party 300k gtd ... ship it

• matti2k
      matti2k
      Bronze
      hhmmm zondag de partypoker 300k gtd gechopped toen we met zen tweeën overbleven: 50k voor mij & 43k voor die andere kerel.

Had in maanden niet meer op party gespeeld en het eerste tornooitje dat ik er speel is het meteen raak, nice!

grtz
  • 8 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nice, had het al op 2+2 gelezen :)
      wist niet dat je hier zat :P

groeten
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      leuk man, gefeliciteerd!

Edit: maar om m nou 2x te posten is ietswat overdreven :) leden en it happens?
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      mooie pot, tweedes was ook al mooi

ps. wat houd dat eigenlijk in zo'n deal maken op de finaletafel?
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      herverdeling maken van t prijzengeld, vaak tussen de laatste 2 of 3 spelers. Bijvoorbeeld op basis van de chipcount van dat moment.

Voorbeeld, er is een prijzenpot van 10.000 voor de laatste 2 spelers.

Normaal zou de payout 6500 zijn voor de nr1 en 3500 voor de nr 2. Spelers kunnen dan overeen komen om 4000 voor de nr 2 te geven (+500) en 5500 voor de nr 1 en dan door te spelen voor de winst en de laatste 500 dollar.

Dat betekend dat de nr 2 een hogere payout krijgt als dat hij normaal gesproken zou krijgen, maar minder als dat hij toch het toernooi zou winnen zonder deal. Zelfde geldt voor de nr 1, die krijgt minder geld als hij toch eerste zou worden zonder deal, maar een stuk meer als dat ie toch nog 2e zou worden omdat die andere speler meer geluk heeft of beter speelt. Dit kan in de meeste grote evenementen, en alleen als alle spelers akkoord gaan met die deal.

Er kunnen vanuit de pokerroom wel voorwaarden gesteld worden, zoals bij de sunday million op stars. Daar staat in de voorwaarden dat je best een deal mag maken, maar het geld niet helemaal mag verdelen en stoppen met spelen, er moet altijd minimaal 20.000 dollar overblijven om voor te spelen voor de winnaar.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ahzoo, ga je zondag ook voor een deal ;)
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      nou, als ik zover mag komen dan denk ik wel ja, ik hoeft niet perse 190.000 hoor, 160.000 is ook goed :P
    • matti2k
      matti2k
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      leuk man, gefeliciteerd!

Edit: maar om m nou 2x te posten is ietswat overdreven :) leden en it happens?
      wist niet echt in welke het thuishoorde dus post ik het maar 2x
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      nou, als ik zoveel win, maak ik wel meer dan 2 topics

nice mister!!