Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,25/0,50 - SH - QJo

• SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $15,96
      BB:
      $11,98

0,25/0,5 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.52 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with Q:diamond: , J:heart:
      Hero raises, 3 folds, BB 3-bets, Hero calls.

Flop: (6,00 SB) J:diamond: , A:diamond: , A:spade: (2 players)
      BB checks, Hero bets, BB raises, Hero calls.

Turn: (5,00 BB) Q:spade: (2 players)
      BB checks, Hero checks.

River: (5,00 BB) 6:spade: (2 players)
      BB checks, Hero checks.

Final Pot: 5,00 BB
  • 3 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Ik bet hier zeker de turn. Als hij raist dan call ik wel down denk ik. Een A is niet zo waarschijnlijk want er liggen er al 2. En hij kan ook wel de flushdraw zo raisen op de flop.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik bet hier niet de turn. Hij is nogal een vreemde speler gezien zijn stats, en zijn 3-betten range bestaat uit heel veel As en hogere pocket pairs. Wanneer hij hier c/r flop speelt na een 3-bet is dat vaak een monster. Wanneer hij dan de turn nog eens checkt lijkt het alsof hij nog eens wil c/ren. Na zijn check op de river bet ik wel omdat het dan wel onwaarschijnlijk is dat hij de A heeft.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ik bet de Turn. Hij kan hier best wel ook een J hebben. Een c/r zie je hier normaal niet vaak op de Turn omdat hij waarschijnlijk ook liever b/3-b wil spelen. Hij is wel unreasonable, maar daarom kan hij misschien ook twee keer bluff c/r spelen.

Daarom b/c Turn c River.