10NL freeplay hit flush op river

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.05/$0.1 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG langz_no1 ($5.95)
      UTG 1 dud54 ($20.25)
      MP1 Felerian ($5.30)
      MP2 xPAWAx ($8.15)
      CO BStouts ($11.85)
      BTN nijmeijer48 ($11.00)
      SB Big-Flens ($1.95)
      BB Hero ($2.00)

Pre-flop: ($0.15, 8 players) Hero is BB J:heart: 7:heart:
      1 fold, dud54 calls $0.10, 1 fold, xPAWAx calls $0.10, 1 fold, nijmeijer48 calls $0.10, Big-Flens calls $0.05, Hero checks

Flop: 4:club: 7:club: 5:heart: ($0.50, 5 players)
      Big-Flens checks, Hero checks, dud54 checks, xPAWAx checks, nijmeijer48 checks

Turn: 6:heart: ($0.50, 5 players)
      Big-Flens checks, Hero checks, dud54 checks, xPAWAx checks, nijmeijer48 checks

River: 2:heart: ($0.50, 5 players)
      Big-Flens checks, Hero bets $0.40, 1 fold, xPAWAx raises to $0.80, 1 fold, Big-Flens folds, HERO??

Had ik vroeger moeten betten?
      Ga ik hier all in of call ik gewoon?
  • 6 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      flop en turn goed gespeeld TPWK is niet goed genoeg om mee te betten in een 5 way pot. op de turn kun je eventueel nog betten omdat je ooknog een FD hebt, maar een check is neit fout. river is een easy push.
    • OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Netjes gespeeld, river is zeker een push.
      Lijkt me meer waarschijnlijk dat hij een straat heeft gemaakt op de river dan een hogere flush.

Mischien had je op de turn een bet kunnen doen met 17 outs (Flush draw & Open ended)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Flop en turn zijn ok. Je hebt een te zwakke hand om agro te spelen.
      Je riverbet is ook goed en ik zou pushen op de reraise. Met een flush ga ik broke.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door OldNAn
      Lijkt me meer waarschijnlijk dat hij een straat heeft gemaakt op de river dan een hogere flush.
      Een straat op de river is onzin. Op de turn ligt er al 4, 5, 6, 7 dus een 2 op de river voegt niks toe aan de straatmogelijkheden. De raiser kan natuurlijk bluffen maar dat lijkt me niet erg logisch met 5 man op de river en drie harten en bijna een straat op tafel. Het kan natuurlijk zijn dat hij two pair heeft of zo of dat hij zijn straat slowplayed, maar als het een niet al te grote donk is, dan is het waarschijnlijk dat ie gewoon een fush heeft.

Ikzelf zou denk ik zijn raise gecalled hebben als het geen donk lijkt. Uiteraard ben ik geen professional, maar ik hou er niet zo van om broke te gaan op een lagere flush :P
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
      Oorspronkelijk gepost door OldNAn
      Een straat op de river is onzin. Op de turn ligt er al 4, 5, 6, 7 dus een 2 op de river voegt niks toe aan de straatmogelijkheden. De raiser kan natuurlijk bluffen maar dat lijkt me niet erg logisch met 5 man op de river en drie harten en bijna een straat op tafel. Het kan natuurlijk zijn dat hij two pair heeft of zo of dat hij zijn straat slowplayed, maar als het een niet al te grote donk is, dan is het waarschijnlijk dat ie gewoon een fush heeft.

Ikzelf zou denk ik zijn raise gecalled hebben als het geen donk lijkt. Uiteraard ben ik geen professional, maar ik hou er niet zo van om broke te gaan op een lagere flush :P
      Het is SSS dus je speelt oor 20BB dan moet je gewoon roke gaan met zo ene hand. als je 100BB diep zit kan je hier alleen flatcallen als je een read hebt maar met SSS moet je gewoon broke gaan.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      met 20 BB lekker broke gaan of grotere pot winnen
      Ik vind push even goed als call, tkan een suited connector zijn, maar ik denk dat je geregeld nog wel tegen een hogere flush aanloopt,
      tegen donk push, tegen een wat betere, zou ik alleen callen, zou ik doen die dubbele raise lijkt me niet echt op een hogere flush maar je weet t nooit met die lui. ik zou pushen