Goede call?

• Widelegs
      Widelegs
      Basic
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) Poker Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: 2+2 Forums)

MP ($39.60)
      CO ($36.30)
      Button ($27.35)
      SB ($12.50)
      Hero ($20.95)
      UTG ($5.35)

Preflop: Hero is BB with J:club: , K:club: .
      1 fold, MP raises to $1, 3 folds, Hero calls $0.75.

Flop: ($2.10) J:spade: , 7:club: , 9:club: (2 players)
      Hero checks, MP bets $2, Hero raises to $4, MP raises to $38.6, Hero calls $15.95 (All-In).

Turn: ($42) 9:spade: (2 players, 1 all-in)

River: ($42) Q:diamond: (2 players, 1 all-in)

Final Pot: $42
  • 8 antwoorden
    • Widelegs
      Widelegs
      Basic
      Wil iemand hem verplaatsen naar Bigstack afdeling? :D
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      haal even de resultaten weg, dat beinvloed de beoordeling.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      ben het resultaat alweer vergeten dus kan ik nu mooi oordlen zonder dat ik beinvloed word. TP2ndK en de 2nd nut flushdraw is voor mij een hand waarmee ik allin wil.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Widelegs,

Fold preflop na de raise van MP imo. Tenzij je goede reads had, maar dat vermeld je niet. As played kan je hem op de flop niet meer wegleggen, maar zou liever niet in die situatie komen.

Ik verplaats hem voor je naar BSS, daar krijg je hopelijk wat gerichter antwoord.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ten eerste zou ik deze hand pre-fop folden, maar nu je toch in de pot zit:
      waarom minraise je op de flop?? Dat moet je in het vervolg niet meer doen. Ik had ook geraiset op de flop, naar 6 a 8.. Als hij dan all in pusht is het een easy call..
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Fold preflop. Een raise callen vanuit de BB met zo'n hand is zwak.

Check/raise is goed, alleen zou ik hier gewoon raisen naar 6$ ipv te minraisen. Hierna kan je moeilijk nog folden imo, dus ik zou hier ook wel all in gaan waarschijnlijk.
    • Widelegs
      Widelegs
      Basic
      Oke bedankt voor de reactie! Vond het wel een interessant handje..
      Heb weer wat geleerd hopelijk! :D
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Aangezien je basic bent, veronderstel ik dat je net het startkapitaal ontvangen hebt. In dat geval betekent dat dat je boven je bankroll aan het spelen bent op NL25. Lees aandachtig de artikelen over bankrollmanagement door, ze zijn heel belangrijk. Indien ik verkeerde assumpties heb, vergeef me ;)

Over de hand zelf:

KJs is geen hand die je wil spelen na een raise. First in in late positie kan je hem zelf openraisen, maar een raise callen is uit den boze. Check de starting hands chart.

Op de flop ga ik failliet met TPGK en de second nut flushdraw, Je hebt tegen elke hand behalve een set minstens 50% equity. De raise mag alleen groter, naar ~6.5$ ofzo.