Speel ik dit goed? Nl50

• Joene86
      Joene86
      Bronze
      Uitvlugt86 krijgt Ks Ad.)

Pre-flop:
      Guz888 folds.
      Tahurmaki calls voor $,50.
      brunoauto folds.
      lux1 folds.
      3773Rigi checks.
      Romiul3s calls voor $,50.
      Uitvlugt86 raises $2,25.
      frtaniki folds.
      Pacanou folds.
      Tahurmaki calls voor $2,25.
      3773Rigi calls voor $2,25.
      Romiul3s folds.

De flop is
      9s Qh 3h.

Tahurmaki checks.
      3773Rigi checks.
      Uitvlugt86 zet $5,25 in.
      Tahurmaki calls voor $5,25.
      3773Rigi folds.

De turn is 3s.

Tahurmaki zet $,50 in.
      Uitvlugt86 raises $5,50.
      Tahurmaki calls voor $5,50.

De river is 3d.

Tahurmaki gaat all-in voor $3,05.
      Uitvlugt86 calls voor $3,05.

Onthulling:

Tahurmaki toont: 8h Js
      3h 3s 3d Qh Js
      Drie Drieën

Uitvlugt86 toont: Ks Ad
      3h 3s 3d Ad Ks
      Drie Drieën

Uitvlugt86 wint de pot van ($36,45).

Verder had ik weinig informatie van hem. ben benieuwd wat jullie er van vinden hoe ik deze hand gespeeld heb!
  • 25 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Joene86,

Welkom op het forum, vraag me alleen af wat je stack hier is... het lijkt meer op BSS als ik het zo snel zie...

Zou preflop iig meer raisen, 4bb+1bb per limper. Dus hier 6bb.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Verkapte versie van sreteb

Hij speelt met zon 30bb :D
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Verkapte versie van sreteb

Hij speelt met zon 30bb :D
      Bedankt voor het samenvatten.

Vraag me alleen af hoe je op 30bb komt, want op de river is hero nog niet AI...
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      ohja lol
      mijn fout :D
    • Joene86
      Joene86
      Bronze
      Max buy in is 50, en begin altijd met 25.

En idd preflop had ik meer moeten raisen
    • dustje
      dustje
      Bronze
      niet slim, buy in full of buy in short niet ertussewn in
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met 50bb speel je iig geen SSS. Ik zal hem voor je verzetten naar het BSS forum, daar krijg je hopelijk wat gerichter antwoord.

Ik zou je iig aanraden om of voor 100bb of voor 20bb in te kopen.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Jep, met zo'n medium buy-in heb je wel de nadelen van de BSS (potcontrol, preflop skill, ) maar niet de voordelen van BSS (implied pot odds) :D

op de turn is je 2nd barrel nogal zwak. Maak hem OF hoger zodat hij bang wordt, of flatcall die minraise voor een gratis kaart. Zijn allebei geen slechte opties.

De rest ziet er wel goed uit.
      En de volgende keer mag je de result wel weglaten, dat beïnvloed onze beoordeling.
    • Joene86
      Joene86
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door eruk
      Jep, met zo'n medium buy-in heb je wel de nadelen van de BSS (potcontrol, preflop skill, ) maar niet de voordelen van BSS (implied pot odds) :D

op de turn is je 2nd barrel nogal zwak. Maak hem OF hoger zodat hij bang wordt, of flatcall die minraise voor een gratis kaart. Zijn allebei geen slechte opties.

De rest ziet er wel goed uit.
      En de volgende keer mag je de result wel weglaten, dat beïnvloed onze beoordeling.
      OK bedankt! hier heb ik veel aan!

en ik zou de volgende keer de result weglaten
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Preflop: goed.

Flop: ben ik geen fan van een Cbet tegen twee tegenstanders, maar dat is een kwestie van smaak.

Turn: Call. je krijgt hier te goede odds om te folden en je hebt meestal nog 4-6 outs. Als je hier raised kan je op de river niet meer wegleggen en commit je jezelf met aas hoog.

River: check/fold (tenzij hij weer zo een minbet maakt, dan call ik) je verslaat alleen een bluf.

Inkopen met 50BB vraagtom problemen. Je hebt namelijk alle nadelen van BSS (veel lastige beslissingen, je kan niet op de flop allin gaan en klaar zijn met de hand) zonder de voordelen (goede implied odds)

Als je al je handen zo risicovol speelt (allin met Ace high) raad ik je aan SSS te spelen. op die manier hoef je na de turn geen beslissingen meer te maken en kan je ook met zwakke handen op de flop allin als er naar je toe word gecheckt.
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Hoe kan het nou fout zijn om met een stack te spelen die tussen short en big stack in zit ?
      Gaat er toch alleen om dat je je spel aanpast aan je (effectieve) stack grootte ?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Preflop meer raisen, 4BB + 1BB per limper

Flop is ok imo, hangt wat af van type tegenstanders.

Turn ofwel callen ofwel shove.

Hij heeft 2 dikke bets gecalled en smijt dan zelf alles erin op de river. Je kan hier onmogelijk nog met A high winnen imo, dus gewoon check/fold.
    • dustje
      dustje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zazizo
      Hoe kan het nou fout zijn om met een stack te spelen die tussen short en big stack in zit ?
      Gaat er toch alleen om dat je je spel aanpast aan je (effectieve) stack grootte ?
      tijd om wat artikelen te gaan lezen lijkt me zo

medium stack geeft geen enkel voordeel bij et spelen ( zie de comments hierboven al voor de reden)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Er is een reden waarom er een BSS en een SSS is... en geen MSS :P
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zazizo
      Dat je value laat liggen tegen fullstacks bijvoorbeeld, met 50BB speel je heads-up effectief voor een pot van maximaal ~100BB terwijl je met full stack voor ~200BB speelt, bovendien heb je met een volledige buy-in veel meer vrijheid, implied odds e.d.
    • Joene86
      Joene86
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken

Hij heeft 2 dikke bets gecalled en smijt dan zelf alles erin op de river. Je kan hier onmogelijk nog met A high winnen imo, dus gewoon check/fold.
      Hij gooit op de river zn laatste 3 dollar erin.. en die call ik. had postitie op hem. er zit al zoveel in de pot dan ga ik die laatste 3 dollar toch gewoon callen lijkt me?
      Onmogelijk met A high? je zag het ;)
    • Joene86
      Joene86
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Preflop: goed.

Flop: ben ik geen fan van een Cbet tegen twee tegenstanders, maar dat is een kwestie van smaak.

Turn: Call. je krijgt hier te goede odds om te folden en je hebt meestal nog 4-6 outs. Als je hier raised kan je op de river niet meer wegleggen en commit je jezelf met aas hoog.

River: check/fold (tenzij hij weer zo een minbet maakt, dan call ik) je verslaat alleen een bluf.

Inkopen met 50BB vraagtom problemen. Je hebt namelijk alle nadelen van BSS (veel lastige beslissingen, je kan niet op de flop allin gaan en klaar zijn met de hand) zonder de voordelen (goede implied odds)

Als je al je handen zo risicovol speelt (allin met Ace high) raad ik je aan SSS te spelen. op die manier hoef je na de turn geen beslissingen meer te maken en kan je ook met zwakke handen op de flop allin als er naar je toe word gecheckt.
      Speel lang niet mn handen zo risicovol speel redelijk tight. maar had zo vermoeden dat hij niks had. vooral door hoe hij bette
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Joene86

Hij gooit op de river zn laatste 3 dollar erin.. en die call ik. had postitie op hem. er zit al zoveel in de pot dan ga ik die laatste 3 dollar toch gewoon callen lijkt me?
      Je hebt 2 bluffs geprobeerd en 2 maal werd uw bluff gecalled, dan win je hier 9/10 keer niets met ace high...
    • Joene86
      Joene86
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Joene86

Je hebt 2 bluffs geprobeerd en 2 maal werd uw bluff gecalled, dan win je hier 9/10 keer niets met ace high...
      snap dat ik 9/10 keer niets win met ace high, maar mijn vraag was meer.. hij bet all in met zn laatste 3 dollar. dan kan ik hem toch eigenlijk niet meer wegleggen aangezien ik al zo diep in de pot zit?
    • 1
    • 2