Neteller

• SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Ik ga waarschijnlijk een stomme vraag stellen, maar ik schaam mij er niet voor :D . Ik heb zonet een Neteller account geopend en zou die dus operatief willen maken. Nu is voor mij de meest logische manier de 15€ die daarvoor nodig is over te maken via een overschrijving. Toen ik dit aangaf kreeg ik een heleboel gegevens waar ik nauwelijks wijs uit geraak iemand die mij hiermee kan helpen en mij kan zeggen hoe ik die overschrijving nu precies moet invullen (ik ben daar heel slecht mee :p).

Gegevens:

Bank: Barclays Bank
      Bank Address: PO Box 15161R, 50 Pall Mall, SW1A 1QA, London
      Beneficiary: NETELLER UK Limited
      Account Number: XXX
      IBAN: YYY
      BIC: ZZZ
      Currency: EUR
      Amount: 15
      Reference: XYZ
      Beneficiary Address: 2 Mount Pleasant, Cambridge, CB3 0RN, United Kingdom
  • 48 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ikzelf heb nog nooit met een bankoverschrijving gewerkt, dus hoe dit precies in zijn werk gaat weet ik niet helemaal precies. maar je vraag is hier meer: wat moet ik invullen op de plaat van XXX, YYY,ZZZ enXYZ?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je kunt trouwens nog makkelijker geld uploaden via iDeal, dan is het ook instant en hoef je niet 2-5 dagen te wachten
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      ikzelf heb nog nooit met een bankoverschrijving gewerkt, dus hoe dit precies in zijn werk gaat weet ik niet helemaal precies. maar je vraag is hier meer: wat moet ik invullen op de plaat van XXX, YYY,ZZZ enXYZ?
      nee, die gegevens heb ik ontvangen in een mail, maar zijn fhankelijk van persoon tot persoon en maak ik dus niet openbaar :p

Ik weet gwn niet wat ik waar moet invullen op die overschrijving en welke gegevens eigenlijk niet zo belangrijk zijn ... :p
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      wanneer je via ideal stort heb je wel de IBAN en BIC nodig van je rekening.
      wanneer je een rekening hebt ij barclays is je BIC: BARCGB22, je IBAN is inderdaad gebonden aan je rekeningnummer
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      iDEAL is het snelst, maar als je per se via overschrijving wilt. Dan zou ik het gewoon storten naar hun NL banknummer. Dan heb je al die gegevens helemaal niet nodig (alleen de reference).
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Okee ik leer bij :)

Nu nog te weten komen hoe ik die overschrijving invul en we zijn vertrokken.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      iDEAL is het snelst, maar als je per se via overschrijving wilt. Dan zou ik het gewoon storten naar hun NL banknummer. Dan heb je al die gegevens helemaal niet nodig (alleen de reference).
      Is er een verschil tussen NL en BE nummer, ik ben namelijk één van de Belgen hier :D .
      Waar vind ik dat nummer trouwens? :p

Ik en mijn groot gebrek aan kennis over zo'n zaken danken u :p...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      eventussendoor: :D
      wanneer je ideal gebruikt, gebruik je dit om te depositen op je neteller account, je hebt dus wel een neteller account die je kunt gebruiken. vanaf je neteller maak je het dan over naar de pokerroom.

je gebruikt je iDeal niet om direct op de pokerroom te storten, alleen om je neteller de funden.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      eventussendoor: :D
      wanneer je ideal gebruikt, gebruik je dit om te depositen op je neteller account, je hebt dus wel een neteller account die je kunt gebruiken. vanaf je neteller maak je het dan over naar de pokerroom.

je gebruikt je iDeal niet om direct op de pokerroom te storten, alleen om je neteller de funden.
      Jah had het net door, vandaar datk mijn post editte. :D

Nu is er geen haast bij en kan ik wel die paar dagen wachten :p
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

Jah had het net door, vandaar datk mijn post editte.
      haha ja dacht ik al :D

de wachttijd is niet eens het probleem, iDeal is gewoon veel makkelijker :P .
      ma je zult iniedergeval in international transfer moeten doen, want ik keek net even en ze hebben geen banknummer voor BE inderdaad
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
      Is er een verschil tussen NL en BE nummer, ik ben namelijk één van de Belgen hier :D .
      Waar vind ik dat nummer trouwens? :p

Ik en mijn groot gebrek aan kennis over zo'n zaken danken u :p...
      Ja, er is een verschil tussen NL en BE banknummers. Zie net dat je bij neteller geen optie hebt om het op een belgisch nummer te storten (met local transfer). Dus dan moet je het doen via een international transfer en ik neem aan dat er dan extra kosten bij komen.
      Dan is iDEAL mss een betere optie, als dat kostenloos is (en sneller).
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Bedankt, zal het eens bekijken :)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      suc6
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      nou, hopelijk kom je er nu iniedergeval uit met onze hulp :D
      laat ff weten als het gelukt is, kunnen we weer rustig slapen ;)
    • dustje
      dustje
      Bronze
      huh deze thread is bijna 2 pagina's
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Heb ook een vraagje over Netteller. Heb er een account aangemaakt en dacht nu alleen nog te moeten verificeren dmv een bankafschrift en ID te emailen. Begrijp ik nu goed dat er ook een betaling aan hun voor nodig is? Nog meer dat jullie weten?

Ben het er trouwens mee eens dat Ideal het beste werkt, wil alleen nu van AP $50 afhalen en dat kan daar niet met ideal. Iemand een suggestie wat de beste methode van UB of AP is op te cashen of weet iemand misschien van een mogelijkheid om het direkt naar een ander account te storten? Had nu voor netteller gekozen en geld daarnaartoe gestort, maar werd teruggeboekt ivm validatie account.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dustje
      huh?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      @ Mystique4All; Niet spelen op UB of AP? Staan niet voor niets black listed...
    • dustje
      dustje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Oorspronkelijk gepost door dustje
      huh?
      hilariteit alom :D