Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

partypoker deposit

• jeffmitch
      jeffmitch
      Bronze
      hallo, ik heb de quiz gedaan en partypoker gedownload.
      ik heb geregistreert maar als ik nu bijvoorbeeld aan freerols wil meedoen moet ik eerst een deposit doen.
      ik heb de 50$ nog niet ( van pokerstrategy) maar ik heb geen geld nodig voor freerols.
      moet ik nou een deposit doen of niet ? kan iemand mij het duidelijk uitleggen wantsnap het niet meer :(
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey, welkom allereerst.

nee, je moet zelf geen deposit doen je moet wel al je persoonlijke gegevens invullen in je account. Je krijgt dan van ons je $50 startkapitaal.
      waarom je niet meekan doen aan freerolls is mij nu echter ook onduidelijk, aangezien het principe daarachter is dat je geen geld heoft te betalen :D
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Met freerolls kan je wel geld winnen en misschien kan dit niet voordat je je gegevens hebt ingevuld en zo een real money account hebt ;) .