0.25/0.50 - AA - gevaarlijk board, 3-way pot

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG with A:club: , A:spade:
      Hero raises, 2 folds, MP1 calls, 5 folds, BB calls.

Flop: (6,40 SB) J:diamond: , K:club: , 7:heart: (3 players)
      BB checks, Hero bets, MP1 calls, BB calls.

Turn: (4,70 BB) J:club: (3 players)
      BB checks, Hero bets, MP1 raises, BB calls, Hero calls.

River: (10,70 BB) 6:club: (3 players)
      BB checks, Hero checks, MP1 bets, BB calls, Hero calls.

Final Pot: 13,70 BB

Weer de vraag: is dit te passief gespeeld na de turn raise?
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Pffff, moeilijke hand.... :D . Ik ben benieuwd wat de experts hiervan gaan zeggen ;)

Preflop en flop gewoon netjes gespeeld.

Turn:

Hier lijkt mij dat MP1 je reraist met een J of een flush draw. BB kan alles hebben gezien zijn pasieve spel :D , misschien een draw. Maar het feit dat er een reraise is en BB 2 Big bets cold callt lijken mij genoeg wapenfeiten om te concluderen dat je AA misschien niet zo goed meer is. Toch logisch dat je die ene bet nog callt. Zo makkelijk kun je AA ook niet wegleggen. Ik vind deze call echter niet te passief. Agressiviteit is hier niet op zijn plaats denk ik.

River:
      Dan valt die draw ook nog eens. Ik snap dat je hier callt. AA leg je niet zomaar weg en ook niet gezien de grootte van de pot. Toch betwijfel ik of je deze hand hebt gewonnen. Denk eerder van niet.

Conclusie: Op basis van mijn reads zou ik met veel lef mijn AA na de reraise op de turn folden. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nog voorligt tegen 2 tegenstanders met deze betpatronen. Aan de andere kant is downcallen ook vrij logisch met een dergelijke hand.