TAF bonus

• padrino69
      padrino69
      Bronze
      hoi!

ik ben 2 dagen geleden over de grens van 50 gegaan bij mijn tell a friend bonus en zou deze willen overboeken naar full tilt. ik heb echter per ongeluk proberen overboeken naar mansion poker (waar ik geen account heb). zouden jullie hem kunnen overboeken naar full tilt?

Groeten,
      Pieter
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey pieter,

hiervoor kun je het beste even een ticket aanmaken voor de support afdeling, dit kun je HIER doen. (in het engels). zij zullen er dan voor zorgen dat het naar je full tilt account wordt overgemaakt
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      De TAF bonussen kunnen (als ik mij niet vergis) enkel naar mansion, titan of partypoker worden overgeboekt.
    • padrino69
      padrino69
      Bronze
      dat is wel balen als dit waar is. heeft iemand van jullie dit al geprobeerd op full tilt? ik heb wel reeds een ticket aangemaakt en wacht op antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      De TAF bonussen kunnen (als ik mij niet vergis) enkel naar mansion, titan of partypoker worden overgeboekt.

uuh duh, uiteraard :D

sorry, blijkbaar niet verder gedacht dan mn wimpers lang zijn....

uitbetaling is momenteel alleen mogelijk op de genoemde sites, dit zullen ze je ook vertellen wanneer je antwoord krijgt op je ticket. Je kunt wel op 1 van deze rooms een account aanmaken en dan kun je het daar gewoon ontvangen. Of je laat het nog even in je TAF staan tot het moment dat je soweiso een van deze rooms wilt uitproberen, en het tegen die tijd overmaken en het misschien meer is dan $50 (weet niet of je nog andere TAFs hebt die bezig zijn met hun puntjes verzamelen)

sorry voor het ongemak, al moest je sowieso even een ticket maken, omdat je geen mansion account had.