nl10 quads

• markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      Mijn gedachtegang was: als iemand donkt, ga ik hem slowplayen, anders probeer ik de pot op te bouwen. goed idee?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      10 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG sharksking ($10.55)
      UTG+1 markcaalsma ($10.00)
      UTG+2 imilian123 ($1.90)
      MP1 Torsten68 ($1.85)
      MP2 mattioi ($1.55)
      MP3 Anotimp ($11.18)
      CO juventino24 ($4.23)
      BTN schnueder ($14.52)
      SB peperpok06 ($4.53)
      BB wenusmars ($10.00)

Pre-flop: ($0.15, 10 players)
      1 fold, markcaalsma calls $0.10, 4 folds, juventino24 calls $0.10, 1 fold, peperpok06 calls $0.05, wenusmars checks

Flop: 6:spade: 6:heart: J:diamond: ($0.40, 4 players)
      peperpok06 checks, wenusmars checks, markcaalsma bets $0.25, 1 fold, peperpok06 folds, wenusmars folds

Final Pot: $0.65
  • 9 antwoorden
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      zou de eerste straat gewoon checken, sinds je hand veels te sterk is. op de turn zon bet doen en dan kijken of er iem. mee wil gaan.
      lijkt me lastig geld inkrijgen.
      ik call m alleen met kj of aj tegen een dummy en pas op de turn. kan veels te goed dat iem 1 6 heeft laat staan twee 6en. zeker gelimpt. waarom risico nemen tegen iem die geen probleem heeft met 2 6en op t board?

tegen echte nono's vind ik dit wel goed, dat wel. maar op nl10 spelen ze wel redelijk toch?
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      volgens mij niet :D , maargoed als iemand had gedonkt had ik wel gecalled ofc.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Als er niemand naar je toe bet moet je hier absoluut betten, anders laat je op de river een hoop value liggen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      In een unraised pot kan je beter niet checken op de flop. Aangeien de pot erg klein is en je de pot op wil bouwen. Als je hier checkt kan je op de turn maar ongever 30ct betten en dan op de river nog eens 80 ct ofzo. Waardoor de pot in totaal $2.60 word (Als villain alle bets callt.) Als je hier bet kan je op de turn 80ct betten en op de river nog eens $1.50-2. als je dan word gecalled is de pot opeens $4.50. Die 25 ct bet hier maakt de pot uiteindelijk dus $4 groter. Als ze niks hebben, hebben ze niks. Er ligt ook geen draw die iemand misschien kan completen waardoor je allin kan gaan. Dus moet je hier gewoon hopen dat iemand een J of een PP heeft.
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      persoonlijk zou ik checken, je zit nog met 3 anderen dus de kans dat iemand iets hit of een mooie draw krijgt is zeker aanwezig, kijkenn wat er gebeurt op de turn en daarop dan anticiperen.

ik weet niet of dit correct is, maar zo zou ik het doen ( op dat limiet )
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Op zo'n droge flop kan je moeilijk zeggen dat iemand mss een mooie draw zou kunnen hebben.

Gewoon betten imo. Ofwel heeft iemand die J gehit, ofwel niet. Ook een lage pp zou je wel nog een call geven af een toe.

Maar door de flop te checken gade bijna nooit een dikke pot binnenhalen.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ik zou ook betten op de flop en dan een zwakke check doen op de turn om daarna een valuebet te doen op de river, vele fishes geloven niet in een 3of a kind als je op de flop bet

als iedereen checkt op de flop, en jij bet op de turn dan heb je nog minder kans dat er iem. meekomt imo
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik ga de berekening nu niet doen, maar je moet hier gewoon betten.

Als je checkt kun je nooit zonder een huge overbet een beetje geld in de pot krijgen.

Wanneer je elke street bet en gecalled wordt moet dat veel minder voorkomen dan dat je checkt en later nog wat geld krijgt. Als ze folden is het jammer, als ze callen wil je wel geld in de pot krijgen.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      De pot is ongeraised, dus betten is absoluut een must. Elke J/pocketpair callt je hier.