Meerdere acoounts

• OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Vroeg me af of het mogelijk is om mijn andere accounts (9-tal) mee te laten wegen voor de StrategyPoints.
      Heb daar in het verleden al storting/afboekingen op gedaan.
      Of is het noodzakelijk dat je opnieuw een storting maakt per site die je wilt laten meewegen?
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      om je account mee te laten tellen voor strategy points moeten de accounts gelinkt zijn aan pokerstrategy, daarvoor moeten ze aangemaakt zijn via onze link en bonus code.
      Wel is het in sommige gevallen mogelijk om je bestaande pokeraccounts te laten koppelen aan PokerStrategy. Bij de volgende pokerrooms is dit eventueel mogelijk:

- Titan Poker
      - Mansion Poker
      - 888.com Pacific Poker
      - Unibet
      - Interpoker (alleen playmoney accounts en accounts zonder affiliate).
    • OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Kijk eens aan, helemaal duidelijk.

Zou dan graag mijn Titan account willen laten koppelen, had mijn TTR nr al aangegeven in het scherm.

Bedankt voor de snelle reactie

/edit/
      Oops zie net op het scherm dat die aanvraag al in behandeling is. Nogmaals dank.

/edit 2/
      Is het wel mogelijk om met een bestaand account gebruik te maken van jullie bonusregelingen aangezien geen enkele site het toestaat 2 accounts te hebben op hetzelfde ip/mac adress?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      wanneer een account niet gekoppeld is kun je helaas geen gebruik maken van onze promoties.
      tenzij je account hebt waar je sowieso alleen maar playmoney hebt, dan zou je kunnen checken of je niet een nieuwe real money account mag maken, die dan wel gelinkt is