Hallo daar...

• Jackcheck69
      Jackcheck69
      Bronze
      Mijn naam is Vincent W. oftewel Jackcheck69 en ik speel sinds vier maandjes poker en dan wel Texas Hold'm limit/no limit. En zoals elke beginneling houd ik van de toernooien, dat gevoel als je in de prijzen valt maakt je dag altijd goed.

Nu ben ik geattendeerd op deze Poker School en ik ben ermee heel erg bij geholpen: Wat een kennis tref ik hier in mijn eigen taal en dat is een verademing na ruim 20 ebooks in het Engels...en nee, ik heb ze helaas nog niet allemaal uit gelezen, speel vaak tussendoor een pot poker :P

Heb nog veel in te halen, want van huis uit was het verboden om te kaarten en helemaal om te gokken, maar nu heb ik de volledige steun om te groeien in deze hype en de belangrijkste mensen daarin zijn mijn vader en mijn zoon. Ik hoop dat ik met jullie nog heel wat mooie dingen zal gaan beleven in deze fascinerende wereld...

Als je mij tegenkomt op Pokerstars, Partypoker, Mansion, Titan, VCpoker of een andere site...geef gerust een groet, net als ik nu:

Groetjes!
  • 5 antwoorden
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Ten eerste welkom hier en even een vraagje gebruik je op die site allemaal dezelfde naam die je hier gebruikt?? En verder wens ik je veel succes met je doelen.
    • Jackcheck69
      Jackcheck69
      Bronze
      Ik poker onder de aliasen ashleypit, ashleypit69, maar meestal jackcheck69. Daar ben ik eigenlijk mee serieuzer gaan pokeren en de ashleypit nickname is meer fun...Maar al speel ik dan met de nick Ashley slechts wat freerolls, het is toch ook weer niet zo dat ik NIET voor de winst ga :D
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Welkom en succes!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi vincent,

welkom bij Pokerstrategy,

wat voor toernooien speel je meestal? sng's of mtt's?
      onze vertalers zijn ook druk bezig met het vertalen van artikelen naar het nederlands, er komt dus ook nog steeds meer vertaalde content bij, dus houdt de strategie sectie en het nieuws hiervoor in de gaten.
      probeer echt ook wat tijd vrij te maken voor het lezen hiervan, ook al is de verleiding om gewoon te gaan spelen erg groot :D

succes!

edit: btw, als je van mtt's houdt, schrijf je dan zeker in voor de wekelijkse titan freerolls en de daaraan verbonden Titan league.
      tevens kun je proberen een backdeal voor de Battle of the Donkeys (BOD) te verdienen. kijk voor meer info over deze acties even in de nieuws sectie
    • Jackcheck69
      Jackcheck69
      Bronze
      Nuja, ik heb je advies ter harte genomen: Bedankt ervoor...Titan's deposits weekly Freeroll leverde mij een betaalde eindplek op (weliswaar niet in de top, maar toch een kleine bijdrage voor mijn bankroll) en inmiddels heb ik een stukje content ingezonden voor BOD en dus duim ik maar...

Ik vind dit enorm top, deze site. Merk dat ik als een heuse poker student speel sinds ik strategieën van hier las. En heb een bescheiden upswing in mijn game gekregen....Bedankt iedereen!

PS: Ik speel MTT en Sit 'n Go's met 10-180 spelers. Dus ik kan wel strategiëen gebruiken die het spel beter maken.

:spade: :heart: :diamond: :club: