Altijd Leave wanneer >25 BB?

• Lamstra
      Lamstra
      Bronze
      Vanavond is mijn eerste sss-sessie, ik ben meerdere keren deze situatie tegen gekomen.
      Wat moet ik doen nadat ik een hand win en op meer dan 25 BB sta en ik de volgende hand nog niet in de BB zit? Het is toch zonde om de "gratis" handen te laten lopen?
  • 4 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Is inderdaad zonde, je moet gewoon de auto-post van de Blinds afzetten zodat ze er niet per ongeluk terug komen te staan.
      Met je stack speel je dan wel alleen handen als AA en KK. Als meer gevorderde shortstack speler kan je dan meerdere handen spelen zoals JJ+ en AKs
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      En de rest van de SHC kan je eigenlijk ook nog spelen. Je kan enkel wat meer BB verliezen :)
    • dustje
      dustje
      Gold
      Voor de beginnende shortstacker is het toch aangeraden in het begin na een dubbelop alleen de allersterkste handen nog te spelen.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Lamstra,

Welkom op het SSS forum. Ik zou als beginner sowieso de ronde afmaken, dus wachten totdat de bb weer bij jou is.

Welke handen je dan nog speelt is afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik zou je als beginner aanraden om alleen handen als AA/KK nog te spelen. Wanneer je je dubbele stack niet wilt verliezen, dan kan je die ook folden. Vind je het niet erg om een dubbele stack te verliezen, dan kan je meer handen spelen. Zou beginnen met AA/KK en dat dan langzaam uitbreiden.