Qq

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ok ik check op de flop aangezien een aas hier goed in zijn range ligt. een cbet callt hij als hij een aas heeft. heeft hij hem niet fold hij.
      op de turn call ik om een eventuele bluff te callen die hij kan maken na mijn check.
      op de river doe ik check behind in het geval hij wel die aas heeft.

15/30 No Limit Holdem
      PokerRoom
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG (3310)
      UTG+1 (1440)
      MP1 Q Q (1395)
      MP2 (1825)
      CO (1855)
      BTN (2375)
      SB (1810)
      BB (990)

Blinds: 15/30

Pre-flop: (45, 8 players)
      UTG calls 30, 1 fold, MP1 bets 120, 3 folds, SB calls 105, 1 fold, UTG folds

Flop: A:spade: 9:heart: 4:club: (300, 2 players)
      SB checks, MP1 checks

Turn: 3:spade: (300, 2 players)
      SB bets 200, MP1 calls 200

River: T:diamond: (700, 2 players)
      SB checks, MP1 checks

Final Pot: 700
  • 1 antwoord
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      in positie zou ik hier toch nog c-betten. Vooral op deze limit zal hij soms ook met minder dan een aas callen, en in positie kan ik makkelijk deze hand verder spelen. Op zich is deze lijn ook niet verkeerd, en goed over nagedacht, vooral tegen aggressieve tegenstanders. Als hij de flop gehit heeft, dan heeft hij immers nog 5 outs, dus protect ik zelfs met mijn bet. Tien of Jack hit hier vaker je tegenstander trouwens hoor, heb ik het idee. Deze flop is behoorlijk droog, en als je hier niet c-bet, dan kan je tegenstander je precies op TT+ zetten, en je op de turn + river van de hand afbrengen. Pas dus wel op met niet c-betten op aas hoog flops met hoge pp's, want je lokt actie uit, terwijl als je c-bet, zal hij, als hij een aas heeft, praktisch altijd c/r-en.