TheDollars nieuwe pokerspeler met dromen :D

• TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Hello iedereen zal me eerst even voorstellen,

Ben 33 jaar bus chauffeur met als hobbys : Pool , Snooker en Pokeren .

Uiteraard zal alleen het pokeren hier van belang zijn hehe :)

Mijn pokerervaring beperkt zich tot enkele pogingen van Rush poker een paar MTTs waar het al bij al redelijk goed ging met een cash van 684 dollar er tussen en een hoop sng 9 man tornoois op 11 dollar en 5,50 dollar .
      Speelde tot 3 weken geleden ofzo 11 dollar 9man sng maar op aanraden van solartje ben ik overgestapt op 5,50 dollar sng .

Kleine history van men bankroll misschien .

Half december was mijn bankroll 3dollar op FT en ben dan step tornooikes beginnen spelen 4 tornooikes later had ik een 75 dollar ticket en 0 dollar op de bankroll. Aangezien ik dit ticket jammer genoeg niet kon omzetten naar dollars op mijn account heb ik me ingeschreven in een 75 dollar MTT met 386 man en met mijn 8ste plek 685 dollar gecashed ( dit is ook veruit mijn hoogste cash ) heb toen 525 dollar eraf gehaald en er een mooie break cue mee gekocht LOL . 160 dollar had ik dus om terug mee te beginnen bouwen en door die lucky cash helemaal de smaak te pakken lol .

Toen heb ik een weekje of 2 niet gespeeld met de feestdagen en dergelijke en begin januari zijn we erin gevlogen met 160 dollar BR.

Met 11 dollar 9 man sit en gos had ik me in korte tijd opgewerkt naar 600 dollar ( korte tijd zal een week of 3 geweest zijn ) door 1 tot 3 tornooikes per dag te spelen en 1 per 1 .

Na een gesprek met solartje besefte ik eigenlijk dat dit succes ook weer grotendeels geluk moest zijn omdat ik eigenlijk niet de BR had voor 11 dollar tornooikes en ben ik naar de 5,50 sng gegaan en ook ineens op pokerstrategy een paar tips opgepikt en dergelijke .

Dit brengt ons naar de huidige situatie van een bankroll van 860 dollar
      waarmee ik 5,50 dollar tornooikes probeer te grinde met 6 tegelijk en meestal 1 a 2 sessies per dag . Ook probeer ik wanneer het kan met mijn werk 5,50 MTTs mee tedoen zoals de early double. Ook daar gaat het redleijk goed laatste keer in beide tornooikes gecashed en dus ook een beetje jackpot verdiend .

Wel dit was dus mijn eerste post en inleiding en zal vanaf vandaag dan proberen mijn vorderingen of tegenslagen hier een beetje bij te houden , zal ook zoeken of ik handen kan posten alhoewel ik niet veel nut zie in bad beat toestanden denk dat iedereen wel weet wanneer hij een goede of een slechte call gemaakt heeft , jammer genoeg vooral achteraf LOL .

Greetz , TheDollars
  • 163 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Cool nieuw SNG blog om te volgen. Zo te zien ben je niet zo'n BRM-nit als Solartje :f_biggrin: . Succes ermee!
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Vriend van solar en totaal omgekeerd.
      Agressive BRM + geen beats posten.. xD

Succes iig :D
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Hehe dankje voor de replys,

Goeiemiddag iedereen ,

Net wakker en mijn eerste sessie van 6 sng 5,50 9man gespeeld .
      Was blijkbaar niet echt goed bezig want maar 1 tornooi ITM die heb ik dan wel gewonnen dus een verlies van 10.50 dollar .

Moest een keertje gebeuren gisteren was ik met 5 van de 6 ITM lol .
      Zal waarschijnlijk later vanavond nog wel een sessie spelen.
      Al bij al met maar 1 cash ben ik nog tevreden dat ik het verlies van die sessie kon beperken.

Greetz and out , TheDollars
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Zo net een 2de sessie van 6 sng 5,50 achter de rug :D

3 van de 6 ITM 2x 2de en 1x 3de dus 36 dollar en 3 dollar winst op de 6 tornooikes :facepalm:

De 2 x 2de was allebij ul want ik ga in beide all in met 80% win chance als de big stack en verlies op beide tafels.

Ook een leak ontdekt of hoe dat genoemd word :p
      Ik overspeel veeeeeel te vaak kleine PP en met een klein board blijf ik ze ook bette ipv ze weg te gooien als ik mijn setje niet hit :facepalm: dit heeft me minstens 1 tornooi gekost.

Dus eindresultaat 12 tornooikes vandaag 6.50 dollar verlies X(
      Misschien kan ik straks met een sessie nog wat goed maken.

• TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Man man man wat een up and down dagje vandaag .

Speelde weer een sessie van 6 tornooikes 5,50 9man sng
      0 x ITM 33 dollar down . even lichtjes pist ook nog eens 10 dollar verloren op een rush tafeltje lol :facepalm: dus 43 dollar down + 6.50 dollar van eerder wat 49.50 dollar verlies maakt... dat kwam even aan dus een koffie gedronken en gekalmeerd en na overweging bij mezelf besloten nog 1 sessie van 6 tafeltjes te spelen .

Dus de 4de sessie van de dag 5,50 9man sng 4 x ITM
      3 x 1ste , 1 x 2de YES !!!!!! wat een leuke sessie om zo een dag af te sluiten
      81 dollar - 33 dollar = 48 dollar winst

Dus de dag kunnen besluiten zonder verlies of toch zo goed als , jammer dat ik tilte en rush poker ging spelen anders had ik zelfs met 9 dollar winst kunnen besluiten lol .

Al bij al super blij dat ik kon stoppen met een super sessie en mijn verlies kon goed maken .

Nu bedje in morgen proberen te quailificeren voor het Belgish Kampioenschap 9 ball

Greetz and out , The Dollars
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Even kleine update 2 daagjes vakantie van het pokeren door het BK 9-ball.

Op het Belgish Kampioenschap een 5de plek gehaald waar ik zeker blij mee ben hehe .
      Op poker gebied gistere 1 5,50 dollar 9man sng gespeel niet gecashed en dan nu net ook 1tje 5,50 dollar 9 man sng en die heb ik gewonnen dus 22,50 erbij .

heb deze 2 alleen gespeeld voor de Iron man challenge punten 1 a day freeroll en toch weer een paar dollartjes erbij hehe .
    • solartje
      solartje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Vriend van solar en totaal omgekeerd.
      Agressive BRM + geen beats posten.. xD

Succes iig :D
      tssss "haters" :D
      dat ik het goedmaak met EPIC threadsavers zeggen ze er niet bij he :O
      heb een 90BI swing gehad, dus ik was heel blij dat ik een Bankrollnit ben :D

idd een nieuwe blog bij van een coole gast (die beter pooled dan mij :D ) met idd een andere stijl dan mijn blog

Veel succes maat !!! je hebt alvast een mooie BR om de freeroll's 1$ sng's over te slaan, wat toch al een pak werk uitgespaard is.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Een nederlandse Bobby the bus! :D
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Lol wie of wat is Bobby de bus ??
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheDollars
      Lol wie of wat is Bobby de bus ??
      Geen idee, ik ben het niet :D
    • tobiasdekker
      tobiasdekker
      Bronze

• noisecore
      noisecore
      Bronze
      Deelnemer aan The Big Game van pokerstars :D
    • solartje
      solartje
      Bronze
      Hey Thedollar,

hoe loopt het in pokerland?
      ben wel benieuwd naar updates :D

ps hoe loopt het met de 50$ op je tracked account? zie dat je al tijdje vast zit op 9 strategypoints. Hopelijk heb je er nog wat geld over om de 15SP te halen :rolleyes:
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Haha uehm nee niet echt , was het bue dat ik de 2 dollar tornooikes niet kon spelen door de BR limit die erop stond en heb me late verleide op de BlackJack lol. :facepalm:

Pokeren zelf .... goh blijf een beetje hangen met men Bankroll maar heb wel doelstellingen deze maand.

Bronz ironman status halen op FT minimum.
      Bankroll naar 1500 dollar brengen.

Zit in men spel met een aantal problemen , ik blijf de low PP verkeerd spelen want ze kosten me elke keer chips .
      En ik verlies niet echt maar win ook niet echt dus doe waarschijnlijk toch wel dingen fout. Nu ja ik veronderstel dat als ik elke dag 12 tot 24 tornooikes ga spelen het wel door zal krijgen wat werkt en wat niet werkt .

En dan is er nog dat elephant ding dat ik installed heb , het blijft zeggen dat er stats komen na genoeg handen maar ik zie nooit stats verschijnen :rolleyes:
    • solartje
      solartje
      Bronze
      aargh spijtig van die 50$.

Weer een Taf'er die blijft steken op 9ptn. :facepalm:
      vanaf 15ptn kreeg ik 10$ en sta al maaaaanden op 45$ en moet 50 halen om te kunnen uitcashen. :O

gebruik elephant niet echt. Er is wel een forum deel ervoor. Zullen ze je zeker helpen.
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Elephant HUD werkt nog niet op SNG's volgens mij daar zijn ze nog mee bezig. Je kan er wel je handen mee bekijken en je graphs posten.
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Hey dankje voor de elephant post ,

Ben goed op weg naar men bronze status op FT wat mijn 1ste doelstelling deze maand is.
      Op BR gebied gaat het minder omdat ik de laatste 2 dagen te vaak op de 4de plek terecht kom wat dus veel geld kost.

Al bij al blijf ik wel op hetzelfde bedrag +- dus ik hoop dat als we een beetje runnen dat ik dan toch nog zal stijgen.

De 1500 BR doelstelling is in mijn ogen nog steeds haalbaar .

• WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Ik ga je volgen! Succes!
    • TheDollars
      TheDollars
      Bronze
      Even een keine update ,

Laatste dagen veel aan het poolen geweest dus even wat rustiger aan moeten doen met tornooikes.

Misschien maar goed ook want ik zakte alleen maar ( zal waarschijnlijk nog teveel foutjes maken ) .

In totaal in 3 dagen was ik een 35 dollar gezakt , wat niet echt verschrikkelijk veel is ofzo maar ja het is toch de bedoeling om in stijgende lijn te gaan dus ik vond het best wel een beetje deprimerend.

Dan gisteren was ik weer van plan om mijn 50+ Full tilt punten te halen voor men bronze status deze maand.
      Maar toen ik mijn 1ste 6 tornooikes starten en er 3 van ITM kwam ( alle 3 gechipped ) heb ik toch besloten de punten te laten voor wat het was en gewoon blij te zijn met men verlies van de laatste 3 dagen terug te hebben .

Ben dan ook gestopt na die eerste sessie van 33 dollar buy ins en 67,50 dollar cashes.

Voor mijn doelen van deze maand :

Bronze Iron man status - Dit gaat me zeker nog wel lukken heb al 5 van de 20 dagen 50+ punten dus ik zie hier geen probleem in.

1500 BR - Jammer genoeg zakt de moed hiervoor steeds dieper lol , misschien toch wat te hoog gegrepen aangezien ik te vaak verlies draai in mijn sessies :facepalm: , Toch alles is niet verloren ik zou een 20 dollar per dag moete winnen om dit te halen of een goed MTT tornooi spelen wat eigenlijk allemaal nog wel kan.