bss25nl: (mijn) quads vs full house

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      godlike....

Door te minraisen kun je alle slechtere handen laten callen en alle betere handen doen het werk toch wel voor jouw...

Hoe zouden jullie spelen. Ik dacht op de flop. Ik moet het gewoon slowplayen... is natuurlijk lastig als er nog een flush kaart of straat kaart komt maar ik dacht het is het gokje wel waard... Ik denk dat ik elke turn card had geraised in ieder geval..

0.10/0.25 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 2:spade: , 2:heart:
      3 folds, MP1 calls $0.25, 2 folds, Hero calls $0.25, 2 folds, BB checks.

Flop: ($0.85) 5:spade: , 2:diamond: , 4:spade: (3 players)
      BB checks, MP1 checks, Hero checks.

Turn: ($0.85) 4:diamond: (3 players)
      BB bets $0.60, MP1 folds, Hero calls $0.60.

River: ($2.05) 2:club: (2 players)
      BB bets $1.90, Hero raises to $4.00, BB raises to $23.00, Hero raises to $25.19 (All-In), BB calls $2.19.

Final Pot: $52.43
  • 4 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik zou hier zeker betten op de flop. Ten eerste ligt hier een straight en een flush draw. Ten tweede kunnen je tegenstanders denken dat je de pot op wilt pikken. Preflop heb je enkel gecalled en op de flop is er 2 keer gecheckt. Een bet hier wil niet perse zeggen dat je ook een hand hebt.

Je haalt meer value uit de hand wanneer je hier bet. Een flush of straightdraw callt hier vaak en ook een overpair, al is het 66/77 zal niet snel neerleggen. Zelfs iemand die een pair vieren heeft called hier in de praktijk vaak nog.

Ga voor value, het slowplayen brengt geen extra value op. Daarbij zijn hier te veel draws om te slowplayen. Slowplayen is alleen interessant op een heel ongevaarlijk board, waarbij je hoopt dat de tegenstander later een kaart hit, maar niks uitmaakt, omdat jij toch een betere hand hebt.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ok thanks.
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Ik merk vaak dat mensen echt te veel slowplayen, en voornamelijk beginners. Die onthouden alleen die ene keer dat alles erin klapte op de river, en toen wonnen.

Je moet hier echt een pot gaan bouwen op de flop, een bet daar is totaal niet sterk en je hand is nog goed verhuldt. Tevens is het board ook ontzettend drawy, en flushes en straights kunnen makkelijk gemaakt worden. Een flush of Straightdraw betaalt je tog wel, en zal niet folden. Als je slowplayt tot de river, krijg je hooguit een klein blufje van hun te zien, maar niet veel meer.

Echte boards waar je op kan slowplayen is iets van JJ4r board als je J4 hebt, of iets dergelijks, omdat er geen draws mogelijk zijn.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      bedankt ik zal niet meer op drawy boards slowplayen.