal geen overbet aangezien men stack maar 20cent groter is als de pot dus als ik gecalled wordt maken zij een heeeel grote fout met een OESD, zit ik tegen een straat dan is het pech maar dan hadden ze de flop ook al niet mogen callen...
      groeten
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      het gaat er imo om om hem zo slecht mogelijke odds te geven en niet net de slechte odds want dan win je minder op lange termijn...
      Het is helemaal geen overbet aangezien men stack maar 20cent groter is als de pot dus als ik gecalled wordt maken zij een heeeel grote fout met een OESD, zit ik tegen een straat dan is het pech maar dan hadden ze de flop ook al niet mogen callen...
      groeten
      Als je hem de verkeerde odds geeft, maar hij callt wel win jij nog meer op de lange termijn dan wanneer hij fold.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      als hij een OESD heeft fold hij hier niet denkik, het is 10NL, draw=nuts :P
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      als hij een OESD heeft fold hij hier niet denkik, het is 10NL, draw=nuts :P
      Ja maar hij fold wel andere made handen die hij tegen een kleinere bet misschien niet kan weggooien. Er zit ee OESD in zijn range dus moet je een draw hier slechte odds geven, maar een OESD is niet de enige hand in zijn range. Qx kan hier nog callen als je weinig bet, terwijl die grote bet hem misshcien wegjaagt.