Win 1 van de 6 backdeals voor aankomende zondag!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Zie voor het volledige nieuws:
      Win 1 van de 6 backdeals voor aankomende zondag!

Hoe kunnen we PokerStrategy voor jullie verbeteren/aantrekkelijker maken?

Om met de deur in huis te vallen: Hou het reeel!! Freerolls van $100.000 per week en dat soort ideeën is natuurlijk zinloos.

Kijk ook niet alleen naar dingen die geld kosten. We hebben al aardig wat promoties en leagues gaande op dit moment en ook deze nemen we constant onder de loep.

Het gaat juist om ideeën / wijzigingen waarop wij zelf direct invloed kunnen hebben, rekenening houdende met personeel en kosten.

Een paar dingen waar je over na kunt denken:

- Forum indeling
      - Activiteit medewerkers
      - Nieuws
      - De bestaande leagues
      - Eigen initiatieven (kan zijn bijvoorbeeld een eigen toernooi met buy in opzetten of iets dergelijks)

Dit zijn uiteraard maar een paar onderdelen, maar gebruik je creativiteit!

Let op!

Wanneer je een idee plaatst en je wilt in aanmerking komen voor een backdeal dan dien je dit er nadrukkelijk bij te vermelden!!!!! Er zullen ook genoeg reacties geplaatst worden van leden die al in een team zitten en dus niet meedingen naar een backdeal.

Een voorbeeld:

Inzending Backdeal
      PokerStars acount: pietjepuk

Er was eens een.... bla bla bla

Op deze manier weet je zeker dat je inzending meedingt naar een backdeal!

Je kunt je ideeën plaatsen in deze thread tot zondag 10.00 uur. Hierna zal ik voor 12.00 uur de winnaars en reserves bekendmaken.

De 6 leden die de beste feedback/ideeën posten zullen een backdeal winnen voor aanstaande zondag.

Let op! De winnaars dienen dan zondag hun deelname tussen 12.00 en 19.00 uur te bevestigen alvorens ik de buy in overboek.
  • 56 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Inzending Backdeal
      PokerStars acount: timothyvdp

Om te beginnen, nieuwe leden zoeken.
      Dit is al heel gemakkelijk via de tell a friend tool maar vaak haken de nieuwelingen af als ze de quiz moeten oplossen of als ze hun IDkaart moeten doormailen.
      Hiervoor zou ik een soort tool willen zien zodat het TAF gebeuren wat groter wordt.
      Je zou dan bij jou TAF's kunnen gaan zien en deze mensen zo kunnen aansporen om de quiz op te lossen of om is te horen hoe het met hun gaat.
      Nu heb ik vaak TAF's die dus niet de 50$ startkapitaal krijgen en ik ken deze mensen niet persoonlijk dus kan ik ze ook niet contacteren...

Als 2e puntje zou ik individuele coachings/railings willen mogelijk maken.
      Op ongeveer dezelfde manier als de echte coachings.
      Zo heeft DeKuip mij vorige week ff gerailed en ook een beetje geholpen waardoor ik in een upswing terecht kwam! :D
      Maar we hebben toen via skype een hele tijd liggen sukkelen en dan teamviewer geprobeerd maar dat was te traag en dan uiteindelijk gewoon via skype-chat gedaan.
      Moest er zo iets zijn als de coaching player met een wachtwoord ofzo zou dit al veel gemakkelijker worden.
      Met skype ben je heel de tijd aan het bellen en dat is eigenlijk ook niet nodig, je moet gewoon je kaarten kunnen zeggen, meer niet.

Ten derde zou ik de contentweek meer vernieuwen en interactiever maken.
      Bvb. met een quiz zoals nu maar dan misschien een kleine prijs die daaraan verbonden is.
      Zo worden we ook gemotiveerd om onze antwoorden te posten, ik weet meestal wel wat ik zou zeggen maar ben een beetje te lui om het helemaal uit te typen :P

Ten 4e zou ik is kijken of er interesse is voor een live event (moet niet poker zijn). Zo zien we elkaar ook eens in het echt ;)

Als laatste zou ik een chatbox op het forum integreren.
      Zo worden de toernooien/freerolls veel gezelliger en moeten we niet altijd heel de topic liggen uitpluizen om iets te weten te komen.
      Als je daarnaast nog iets maakt waar je zelf je positie/chipstack/eindplaats/... kan invullen dan wordt het helemaal perfect. Zo moet er ook niet altijd door 1 iemand heel de player list van het toernooi worden uitgepluisd :)

Voila, nog veel werk aan de winkel dus ;) :D

groeten
    • aciddragon
      aciddragon
      Bronze
      Inzending Backdeal
      Partypoker account: rotsblok73
      Full tilt account: acid-dragon

1. Mogelijkheid om een eigen homepage te creëren waarin je jezelf een beetje kan voorstellen en foto's/video's kunt oploaden e.d. met mogelijkheid tot vriendenlijst met andere leden

2.$100.000 is natuurlijk belachelijk maar dagelijks iets van rond de $400 guarenteed toernooitjes met een buy in van bv $3 op de verschillende pokersites die ondersteund worden door pokerstrategy is leuk, met af en toe een $100 of $200 dollar freeroll. Daarbij ook een leaderboad waarin je kan zien wie het meest in de winst is gekomen (denk aan een puntentelling: aantal deelnemers x buy in)
      Alle leden krijgen dan een password toegestuurd voor deelname
    • Jackcheck69
      Jackcheck69
      Bronze
      Inzending Backdeal
      Account naam pokerstars: Ashleypit01

Wat veel mensen eigenlijk zoeken bij PokerStrategy, is informatie. Dat kan gaan over gespeelde handen, coaching, toernooien, noem maar op. Aan de kant van het personeel is er ook de behoefte naar wat er leeft bij de leden. Waar mijn gedachten naar uit gaan, is een goedgevuld poker programma op de stream (radio programma via internet).

Om het goed op te zetten, zijn eigenlijk de sponsors of inkomsten vanuit reclame boodschappen nodig. Eén en ander zou misschien gesubsideërd kunnen worden, maar daar kan een taak voor zijn weggelegd bij hogerhand op dit forum. Maar je zou via de stream eigenlijk elkaar kunnen steunen d.m.v. live verslag uitbrengen tijdens toernooien, interessante weetjes uit de pokerwereld ten gehore brengen, leuke moppen om het luchtig karakter te behouden tijdens een intensieve pokerplay, om het uur een heus journaal met in dit blok een advertentie (wie weet kan men een jingle maken van Titan Poker room ofzo :D ).

Natuurlijk heb je bij een beetje serieuze radio makerij een gemotiveerd team nodig, want als bijv. een poker site geld investeren gaat in PokerStrategy Radio, dan hoopt degeen wel een pakkend formaat onder de luisteraars te krijgen. Dus een heus redactie team zou zorg dragen voor het inzamelen van nieuws/actualiteiten, een programma maker zoals Remmetje zou programmaleider kunnen zijn en de boel aansturen en er is een reclame adviseur die voor klanten jingles maakt...En een reporter: iemand die vanuit locatie verslag doet of als side kick van Remmetje mensen aan de telefoon krijgt...

Het mes snijdt eigenlijk aan twee kanten:

Een eigen radio voor de leden die wat extra's biedt;
      Advertentiegelden of subsidies die van PokerStrategy een podium maken waar velen op af stemmen.

Maar het begint, lieve mensen, met een formaat waar overleg voor plaats moet vinden. Ik persoonlijk vind het leuk om te weten dat er in elk geval Poker radio bestaat vanuit PokerStrategy, dat schept mogelijkheden...
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Aantal punten:
      - Starthanden kaarten op forum voor Zowel SSS/BSS/Fixed
      - Meer splitsing tussen de verschillende varianten(verschillende fora om te discussieren)
      - Beoordeling handen splitsen naar limiet(1 tot nl25, 1 tot nl50, 1 tot nl100, 1 tot nl200 enz.)
      - Sectie video beoordelingen word te weinig gebruikt(weghalen)

Comments?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Niet voor een backdeal, maar om ff verder te denken met sharkking. Mss kunnen we het forum wel meer indelen zoals de engelse/duitse site.

Een tabje met de variant (die je open of dicht kan klikken) en daaronder een algemeen strategie iets en een handen post iets. Die handen posten kan je later evt nog uitbreiden naar andere limieten (mocht dat nodig zijn).

Daar dan kan dan ook een stukje bij dat bv zelfstudie oid heet en daar kan dan de videos in.

Dat maakt het imo wat overzichtelijker en kan makkelijker aangepast worden naarmate we groeien.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Inzending Backdeal
      Pokerstars name Mystique4All

Heb even goed moeten nadenken aangezien dit de meest ontwikkelde site is die ik tot dusver op het inet ben tegengekomen. Vooral constant alles goed onder de loop blijven nemen is al heel belangrijk. Dus komende lijst is eigenlijk meer een verlanglijstje voor de slagroom op de taart :)

Ikzelf zou heel graag een mogelijkheid hebben behalve de nu al opgezette Skype/msn lijst om mensen te contacten, dit dmv een persoonlijk bericht naar een member te kunnen sturen. Zo zou jezelfs mailadressen alleen in je profiel bij PS in hoeven voeren en zo in je eigen mailbox de persoonlijke berichten doorgestuurd krijgen. Voorkomt eventuele problemen die zouden kunnen ontstaan door nu onze gegevens open en bloot neer te zetten. Wil je dan Skype of Msn of wat dan ook uitwisselen dan kan dat alsnog.

Ook een direkte lijst op de homepage waarin je iedereen die online is en als online gezien wil worden kunt zien.

Een zoals eerder genoemd slowchatbox, gemakkelijk en direkt chatten en discussies met allen online. Natuurlijk zal dit wel enige extra aandacht van admins vragen.

Eerlijker maken van de League zoals eigenlijk al in de pen zit.

Forum, is overzichtelijk voor nieuwe post's end. Zou alleen graag behalve nieuwe posts ook een lijstje van mijn geplaatste posts willen kunnen opvragen, zodat je liefst met linken door kunt kijken wat er allemaal na jou gezegd is ook als er in de tussen tijd heel veel nieuwe posts bij zijn gekomen, nu is het overzicht daarin wel is zoek.

Zeker af en toe een toernooitje met passwoord voor de members zou erg leuk zijn, natuurlijk met diverse buy-ins, zodat het voor iedereen leuk kan zijn. We hebben dit nu af en toe van Poker Rotterdam en ondanks dat het idd wat geld kost zou dan als het goed loopt een added $xxx niet verkeerd zijn. Liever niet guarenteed $ zoals eerder genoemd, aangezien uit ervaring blijkt dat dze toch vaak overschreden word en dan gaat de lol er snel af. Voel me door die akties altijd een beetje in de maling genomen :D

Het volgende, misschien beetje te ambitieuse, maar idee.
      De rating mogelijkheid is er al op het forum, maar volgens mij word deze nauwelijks gebruikt. En ook zie ik af en toe de vraag van ik ga dit of dat doen wie ook, wat nu als we dit combineren in een battleforum. Je kan hier een verzoekje doen (mensen uitdagen dus) voor van alles, bv.
      Mee te doen in een bepaald MTT, een SnG te gaan doen van een bepaald bedrag en handjes en uitslagen te posten en terwijl dat dit forum loopt kunnen andere community leden op hun favoriet stemmen.
      Ook kun je natuurlijk mensen uitdagen met je kennis of met je schrijvers kwaliteiten, bv. Wie maakt een beter betoog over BRM of SSS, twee communityleden gaan de battle aan, schrijven een betoog en spreken van te voren af hoelang de battle zal duren. Gedurende de battle kan iedereen weer stemmen en natuurlijk reageren op elk betoog. Tijd afgelopen, meeste stemmen wint, dit kan zijn eer of nog wat interessanter zou kunnen zijn de winst van 1 LIFETIME Strategypoint ten koste natuurlijk van 1 punt van de verliezer. Met oog op de begeerde software hebben we er dan een tijd en energie, maar geen geld kostende battlespel bij.

De videobeoordelingen zouden weg mogen en de coaching zou veel persoonlijker mogen. Misschien, iets minder tafels in huidige format en eens in de zoveel tijd is een als dit technisch mogelijk zou zijn een gratis en prijsloos tafel om bij te schuiven bij de coaches (liefst gewoon in super simpele format op het forum, maar zal al vast niet zo simpel zijn) om te leren, fouten te maken en dan na afloop van een bv half uurtje hetvogende uur replay, kaarten open en elkaar goede en slechte acties bespreken, als het mogelijk is lijkt het me heel leerzaam.

zo dat was me het lijstje, maar zoals al eerder gezegd slechts wensen en zeker geen klachten. ;) Mocht me nog meer te binnen schieten dan horen jullie het, graag hoor ik ook wat andere ervan vinden.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Doe mij maar een backdeal met extra suiker :heart:
      stars account: voorlopig onbestaande, ik maak 'm wel aan wanneer ik een backdeal win :)

Alzo mijn voorstellen:

- strategie artikelen beschikbaar maken in functie van aantal Lifetime strategy points, dus niet van welke status (silver, gold, ..) je hebt. Zo kan de occasionele maar hardnekkige speler ook de gold artikeltjes ooit lezen.
      bv om de "gouden" artikeltjes te lezen moet je gold status OF 2k lifetime strategy points hebben.

- TAF uitbetalingssysteem aanpassen: pas storten vanaf 50$, kan dat echt niet anders?
      Het geld gaat van pokerstrategy naar de pokerclienten, ik begrijp niet waarom daar een minimum op staat? Misbruik ga je er alleszinds amper mee tegenhouden.
      Nu komt het een beetje over als een addertje onder het gras, een goedkope voorwaarde om in meer dan 50% (ruwe schatting/wilde gok) niks uit te moeten betalen.

- Betere opvang voor de spelers op hogere limieten. Een afgescheiden forumsectie waar alleen zij kunnen posten, dus read only voor de rest (of zelfs volledig afgesloten).
      Er zitten kennelijk wel wat "high rollers" bij pokerstrategy, maar ze laten weinig van zich horen op het forum. Begrijpelijk, want de meeste spelers hier spelen ver onder hun limiet. Beetje initiatief nemen om die groep spelers meer te betrekken, heeft iedereen voordeel mee :)

- de grote lijnen vooral aanhouden! Goed werk mannen, leuke site is dit :)

- meer vrouwelijk naakt op forum/site

edit: pluspuntjes voor de ideeen van timothy, zitten er leuke en heel haalbare tussen :)
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      - meer vrouwelijk naakt op forum/site
      We have a winner :D
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Nog een aanvulling op bovenstaande aangaande het aanmelden en aantrekken van de nieuwe leden. Kan hierover alleen zeggen dat ikzelf geheel geen problemen had met de aanmelding, maar sommige van mijn doorverwezen vrienden wel. Het schijnt dat de gehele procedure voor sommige nogal veelomvattend over komt, misschien iets duidelijker promoten dat het niet zoveel werk hoeft te zijn.
      Ook is er 1tje wel zover gekomen dat het account is gevalideerd en de Quiz behaald, heeft alleen nooit zijn geld ontvangen en blijkbaar de moed toen opgegeven. ook jammer voor mijn eigen account natuurlijk :D
      Ik lees wel vaker threads over ongeduldige leden mensen die wachten op beloofde centen of meer van dat soort vragen. Denk dat hier wat meer snelheid in brengen en vooral feedback naar de mensen als iets langer duurd dat verwacht een hoop zal helpen. Of misschien doen ze gewoon iets verkeerd, waardoor het niet lukt. In dat geval zal de uitleg misschien nog duidelijker moeten.
      Reclame maken is natuurlijk ook een belangrijke factor om mensen aan te trekken, dit kan veel geld kosten, maar zelf ben ik eigenlijk aan de meeste forums gekomen door dat ik naar de naam ging googlen die in de lijst bij 1 van de pokerrooms stond met toernooien die besloten waren. Op Titan doen we dit natuurlijk al met de League, maar door bovenstaande idee over toernooitjes met paswoord en buy-in te plannen bij andere pokerrooms maak je dus een heleboel reclame, verdien je meteen die add-on price terug ;)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      niet voor een backdeal want ik kan weer niet meedoen :(

Ik vind dit forum nog altijd meer overzichtelijker dan het duitse of het engelse (waarschijnlijk ook omdat er daar meer info te vinden is)

Teveel opsplitsingen zou het waarschijnlijk minder overzichtelijk maken dan nu, wel stel ik voor om wat opsplitsingen in te voeren bij de handenpost-sectie van elke strategy apart:

- een opsplitsing tussen SH & FR (zowel bij limit als no-limit)
      Hier leer je imo het meest uit, dus zou het handig zijn als je direct alle SH & FR-handen apart kunt bekijken/beoordelen.
      Deze twee varianten moet je toch ook heel anders spelen.

- een extra tabblad voor algemene info/vragen over een desbetreffende strategy.

- een tabblad voor de videos te posten ook weer per strategy
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik zeg 1 ding: PM's (Private Massages) kunnen sturen. Maakt het toch allemaal veel leuker. :D
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
      Ik zeg 1 ding: PM's (Private Massages) kunnen sturen. Maakt het toch allemaal veel leuker. :D
      Ga jij die geven dan LOL :D
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Nog steeds voor een backdeal, weet ook niet hoe haalbaar het is omdat het ws voor heel PS moet doen.

Je krijgt nu bij 2k punten software en bij 500k ben je lifetime blackmember. Ik vind het een behoorlijk gat ertussen. Mss is het mogelijk om bij 75k en 250k oid een kadobon of taf geld oid te geven.
      Dan heb je wat meer stappen om naar toe te werken.
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Voor een backdeal.
      Nick: MiXNoTHere

Ok, ik denk dat het belangrijk is te werken aan naamsbekendheid. Volgens mij lopen veel mensen vast als ze een account maken als ze zien dat ze een legitimatie bewijs op moeten sturen.

Ze kennen jullie niet dus ze vertrouwen de zaak niet, en daar lopen ze dan vast om nooit meer terug te komen. Omdat reclame normaal gesproken (veel) geld kost kunnen jullie dat geld misschien ergens anders vanaf halen. Mijn idee is daarom om de maandelijkse op de ranking gebasseerde bonus uit te keren in de vorm van backdeals voor grote live toernooien. En dan dus diegene die media aandacht krijgen.

Ik weet niet precies wat de regels voor reclame daar zijn maar volgens mij mogen ze er dan best wel rondlopen in een t-shirt van Pokerstrategy ofzo. Dat ze dat t-shirt moeten dragen kunnen jullie als voorwaarde aan de backdeal verbinden.

Als mensen die t-shirts op tv zien bij mensen die aan zon groot toernooi meedoen dan zullen ze de site eerder vertrouwen en dus niet tijdens de registratie afhaken. Ook komen er zo vast nieuwe mensen op de site die er eerder nog nooit van gehoord hadden. Het kost ook nog eens geen extra geld omdat je de ranking bonus ervoor kunt gebruiken!
    • Leo
      Leo
      Bronze
      @Sreteb/Sharkking...
      Zelf denk ik ook dat een beetje forum pimping niet gek zou zijn... Dat kan alles een stuk overzichterlijker maken imo. Vooral het inklappen enzo is superrelaxed bij dat mega-duitse forum.

@KeesAZ:
      Als het goed is wordt er over 1 maand een geheel sociaal netwerk binnen pokerstrategy opgezet, vergelijkbaar met dingen als hyves, myspace en facebook e.d. Dat zou ruimschoots aan je wensen moeten voldoen :D
      Daarmee kan je overigens ook je TAFs beter in de gaten houden $$$ ;)

Groeten,
      Leo
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      @Sreteb/Sharkking...
      Zelf denk ik ook dat een beetje forum pimping niet gek zou zijn... Dat kan alles een stuk overzichterlijker maken imo. Vooral het inklappen enzo is superrelaxed bij dat mega-duitse forum.

@KeesAZ:
      Als het goed is wordt er over 1 maand een geheel sociaal netwerk binnen pokerstrategy opgezet, vergelijkbaar met dingen als hyves, myspace en facebook e.d. Dat zou ruimschoots aan je wensen moeten voldoen :D
      Daarmee kan je overigens ook je TAFs beter in de gaten houden $$$ ;)

Groeten,
      Leo
      Dat zou perfect zijn, 50% van al onze ideeen worden dmv een goed sociaal netwerk in 1 keer opgepakt.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      nog een aanvulling op verbetering PS (voor een backdeal)
      Zou mooi zijn als eer een wijziging zou kunnen komen in hoelang je je status behoudt. Het iets meer zoals PP bv laten worden. Elke maand een vaste datum waarom de statussen bekeken worden en ook alleen op die dag kun je dan je status verliezen en ook op die dag word je maandstatus gereset. Elk moment van de maand dat je dan op de 100 punten komt ga je naar de silver status, vb voor de spelers waar het lastig voor is te halen is dit dus vanaf eind van de lopende periode. als die periode is afgelopen (de dag die gekozen word voor status beoordeling dus) Heb je dan dus >100 behoud je je silver en gaat je telling PSpoints naar nul. En heb je weer 1 maand de tijd om er 100 te halen. Ben je dan aan het eind van de periode <100 ga je terug naar brons en weer>100 behoud je weer silver etc.

Zo kan je altijd minimaal 1 maand van je status genieten. In tegenstelling tot nu soms enkele dagen. En als je rekening houdend met de Titanleague de dag om statussen te laten beoordelen ergens in de 2e week van de maand kiest. Kan daar meteen aan gekoppeld worden dat als je die dag status silver word beoordeeld je aan het eind van de maand mag meespelen in de silver5K.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Volgens mij kan je toch altijd 1 maand van je status genieten? Juist dit is al geweizigd afaik...
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Volgens mij kan je toch altijd 1 maand van je status genieten? Juist dit is al geweizigd afaik...
      Oke , zou kunnen ik dacht dat dat zo was en had in het forum vorige week te horen gekregen volgens mij zelfs van 1 van de site dat dit nu niet het geval was, zal ff kijken of ik nog kan quoten