bss10nl: KK flop top set vs waarschijnlijk hoog pocketpair

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Wat doen jullie in deze situatie. Aas fold zowiezo tegen reraise QQ JJ enzo ook. Alleen setjes willen je graag all in callen...

Ik denk dat all in pushen het beste is omdat het er anders zo obvious uitziet dat jij een koning hebt. Als je pushed heb je nog een kleine kans dat je gecalled wordt door iemand die je niet gelooft.

Hoe spelen jullie deze situatie?

0.05/0.10 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG+2 with K:heart: , K:diamond:
      2 folds, Hero raises to $0.40, 2 folds, MP3 calls $0.40, 4 folds.

Flop: ($0.95) K:club: , 5:club: , 3:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0.40, Hero calls $0.40.

Turn: ($1.75) 7:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1, Hero calls $1.00.

River: ($3.75) K:spade: (2 players)
      Hero bets $8.10 (All-In), MP3 folds.

Final Pot: $11.85
  • 3 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik zou hier niet all-in gaan op de river. Ik kan me geen hand voorstellen die hier zal callen. Dit lijkt te veel op trips (quads is niet te raden).

Je hebt hier naar mijn mening 2 mogelijkheden:

1. Checken en hopen dat je tegenstander nog een keer vuurt. Door je check/call betpatroon kan het overkomen alsof je op een flush draw zit, of dat je een pocket pair als QQ,JJ, TT,99 hebt. MP3 zou kunnen denken dat hij je kan wegjagen met een leuke bet op de river.

2. Zelf een bet plaatsen en inschatten welke bet de meeste value oplevert. Zie DIT topic.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik vind die check/call op de flop en vooral de turn wel fout.
      Eigelijk is deze hand op elke straat fout gespeeld.

Flop : Bet 2/3 ... call-reraise (kies maar)
      Turn : Bet 4/5 en push op reraise.
      River : Check/Push of directe push (als pot >= stack)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Je hebt gelijk dat ik beter gewoon had kunnen valuebetten... maar welke handen hoop je dat gaan callen. Door zo te spelen gaan namelijk setjes mee maar ook slechtere handen mee... Das beter dan alleen setjes. Setjes krijg je zowiezo all in maakt niet uit. Dan kun je beter nog even slowplayen tegen underpairs of overpair...

wat wil je berijken met die 2/3 flop cbet. Het scared mensen alleen maar weg.

De turn betten als je gereraised bent op de flop is ook wack. Dan callen zou ik doen en de river shoven... donken op turn en dan reraisen is dom imo..