10NL QTo, nog een gutshot+flushdraw

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Bijna identieke hand als de vorige :)

[40/41]
      ##########################################
      iPoker (Poker 770, Titan, Noble, ...) Game 1047314801 / Ring Game
      Table California -
      Blinds : 0.05/0.1
      ##########################################

9 players
      [SB] Neoken (14.56)
      [BB] JoshMa111 (9)
      [1] RecalAces (10.05)
      [2] Chase4Aces (11.75)
      [3] dallievas (2.34)
      [4] LesyaLIV (2)
      [5] sensuiseikoki (9.96)
      [6] FishIsMyMeat (21.43)
      [b][B] [/b]KurvaAnyad2 (2.13)

Neoken Q T Initial Pot: 0.15

RecalAces folds
      Chase4Aces folds
      dallievas folds
      LesyaLIV folds
      sensuiseikoki folds
      FishIsMyMeat folds
      KurvaAnyad2 folds
      Neoken calls 0.05
      JoshMa111 checks
      ### FLOP ### 8 J T Pot: 0.2
      Neoken bets 0.2
      JoshMa111 raises to 0.6
      Neoken calls 0.4
      ### TURN ### K Pot: 1.4
      Neoken checks
      JoshMa111 bets 0.7
      Neoken calls 0.7
      ### RIVER ### 2 Pot: 2.8
      Neoken checks
      JoshMa111 checks
  • 17 antwoorden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      niet completen, is altijd zwak.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik had preflop geraiset tegen alleen big blind. Maar zoals gespeeld kan het wel.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      raise/fold imo.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      preflop raise of fold
      flop potbet
      turn 3/4 potbet of as played check/raise hem goed met deze outs
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      ik vind hem op Pf na best wel aardig gespeeld,

preflop fold of raise ben ik mee eens, gewoon omdat het zon heisa is om in feite een 1/2 blinde en niemand anders dan de BB er geld strax in kan mieteren. Vaak zie dat je een T of een Q hit, jij bet en hij fold.
      Of het zwak overkomt, vind ik niet iets om je druk over te maken. Als het zon iemand is die maar door blijft checken en snel kan folden is completen prima, lijkt me. Maar het is zon gedoe om die 2 blinden, daarom neig ik naar fold, ondanks dat je wrs een iets betere hand dan hij hebt.

Ik kwam denk ik de turn uit betten (0.9 puur op fold equity). Je hebt een goede flushdraw en hij wordt openended je straat. Hij is wrs niet blij met die K en jij hebt knettersveel outs en de kans is redelijk dat hij het met alleen een 9 doet. Als hij alleen called zou ik een 2nd barrel op de river doen. Gewoon omdat het board er zo gevaarlijk uitziet. Als hij dan nog raised, maar die kans is zeer klein, zou ik hem denk ik folden, alleen dan.

Hij kan nog wel eens een paartje boeren hebben een 9 of een k of a van harten. Die turnbet van hem is zwak, flopbet zegt niet zoveel vind ik. Zou me niets verbazen als jouw paartje tienen goed is hier. Maar ik zie je hem ook nog wel veel verliezen. Als het goed voelt had je bij deze prima het initiatief van hem over kunnen nemen. Tegen zon tricky speler prefereer ik dit niet, maar meestal is het zon leeghoofd en daar kan het prima tegen.
      GL N!

Btw wat had ie?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Hij had 9x. Mijn paarke T was dus nog goed...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Kzou turn check/raisen voor wat info

Verder lijkt gewoon completen preflop me ook wel ok? Heeft weinig zin om met matige kaartjes uit positie veel geld in de pot te duwen, dikke potjes win je daar toch zelden mee.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Lijkt me wel wat gevaarlijk, check-raisen. Je wilt juist zo goedkoop mogelijk de river toch zien. Ik vind het goed gespeeld, afgezien dat een raise preflop niet had mistaan.
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      mij lijkt dit geen slechte situatie voor een kleine turnbet, alsof je je hand hebt gehit. als hij er dan nog eens stevig overgaat , kan je folden.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Dat is dan dus zonde, als ie er overheen gaat. En de kans is hier wel aanwezig. Dus zou zeker geen check raise doen. Misschien zelf een raise.. Maar had het toch gewoon zo gespeeld als nu..
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      checkraise lijkt me niet echt wat sinds het die pot enorm opblaast, want als hij 0.7 bet, dan bet jij? plus sommige lui drawen maar door je zit uit positie, je hebt opzich best een aardige hand maar niet super. die roekeloze lui die mieteren er af en toe een flinke bluf achterna met niets en in dit geval tegen een serieuzere speler - gelijk hebben ze! Bij een checkraise moet je haast wel de river betten en anders een blockbet en met de river die kwam is dat lastig. al was het een heel potentiele hand uiteindelijk.

Zo vind ik hem ook nice played, goede hand.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Anyway, dit zal dus mn laatste hand zijn voor een tijdje. Kga morgen naar de states voor een maand. Vegas staat ook op het programma, dus kzal als ik terug ben wel nog wat fotokes posten ;)

Wish me luck :)
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      succes.

raise pre-flop geeft ook nog het voordeel dat je gelijk de 10 cent op kan pakken, wat je bij completen niet hebt ;) .
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Good Luck in Vegas :)

checkraise lijkt me niet echt wat sinds het die pot enorm opblaast, want als hij 0.7 bet, dan bet jij?

raise hem dan 3x z'n bet + 1x pot, ongev. 3.5$ zou ik betten; raise op de turn komt heel sterk over & je hebt nogeens zoveel outs over om alsnog te hitten
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Das lekker! Succes en vegas - mocht je spelen... Speel ze plat daar!
      Ben benieuwd naar je pics

vind een raise naar 3.5$ eig. puur je hand overspelen zeker bij een call dan zit je flink te kakken, want dan doorbetten is idioot, hij kan best een flush geflopt hebben, tis best zeldzaam maar het kan. Als hij je allin raised op de turn had je nog uit kunnen drawen als hij 78s of dat soort zou hebben.
      Wat opzich zou kunnen hij raised je wel preflop, maar daar kun je nog te weinig waarde aan afleiden imo.

Maar je hebt zeker gelijk dat hij dan wel fold. dat wel :)
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Ik had hem precies zo gespeeld denk ik. En als villain op de river nog bette had ik ook wel gecalled, je hand is headsup daar sterk genoeg voor.

Op de turn check raisen is echt zon actie waardoor alle handen die je beat hebt (villain blufft etc) folden terwijl alle handen die jou beat hebben callen (tp gaat hij echt niet folden op deze limits). Villain gewoon laten betten is imo het beste, als hij bluft is dat de enige manier waarop hij je afbetaald. Misschien had villain ook wel een zwakke in zijn hand en dan zou het helemaal feest zijn op de river als er een viel.

nh
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise preflop, opencompleten is de SB is altijd slecht, maar met deze hand is het ook nog eens value laten liggen. QTo is inderdaad niet de meest geweldige hand, maar in een SBvsBB situatie ruimschoots goed genoeg om te raisen.

Flop is ok, je hebt inderdaad een paar en een flushdraw, maar het is niet de nut flushdraw en slechts middle pair. Ik vind hem op zich niet slecht gespeeld. Als de pot geraised was zou ik hem wel sneller spelen uit positie en waarschijnlijk nogmaals reraisen, maar in een ongeraisede pot is deze line perfect ok.