Dwalende

• Dwalende
      Dwalende
      Bronze
      Goedemiddag,

Mijn echte naam is Mark Welboren, ik speel op dit moment op de site PKR en op Mansion poker(vanwege bonus). Ik speel het al een tijdje poker en gaat met niet voor de wind. Ik snap alle basis dingen en ook voor gevorderde, alleen val ik steeds in dezelfde fout :evil: . Nu probeer ik doormiddel van de SSS strategie een beetje bankroll op te bouwen. Als jullie verder nog tips voor me hebben, dan hoor ik het graag.

Dwalende
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey mark, welkom bij Pokerstrategy!

ik weet niet wat de "fout" is die je "steeds" maakt. maar het is iniedergeval al een mooi begin dat je de fout herkent, dan kun je er namelijk aan proberen te werken.
      ik zou iniedergeval als advies geven, maak gebruik van alle mogelijkheden die we bieden. SSS is een goed begin, wanneer je status omhoog gaat en er meer artikelen beschikbaar worden voor je. lees ze, ook al ben je bekend met het onderwerp, misshcien zit er toch nog iets in waar je nog niet (op die manier) over had nagedacht.
      wanneer je twijfelt of je n hand geod gespeeld hebt kun je hem altijd op het forum plaatsen en zo handbeoordelaars wat werk verschaffen :D

succes! en veel (leer) plezier bij PS
    • Dwalende
      Dwalende
      Bronze
      Ik speel redelijk tight, tot op een gegeven moment dat ik al zo lang bagger handen krijg en dan speel ik loose, en daar ligt mijn probleem. Het is daarom voor mij de laatste tijd erg slecht gegaan. Ik weet dat ik kan pokeren was in januari eerste geworden bij een multitable toernooi waarbij ik 1400 dollar won. En daarna nog vaak in de prijzen, maar mtt zijn niet winstgevend. (vind ik) als je bijvoorbeeld een steekje laat vallen lig je eruit, en dat is bij cashgames niet zo. En daar val ik steeds in de fout
    • Jackcheck69
      Jackcheck69
      Bronze
      Hey Dwalende :) ,
      Het is maar een opmerking, want ik heb wel respect voor jouw eerdere winst van een mtt, maar wat je kan aanleren is iets meer discipline. Ga niet gefrustreerd spelen als je een paar rondes niets in je pocket krijgt. Ik weet, ik weet, heel irritant dat de stacks om je heen groeien en jij moet doelloos folden, maar weet dat een goede pokeraar juist folden kan (moest ik onlangs ook aanleren :D ).

Terwijl je fold moet je proberen jezelf niet af te laten leiden, hoe verveeld je je ook voelt ;) . Probeer in te denken wat andere spelers in hun handen hebben, of kijk naar hoe de tafel speelt (tight of loose) of...beoordeel je medespelers eens op hun speelwijze (maniac, rock of fish type). Als jij dan weer participeert in het spel met je prenium handen, dan heb jij een betere kans om een grotere pot binnen te halen ;) . Met 'bagger' zal je wel eens een ronde winnen, maar idd, het kost je op den duur een mt :( t...

Dus Dwalende, discipline, discipline en had ik al gezegd discipline ??

Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt en houd je vast aan tight spel en niet aan toegeven van low cards play...succ7 :club: :spade: :heart: :diamond:
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      meerdere tafels tegelijk