Het zat een hele poos in een donker hoekje te wachten om eruit te komen: de upswing van Jackcheck69. Ben begonnen met de $50 bonus die ik gewonnen had met de quiz en begon met FL 0.10/0.20$. Binnen een anderhalve week stond mijn bankroll te hikken onder de $18 en speelde ik alweer een weekje FL 0.05/0.10$, maar dit keer behoedzamer dan op het vorige limiet. Geduldig legde ik mijn dagelijkse winst opzij, want ik wilde terug naar een hogere limiet om zo Mansion points sneller te ontvangen.

Maar begin deze week verloor ik een paar dollar en dat terwijl ik mezelf goed voelde pokeren: folden handen die postflop niet sterk genoeg waren en hield mij aan de starthanden kaart...En toch mislukte het poker ABC die dag. Ik trok mijn bokkenpruik aan en mokte de hele avond zonder terug te gaan aan de pokertafel.

Gisteren had ik een beetje op dit podium artikelen besnuffeld en gewapend met een betere kennis ging Jackcheck69 weer pokeren...en zie, geen vetpot op het FL 0.05/10$, maar wel zelfvertrouwen door een leuk winstje en daardoor even op Titan wat met hogere limieten gestoeid (ook weliswaar FL).

Toen ik vanochtend de pc aanzette, ben ik in totaal drie uur wezen pokeren aan verschillende tafels, zowel 0.05/0.10$ als 0.10/0.15 en heb al mijn sessies in de plus afgesloten. Weliswaar geen bedragen die jullie de wenkbrauwen doen optrekken, maar eindelijk is voor Jackcheck een duidelijke upswing in zijn spel te bemerken...

Groetjes.

P.S. Mijn zelfvertrouwen heeft een boost gehad en mijn BRM heeft hetzelfde...leuk, al zeg ik het zelf. :)