hoe o hoe kan dit gebeuren

• dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Echt waar, hoe is het mogelijk, ik heb 1 speler waar ik nu al zo vaak een beat van heb gekregen, en ik kan hem gewoon niet verslaan....

Het verhaal is als volgt. Ik zit in een MTT voor de sunday million, laatste 13 krijgen een ticket. Ik heb 1 buyin gedaan en 1 addon, dus totaal $21 dollar en ik sta op average chips, er zijn nog 45 spelers over.

Ik krijg in de BB A-Q o en iedereen fold behalve de button. Hij en ik hebben al een stuk meer handjes gespeeld en hij knalt met ongeveer mijn stack allin vanaf de button. Ik spring bijna een gat in de lucht want die idioot heeft dit al zo vaak gedaan en ik weet gewoon dat hij niets heeft. Voor mij een instand call en dan gebeurt er dit...

No Limit Holdem Tournament
      $10+$1
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG PAPROS23 (6660)
      UTG+1 dichotomy (2350)
      MP1 nuzzyfuster (2160)
      MP2 havanista (14360)
      MP3 ANTOLOP (9650)
      CO ChrisChamp23 (3445)
      BTN ImustBonTILT (8565)
      SB Banker4U69 (7720)
      BB Hero (7930)

Blinds: 200/400 Ante 50

Pre-flop: (1050, 9 players) Hero is BB Q A
      6 folds, ImustBonTILT goes all-in 8515, 1 fold, Hero goes all-in 7480

Flop: 3 Q 8 (17045, 2 players)

Turn: K (17045, 2 players)

River: 5 (17045, 2 players)
      Banker4U69 says "standard"

Final Pot: 16410
      ImustBonTILT shows: 3 5
      Hero shows: Q A

ImustBonTILT wins 16410 ( won +7895 )
      Hero lost -7880

O M G, hoe kan ik nou in godsnaam spelen tegen dit soort volslagen hersenloze idioten, ik was gewoon chipleader geweest als dit gewoon normaal was gegaan. Echt waar, de stoom komt uit mn oren, ik word gek...
  • 10 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      dat komt ervan als je 2 sunday million tickets wilt ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Nu weet je hoe ik mezelf zo vaak voel op titan :D Gelukkig stap ik voor een tijdje over op pokerstars :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      89 tegen 11 % en hij hit. Die vent heeft mij zonder gein al meer dan 400 dollar gekost, echt ik stop even met poker, dit wordt nix meer....
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      89 tegen 11 % en hij hit. Die vent heeft mij zonder gein al meer dan 400 dollar gekost, echt ik stop even met poker, dit wordt nix meer....
      Volgens Pokerstove was het bij een random hand preflop 64.36% tegen 35,64%
      dus zo klein was zijn kans niet dat hij je zou beaten!

1 op de 3 keer lukt hem dat gewoon! En dat makkelijk 5 of zes keer achter elkaar gebeuren!

Laat je dus niet ontmoedigen, maar neem ff rust tot je tilt weg is.

Succes!

Z.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Wat niet wegneemt dat hij wel hersenloos moet zijn....
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Gebeurt meer dan 1/3 van de keren, jammer, maar volgende keer misschien beter.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      jah, het gaat niet om preflop, ik weet dat ie 36% heeft, maar t gaat om t principe dat die l*l me dit nu al een aantal keer op een rij flikt.

Mja, vroeg of laat pak ik m wel, komt vanzelf goed, maar vanmiddag was ik t echt ff beu...
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Doe rustig man, hij doet je niks het zijn puur die kaarten die hij krijgt. Op het moment dat je hem als de rat ziet en hem (zoals je net zegt) persoonlijk wilt terugpakken zal je waarschijnlijk alleen nog maar meer verliezen, gewoon goed spelen en dan pak je het vanzelf (van andere) terug
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      hoi alecos89, ik had t niet over persoonlijk maar aan tafel :P Vroeg of laat zitten we weer in een toernooi tegenover elkaar en vallen de kaarten eens een keer mijn kant op met zn stomme moves.
      Ik bedoelde niet dat ik naar amerika vloog om m eens goed in elkaar te rossen :P
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      hoi alecos89, ik had t niet over persoonlijk maar aan tafel :P Vroeg of laat zitten we weer in een toernooi tegenover elkaar en vallen de kaarten eens een keer mijn kant op met zn stomme moves.
      Ik bedoelde niet dat ik naar amerika vloog om m eens goed in elkaar te rossen :P
      Ik denk datv alecos bedoelt dat je niet je spel moet laten beinvloeden omdat je hem terug wil pakken, Bijb dat je hem gaat downcallen met marginale handen of extra vaak gaat bluffen.