Bankroll management

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Hoj Nick,

2 vraagjes over brm omdat jij een andere aanhoudt dan ps geloof ik?

1. Wat raad je voor een brm aan voor mensen die willen beginnen op $3,40 Turbo SNG op stars wilt gaan spelen? En hoe verder te gaan?
      2. Welk brm gebruik jij nou?

M.v.g.
      Shark
  • 4 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      1. ik zou 50 gebruiken, en als je 75 BI's hebt, shots nemen op 6.5$. Op die lage limieten is een beetje risico wel ok. Ik bedoel, ik zou niet mijn tijd verdoen met maanden op de laagste limieten grinden. Dus ik zou gewoon de ps brm gebruiken.
      2. Ik doe niet aan brm. Mijn bankroll is groot genoeg voor mij om de games te spelen die ik wil spelen, en ik wil niet omhoog naar 115$ sng's als ik nog geen groot genoege sample heb op de 60's. Op het moment ben ik zwaaaaaar overrolled voor mijn limit (>140BI's), maar is geen probleem, moet binnekort toch eens een nieuw computertje hebben enzow. Op de hogere limieten gaat het niet meer om brm. Ik zal naar de 115's gaan over een week of 3-4 (als ik niet ontzettend verloren heb op de 60's). Dan heb ik iig ~1500 60$ sng's gespeeld, en weet ik iig zeker dat ik de limit beat. In mijn bankroll hou ik 100 BI's tenminste voor de limit die ik wil spelen, tot ik 25k$ heb, want meer dan 25k$ wil ik niet op een pokeraccount hebben staan.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      1. Je zou dus overstappen op de 6,50 limiet als je 325$+ hebt. En je zou weer terug stappen als je er 50 hebt?
      2. Je stapt toch bij een aantal buy ins weer terug?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      1. Je zou dus overstappen op de 6,50 limiet als je 325$+ hebt. En je zou weer terug stappen als je er 50 hebt?
      2. Je stapt toch bij een aantal buy ins weer terug?
      nee...

Ik zei

1. met 75 bi's voor 3.4, zou ik shots nemen op 6.5$. Als je je goed voelt, minder tafels, en kijken of je vast jezelf een stukkie omhoog kan grinden. Met 50 BI's op 6.5$ zou ik gewoon grinden (9tablen) op die limit.
      2. Hoop toch dat ik niet ineens alweer 80 BI's ga verliezen. Ik hoop dus dat ik iig 5k$+ blijf houden vanaf nu.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik heb ook een vraagje ivm BRM:

tegenwoordig speel ik de 5.50 6max (beginner) sng, hier kunnen alleen de nieuwe spelers op en het niveau is behoorlijk laag.

De spelvariant bevalt me wel, dus wil ik 6max blijven spelen wanneer mijn "beginner" pas vervalt (evt. van pokerclient veranderen).

Welke bankroll moet ik hebben voor naar de 10$ sng te gaan? Het niveau zal hier denkelijk heel wat hoger liggen. 6max sng zijn wel minder "swingy" qua resultaat, omdat er 2/6 plaatsen uitbetaald worden.

Ik heb het gevoel dat ik de 5$ sng goed beat, hoeveel toernooiresultaten moet ik hebben om een significante uitspraak daarover te kunnen doen?