[AFGEROND] Backing by Bay (mtt+sng180's)

• bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Backing by Bayleysa,

Mijn naam is Bas, ben 19 jaar en full-time student en pokerspeler.
      In navolging van DonBartos ga ik ook aanbieden spelers te backen, alleen dan in een ander format. Waarschijnlijk houd ik dit op een maximum van 3 of 4 spelers in den beginne om een beetje overzicht te houden, wellicht worden dit er later meer.

Deze backing gaat over het algemeen over mtt's en sng's van 180 man. In eerste instantie zul je toernooien mogen spelen tot 5.50$ ( of tot 1r(ook de 3x turbo)) en sit and go's van 180 man van 2.20 en 4.40. In geval van succes en/of ik erg tevreden ben over je spel zullen deze buy ins vrij snel omhoog kunnen.

Wat eis ik van jou:

-Minimaal 150 games in de maand.
      -Een goede instelling (tilt is ontslag, dat moet je maar doen op 0.10 cent tafels)
      -Open staand en een kritische blik op eigen spel
      -Skype is een must en liever ook msn
      -Een goede boekhouding: ik zal niet eisen van je ieder toernooi in een excel bestand bij te houden, echter wel minimaal 1 maal per week overleg hoe het gaat.

Wat kun je verwachten:

-Onbeperkte bankroll voor de limieten die je mag spelen
      -Gratis coaching ( wil ten minste 1 HH doornemen per week, zit je ergens deep dan is de kans groot dat ik je kom railen)

Voorwaarden:

-Alleen als je uit de make-up bent kun je stoppen (ofwel make-up terugstorten)
      -Ik kan ten alle tijden beslissen de deal stop te zetten
      -De deal gaat tenminste op voor 3 maanden (om gratis coaching hit'n run te voorkomen)
      -Met iedere backer zal ik een persoonlijke overeenkomst aangaan
      -Ik back alleen pokerstars ivm praktische voordelen voor mij

Waar het op neer komt:

-Je krijgt een br toegestuurd en mocht dat nodig zijn evt een refill en de winst is 50/50. De winst wordt aan het eind van de maand verrekend.

Dit is ideaal voor spelers die er de bankroll er niet voor hebben en winstgevender willen spelen op de low limits en heeft obvious huge implied odds door de coaching. Interesse? Voeg Bayleysa toe op skype en post ook even in dit topic.
  • 62 antwoorden
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Niet voor mezelf maar gewoon ter controle

Hoe goed ben jij ?

en wat heb jij dus te bieden?
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Niet voor mezelf maar gewoon ter controle

Hoe goed ben jij ?

en wat heb jij dus te bieden?
      Good enough sir:) . Opr is niet verborgen maar ga geen exacte info online zetten.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ok, heb je idd ff gechecked,

Nice, grind op micros:P , maar sounds solid, raadt dit aan aan micro spelers die graag veel willen leren
    • Ben2m2
      Ben2m2
      Bronze
      Ik ben wel opzoek naar iemand die me kan coachen en backen voor nl100 SH maar ik geloof niet dat dat jouw richting is ;) ?
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
      Ik ben wel opzoek naar iemand die me kan coachen en backen voor nl100 SH maar ik geloof niet dat dat jouw richting is ;) ?
      Ik sta up op Nl100 lol, over welgeteld 4k handen:D
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Ok, heb je idd ff gechecked,

Nice, ?? grind op micros:P , maar sounds solid, raadt dit aan aan micro spelers die graag veel willen leren
      Wat begreep je niet aan de reden dat hij het niet online wilde zetten?
    • gewoonlars
      gewoonlars
      Bronze
      Dit lijkt me wel iets voor mij, de eisen lijken me geen probleem. Heb wel redelijke ervaring met SNG's en ook wel met 45mans. Zal je wel toevoegen op skype vanavond.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik heb eventueel wel interesse om een soort van 2de game te spelen zonder bankroll te moeten switchen ofzo..

Wel zou ik niet de 4$ 180mans vaak willen spelen, want deze zijn gewoon ziek lang om constant te grinden..

Verder lijken de voorwaarden me redelijk goed en kan ik dus redelijk veel spelen.

Als je eens wil bespreken: Skype = Copymeistrr
    • jorisverhees
      jorisverhees
      Bronze
      Hey,
      ik zou graag voor je spelen!

ik heb een idee wat afwijkt van je voorwaarden, maar kijk maar eens of je het wat vind.

Site: Full Tilt poker (je kan wel $ sturen op pokerstars en terugontvangen op pokerstars)

game: * 4,40$ rush +/- 300 man (is een 'on demand SNG')
      * mtt's t'm 4,40$ en 1,10$r

aantal games: minimaal 300games per maand

Periode: minimaal 2 maanden

Naar mijn ervaring zijn de 4,40$rush toernooitjes net zo soft als de 2,20$ 180mans op stars... Dat je minimaal 3 maanden grinden wou wil ik compenseren door meer games per maand te doen.

nick: kolarus01

grafiek MTT SNG's (2,20$ 180mans + 3,25$ 45mans )
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      ...
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jorisverhees
      Hey,
      ik zou graag voor je spelen!

ik heb een idee wat afwijkt van je voorwaarden, maar kijk maar eens of je het wat vind.

Site: Full Tilt poker (je kan wel $ sturen op pokerstars en terugontvangen op pokerstars)

game: * 4,40$ rush +/- 300 man (is een 'on demand SNG')
      * mtt's t'm 4,40$ en 1,10$r

aantal games: minimaal 300games per maand

Periode: minimaal 2 maanden

Naar mijn ervaring zijn de 4,40$rush toernooitjes net zo soft als de 2,20$ 180mans op stars... Dat je minimaal 3 maanden grinden wou wil ik compenseren door meer games per maand te doen.

nick: kolarus01

grafiek MTT SNG's (2,20$ 180mans + 3,25$ 45mans )
      In principe sta ik wel open voor dit open aangezien je stats er leuk uitzien. Voeg me even toe op skype: Bayleysa
    • jova23
      jova23
      Bronze
      Hey, ik zie dit wel zitten. Ik hoop jij ook na mn post :) .

Mijn stats zien er niet zo denderend uit dus dit wil zeggen dat ik nog steeds veel te leren heb en denk hiermee een grote stap voorwaarts te zetten.

Niettegenstaande heb ik vorig jaar 2x een comeback gemaakt. 1x van 6$ terug naar 50$ ( dan terug gecrasht, niet door tilt of brm overigens) en dan heb ik nog eens de 0.10$ en de 0.25$ redelijk snel gebeat. Mij lukt het gewoon niet zo geweldig op de 1$ levels.

Ik ben er dus van overtuigd dat ik het wel kan.

Ik heb enkel 1 probleem ivm je eisen: Ik haal geen 150 games per maand omdat ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen en omdat ik niet gigantisch multitafel. Ook speel ik redelijk laat op de avond vanwege kleine kinderen die eerst gewassen moeten worden e.d. :)

De rest zal wel lukken. Ben zelf zeer kritisch, geduldig, mentaal sterk (moet wel als je de 0.10$ wil beaten), leergierig, ...

Je laat het maar weten. Voor intieme info, skype :)
    • jova23
      jova23
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jova23

Ik heb enkel 1 probleem ivm je eisen: Ik haal geen 150 games per maand omdat ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen en omdat ik niet gigantisch multitafel.

Heb ff geteld en bij nader inzien: als ik er 4 opstart en dit doe ik 2x per avond = 8. Dit 5x per week = 40. 4 weken in een maand dan moet ik er wel ongeveer geraken denk ik :)
    • venom313
      venom313
      Bronze
      Ik heb wel intresse
      hier zijn men statistieken

http://www.pokerprolabs.com/topsharkpro?pn=andykeuninck&pnid=1&tt=sng

andykeuninck is username op pokerstars
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Deze post is 5 keer bewerkt, voor het laatst door bayleysa: 05.03.2011 04:11.
      hehe :P
    • Coinflipje
      Coinflipje
      Totaal
      Epic OPR stats heb jij! =O
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Coinflipje
      Was ik op zijn account toen hij op vacance was : d
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
      Oorspronkelijk gepost door Coinflipje
      Was ik op zijn account toen hij op vacance was : d
      lol, Als je mijn tentamen morgen dan ook even wil maken staan we kiet:)
    • Kippekont
      Kippekont
      Bronze
      Ik ben wel geïnteresseerd in deze backing.
      Mijn graphs:

Moet wel zeggen dat het op Pokerstars de laatste tijd wat moeizaam gaat. Ik heb nog een aantal leaks in mijn spel, maar ik hoop dat ik die door middel van jouw coaching er wel uit kan halen. Ik geloof zelf dat ik wel potentie heb om bovengenoemde mtt's profitabel te kunnen spelen.

Groeten,

Kippekont