uitcashen mansion geld

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende:

Ik ben een tijdje terug gestart met de 50$ startkapitaal, heb inmiddels een en aardige bankroll opgebouwd, en wil dus een deel hiervan uitcashen, zodat ik dit voor mijn vakantie kan gebruiken.

Ik heb een netteller account en speel bij mansion. Hoe moet ik dit aanpakken? Ik begreep dat je eerst zelfs 50$ naar mansion over moest maken, voor je wat uit kon cashen?

Hoelaat duurt het voordat ik geld van netteller naar Mansion heb, en uiteindelijk weer terug op netteller, met een stuk van mijn bankroll erbij?

Ik hoop dat iemand hier mee over weet, want ik heb hier nog totaal geen ervaring mee.

Bedankt,

Tim
  • 8 antwoorden
    • OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Ook erg benieuwd, ik persoonlijk zal dan gebruik moeten maken van de banktranfer omdat ik gebruik maak van moneybookers en Mansion dat niet ondersteunt.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik heb dat met moneybookers gedaan, mansion ondersteunt dit wel naar mijn weten
      20€ heb ik gestort, staat er instant op en dan kan je cash out een dagje duren

groeten
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Moneybookers werkt gewoon met Mansion. Eerst maak je een deposit, vervolgens kun je via de geidentificeerde betaalmethode (in dit voorbeeld Moneybookers) withdrawen.

Hou er wel rekening mee dat je je eerst moet legitimeren bij Mansion (kopie van je ID versturen naar ze) en dat ze daarna nog om aanvullende detials zoals bijvoorbeeld adresgegevens op bankafschriften kunnen vragen.

Zelf ben ik er (dankzij de niet al te vlotte afhandeling bij de support) drie(!) weken mee bezig geweest, hoop dat het voor jullie wat sneller zal gaan (normaal gezien moet zo'n ID check immers drie dagen duren maximaal).
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je zou wel moeten kunnen storten met moneybookers zoals gezegd.

geld storten naar de pokerroom is instant, je kunt daarna meteen ook weer het gewenste bedrag cashen. hoelang dit duurt verschilt per betaalmethode, maar voor moneybookers en neteller zal dit beide rond n dag liggen bij mansion.
      daarna moet je dan nog van je neteller/moneybookers naar je bank sturen.

houd bij mansion inderdaad rekening met de ID check wanneer je voor het eerst uitcasht, al zou dit inderdaad geen 3 weken moeten duren :D
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Hehe tsja Lanfear, tot twee keer toe beweerden ze dat ze mijn mail niet ontvangen hadden (terwijl ik wel een bericht van ontvangst had gekregen?) en daarna bij mijn ID check sturen ze een standaardmail dat ze binnen 72 uur zullen zorgen dat hij nagekeken is en dat ze mailen als ze nog iets nodig heb. Week later nog geen reactie dus ik weer mailen, willen ze alsnog meer gegevens, beetje krom allemaal, maar is uiteindelijk gelukt.
    • OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Kijk eens aan, dacht echt dat Mbookers niet bij de witdraw opties stond.
      Gelukkig maar scheelt weer een hoop gedoe.

Thx
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      cashen van mansion is met neteller binnen een paar uur gepiept.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

geld storten naar de pokerroom is instant
      wat houdt dit precies in? is dit gewoon dat je geld van je bankrekening in 1x naar Mansion kan storten?