Stopt het dan nooit?

• elrio
      elrio
      Bronze
      0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:heart: , A:spade:
      UTG+1 calls $0,10, 3 folds, Hero raises to $0,50, 3 folds, BB calls $0,40, UTG+1 folds.

Flop: ($1,15) Q:club: , K:heart: , 3:heart: (2 players)
      BB bets $0,30, Hero raises to $1,35 (All-In), BB calls $1,05.

Turn: ($3,85) 9:spade:
      River: ($3,85) Q:diamond:

Final Pot: $3,85

Results follow (highlight to see):
      Hero shows two pairs, azen and vrouwen (Ah As)
      BB shows three of a kind, vrouwen (Ac Qh)

BB wins with three of a kind, vrouwen (Ac Qh)
  • 9 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      You have it in your power to turn a bad-beat around simply by realizing this simple truth: The more bad beats you encounter, the luckier you are. It's a sign that you are playing against opponents who continually take the worst of it, and if you can't beat someone who always takes the worst of it, you can't beat anyone. ~Lou Krieger
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik loop natuurlijk het risico dat je mij een zeur vindt, maar serieus: volgens mij ben je aan het tilten. Niet dat je raar speelt, maar het schemert door je postings heen.

Vandaar ook mijn advies om gewoon even afstand te nemen. Steeds nieuwe toernooien opstarten in een serie 'bad luck' is ook een vorm van tilt.

Ik geloof niet in goede en slechte series als bijgeloof, maar wel dat ze je mentaal kunnen knakken. Elke slechte serie kan van het ene op het andere moment een goede worden, maar wanneer je op dat moment mentaal niet goed in je schoenen staat, kan zelfs een goede serie je fataal worden.

Goede- en slechte handen zijn niet af te dwingen en ook niet onderhevig aan een dag of tijdstip. Dus even afstand nemen zal geen effect hebben op welke kaarten nu komen. Het kan je echter wel mentaal opfrissen en sterker maken om daarna weer scherp en objectief verder te gaan!

Succes! ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oke een lichte vorm van tilt dan maar dit dan in de vorm van mijn goede handen niet kunnen wegleggen zoals AKs na raise en reraise. Gewoon spelen met QQ op een AKs board (ik weet dit kan gewoon niet), ik kan nu niet anders dan stoppen met spelen want ik het gewithdrawed op titan en daar kan dit even duren. Misschien moet ik een paar daagjes stoppen ja. Nee je bent heus geen zeur, kritiek en advies moet je aanvaarden van een Betere spelers, oudere persoon (wijzer :D ).

Maar echt weken stoppen kan ik niet, ik speel het spelletje gewoon te graag. Morgen moet ik gewoon spelen :D

1. Bronze freeroll
      2. silver freeroll
      3. $ 1 million turbo takedown
      4. 100K Battle of The donkeys

Misschien speel ik dan gewoon niet de maandag en de dinsdag, het enige is ik zit gewoon thuis en als ik niets anders te doen heb zit ik gewoon voor dit scherm hier. word misschien nog eens tijd om dat zwembad, voetbalveld,.. op te zoeken. Eens gaan lopen kan ook el eens deugd doen (minivoetbal seizoen begint weldra terug :D )
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lol

Ik had het ook niet over weken stoppen :D

Ik bedoel alleen even de focus terugkrijgen en het idee dat de kaarten sterker zijn dan jouw spel van je af schudden. Tegenover elke periode van pech staat er ook wel ergens een waarin je niets fout lijkt te kunnen doen en met elke blunder weg komt...

En morgen gewoon 2e worden in de 100k! (zelf ga ik voor de eerste plek :D )
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Lol

Ik had het ook niet over weken stoppen :D

Ik bedoel alleen even de focus terugkrijgen en het idee dat de kaarten sterker zijn dan jouw spel van je af schudden. Tegenover elke periode van pech staat er ook wel ergens een waarin je niets fout lijkt te kunnen doen en met elke blunder weg komt...

En morgen gewoon 2e worden in de 100k! (zelf ga ik voor de eerste plek :D )
      Is goed, 2de wil ik wel worden als ik die $1 million win :D
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      elrio als je hulp wilt met het tiltprobleem kan ik helpen.

nou ja helpen.

heb laatst nog heads up 25 of 50 dollar weggetilt.

kreeg een suckout, en ben vervolgens elke hand allin gegaan om het maar weer terug te winnen :D .

maar ik weet wat tilten is.

en morgen wel wat winnen in de battle he.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Je kan in plaats van spelen ook je handen die je gespeeld hebt analyseren, je kennis bijspijkeren met articles en filmpjes kijken van hoe andere mensen BSS/SSS spelen.

Maar zoals ik aan je post zie, ben je ietwaar iets verslaafd aan poker he :D
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik herken het probleem, wil ook altijd spelen spelen spelen :D
    • dustje
      dustje
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Ik herken het probleem, wil ook altijd spelen spelen spelen :D
      zoals je stack erin gooien met 7 6suited tegen mijn AK? :D