Voor de zoveelste keer op titan

• elrio
      elrio
      Bronze
      Waarom moet ik nu toch een bonus openstaan hebben op dat kut netwerk . Voor de zoveelste keer een suckout, het is om moedeloos van te worden. Ik weet niet hoe het komt maar het gebeurt zoveel en ik ben er gewoon kapot van.

Titan Poker 750 GP Rebuy 75/150, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button (3145)
      SB (1550)
      BB (1435)
      UTG (3002.50)
      UTG+1 Hero (2940)
      MP (11880)
      MP MP (11762.50)
      MP (5450)
      CO-1 (26775)
      CO (2310)

Preflop: Hero is UTG+1 with K:spade: K:diamond:
      1 fold, Hero raises to 2940, 1 fold, MP raises to 5730, 6 folds.

Flop (8895) 7:spade: 4:diamond: A:spade:

Turn (8895) Q:spade:

River (8895) 4:heart:

Hero shows K:spade: K:diamond:
      MP shows Q:heart: Q:club:

MP wins 8895 with A full house, Queens and Fours
  • 2 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ok, die moet idd wel pijn hebben gedaan. Dit is 1 van de redenen dat ik alleen maar freeroll speel op titan op zondag, die kaarten vallen daar voor mijn gevoel vreselijk slecht, teveel suckouts... Maar goed, dat zal wel mijn verbeelding zijn, misschien krijg ik ze ook wel op stars maar deel ik ze daar ook uit, dan merk je t minder snel.

Maar waarom push je meteen? Je wilt toch 1 speler mee (die je nu ook krijgt) maar vaak zul je alleen de blinden oppakken, je hebt toch nog genoeg stack?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      ok, die moet idd wel pijn hebben gedaan. Dit is 1 van de redenen dat ik alleen maar freeroll speel op titan op zondag, die kaarten vallen daar voor mijn gevoel vreselijk slecht, teveel suckouts... Maar goed, dat zal wel mijn verbeelding zijn, misschien krijg ik ze ook wel op stars maar deel ik ze daar ook uit, dan merk je t minder snel.

Maar waarom push je meteen? Je wilt toch 1 speler mee (die je nu ook krijgt) maar vaak zul je alleen de blinden oppakken, je hebt toch nog genoeg stack?
      Gistere had ik een video gezien van pokernews.nl met een rebuy. daarin pushte hij het eerste uur vaak (Zeer vaak). De tafel was redelijk loose daarom pushte ik deze ook.