Mega downswing

• NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Laatste 2 dagen echt mega downswing. ben in ongveer 400 handen tijd 10BI down. Word er echt ziek van. Zal even kijken of ik alle allin handjes er makkelijk uit kan filteren zodat ik hier de handen kan posten. Ik moet toegeven dat ik dankzei de tilt ook een aantal handen slecht heb gespeeld maar de meeste handen speel ik gewoon goed. Als dit zo doorgaat stop ik met SSS want dit is gewoon te frustrerend.
  • 21 antwoorden
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Balen man, ben benieuwd naar je handjes.
      SSS werkt bij mij op het moment goed, heb ook flinke downswings gehad, maar afgelopendagen in enkele uurtjes tijd UB account van 28 naar $58 opgewerkt met NL50, vandaag op FullTilt gespeeld minder, maar positief resultaat van $3 na 3 uur op NL25 :D . Lijkt toch echt te lonen, nog meer als ik me er nog strakker aan zou houden waarschijnlijk. Hoop dat het snel omslaat voor je, want zelfvertrouwen en vertrouwen in je SSS spel is natuurlijk ook erg belangrijk.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      $0.1/$0.25 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG neuesGebiss ($6.75)
      UTG+1 kccrouch ($42.75)
      MP1 naFFt ($25.00)
      MP2 Faraon777 ($25.25)
      MP3 Hero ($5.00)
      CO Eriklaag ($24.80)
      BTN FMDeKuip ($4.65)
      SB sullybob ($21.00)
      BB PadBol ($21.75)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is MP3 K:heart: A:spade:
      2 folds, naFFt raises to $1, 1 fold, Hero goes all-in $5, 4 folds, naFFt calls $4

Flop: J:heart: 2:heart: J:club: ($10.35, 2 players)

Turn: 8:diamond: ($10.35, 2 players)

River: 2:club: ($10.35, 2 players)

Final Pot: $10.35
      naFFt shows: K:spade: K:diamond:
      Hero shows: K:heart: A:spade:

naFFt wins $9.85 ( won +$4.85 )
      Hero lost -$5.00

9 players

Stacks:
      UTG Poszi ($46.20)
      UTG+1 Grigario ($17.05)
      MP1 marcel222 ($26.80)
      MP2 Hero ($5.00)

5 players

Stacks:
      UTG PadBol ($44.20)
      BTN iDSquall ($36.75)
      SB Faraon777 ($25.00)
      BB Hero ($5.00)

Pre-flop: ($0.35, 5 players) Hero is BB 7:diamond: K:diamond:
      2 folds, PadBol calls $0.25, 2 folds, Hero checks

Flop: Q:heart: K:heart: J:spade: ($0.60, 1 players)
      Hero bets $0.50, PadBol calls $0.50

Turn: 7:heart: ($1.60, 1 players)
      Hero bets $1.50, PadBol calls $1.50

River: Q:diamond: ($4.60, 1 players)
      Hero checks, PadBol bets $2.75, Hero goes all-in $2.75

Final Pot: $10.10
      PadBol shows: J:diamond: J:club:
      Hero shows: 7:diamond: K:diamond:

PadBol wins $9.65 ( won +$4.65 )
      Hero lost -$5.00

9 players

Stacks:
      UTG Faraon777 ($25.00)
      UTG+1 Hero ($5.00)
      MP1 Eriklaag ($24.80)
      MP2 FMDeKuip ($4.65)
      MP3 sullybob ($20.90)
      CO PadBol ($20.00)
      BTN neuesGebiss ($8.25)
      SB otto0815otto ($25.10)
      BB naFFt ($29.85)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is UTG+1 Q:spade: Q:club:
      1 fold, Hero raises to $1, 2 folds, sullybob calls $1, PadBol calls $1, 3 folds

Flop: 2:club: T:spade: A:diamond: ($3.35, 3 players)
      Hero bets $2, sullybob raises to $4, 1 fold, Hero goes all-in $2

Turn: 5:club: ($11.35, 2 players)

River: 9:club: ($11.35, 2 players)

Final Pot: $11.35
      sullybob shows: A:spade: K:diamond:
      Hero shows: Q:spade: Q:club:

sullybob wins $10.80 ( won +$5.80 )
      PadBol lost -$1.00
      Hero lost -$5.00

MP3 CooperReg ($20.25)
      CO stefmob ($18.50)
      BTN Liberte23 ($3.90)
      SB 1shana ($8.50)
      BB tripa22 ($24.65)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is MP2 A:club: Q:diamond:
      1 fold, Grigario calls $0.25, 1 fold, Hero raises to $1.25, 1 fold, stefmob calls $1.25, 3 folds, Grigario folds

Flop: 4:club: 9:diamond: 4:heart: ($3.10, 2 players)
      Hero bets $2, stefmob raises to $4, Hero goes all-in $1.75

Turn: 9:spade: ($10.85, 2 players)

River: 8:diamond: ($10.85, 2 players)
      Hero says "looool"

Final Pot: $10.60
      Hero shows: A:club: Q:diamond:
      stefmob shows: 9:club: J:spade:

stefmob wins $10.35 ( won +$5.10 )
      Grigario lost -$0.25
      Hero lost -$5.00

7 players

Stacks:
      UTG valex44 ($34.05)
      UTG+1 FlopNuts619 ($18.65)
      MP herkri ($9.45)
      CO Dollarjoe ($11.15)
      BTN SensUnique2 ($49.05)
      SB Hero ($4.65)
      BB lsoccer925 ($16.40)

Pre-flop: ($0.35, 7 players) Hero is SB A:club: J:club:
      4 folds, SensUnique2 calls $0.25, Hero raises to $1.25, 1 fold, SensUnique2 raises to $2.25, Hero goes all-in $4.65, SensUnique2 calls $2.40

Flop: 9:diamond: 3:spade: 8:heart: ($9.55, 2 players)

Turn: T:diamond: ($9.55, 2 players)

River: 4:diamond: ($9.55, 2 players)

Final Pot: $9.55
      Hero shows: A:club: J:club:
      SensUnique2 shows: Q:heart: Q:spade:

SensUnique2 wins $9.10 ( won +$4.45 )
      Hero lost -$4.65

9 players

Stacks:
      UTG fretzdu67 ($8.95)
      UTG+1 inf42 ($73.20)
      MP1 ElVino34 ($15.30)
      MP2 Tupac_Soulja ($9.40)
      MP3 Die Bibi ($46.90)
      CO Hero ($4.50)
      BTN Phunikz ($38.05)
      SB Bozzzo ($4.75)
      BB gerrytheb ($25.00)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is CO Q:club: K:diamond:
      fretzdu67 calls $0.25, inf42 calls $0.25, ElVino34 calls $0.25, Tupac_Soulja calls $0.25, 1 fold, Hero goes all-in $4.50, 3 folds, fretzdu67 folds, inf42 calls $4.25, ElVino34 calls $4.25, Tupac_Soulja folds

Flop: 4:diamond: 3:club: T:club: ($14.35, 3 players)
      inf42 bets $1, ElVino34 calls $1

Turn: 8:club: ($16.35, 3 players)
      inf42 checks, ElVino34 checks

River: T:heart: ($16.35, 3 players)
      inf42 bets $2, ElVino34 calls $2

Final Pot: $20.35
      inf42 shows: K:spade: J:heart:
      ElVino34 shows: A:club: 3:spade:
      Hero shows: Q:club: K:diamond:

ElVino34 wins $19.40 ( won +$11.90 )
      fretzdu67 lost -$0.25
      inf42 lost -$7.50
      Tupac_Soulja lost -$0.25
      Hero lost -$4.50

9 players

Stacks:
      UTG crisb732002 ($20.45)
      UTG+1 Free_Koko ($6.15)
      MP1 PoVey17 ($45.90)
      MP2 Goaplayer ($7.75)
      MP3 Kessydi ($23.35)
      CO zd fairlane ($15.40)
      BTN FlyingDutchE ($52.70)
      SB Hero ($4.75)
      BB tannster ($10.00)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is SB Q:diamond: Q:heart:
      2 folds, PoVey17 raises to $0.75, 1 fold, Kessydi raises to $1.25, 2 folds, Hero goes all-in $4.75, 1 fold, PoVey17 folds, Kessydi calls $3.50

Flop: 4:spade: 7:heart: J:club: ($10.50, 2 players)

Turn: 7:spade: ($10.50, 2 players)

River: 5:spade: ($10.50, 2 players)

Final Pot: $10.50
      Kessydi shows: K:spade: K:diamond:
      Hero shows: Q:diamond: Q:heart:

Kessydi wins $10 ( won +$5.25 )
      PoVey17 lost -$0.75
      Hero lost -$4.75

9 players

Stacks:
      UTG Hero ($4.30)
      UTG+1 McAlonso ($29.20)
      MP1 BabyNuke ($4.95)
      MP2 joforest ($13.70)
      MP3 MeikMaiDei ($24.65)
      CO porkygirl ($15.15)
      BTN tfaust3139 ($35.25)
      SB tbv84 ($31.45)
      BB Jeusbbp ($23.90)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is UTG T:diamond: T:spade:
      Hero raises to $1, 3 folds, MeikMaiDei raises to $4.50, 1 fold, tfaust3139 calls $4.50, 2 folds, Hero goes all-in $3.30

Flop: 5:diamond: J:club: 5:heart: ($13.65, 3 players)
      MeikMaiDei goes all-in $20.15, 1 fold

Turn: A:club: ($33.80, 2 players)

River: K:club: ($33.80, 2 players)

Final Pot: $13.65
      Hero shows: T:diamond: T:spade:
      MeikMaiDei shows: A:heart: A:diamond:

MeikMaiDei wins $33.15 ( won +$8.50 )
      tfaust3139 lost -$4.50
      Hero lost -$4.30

en zo ging het maar door en door en door......
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      :D Aller eerst, moet je natuurlijk al niet bij SSS'er de Kuip aan tafel gaan zitten :D
      1e hand goed gespeeld volgens mij gewoon pech hebben.
      2e hand veel te weinig spelers en als je dan al speelt vanaf de turn check/fold.
      3e hand Op flop heb je eigenlijk al een trashhand hoe lullig ook, die bet kan omdat je met zijn 2e bent, maar of direkt all-in of vanaf de turn weer check/fold.
      4e hand is exact hetzelfde als 3e eigenlijk.
      5e hand ja wat moet ik daarvan zeggen, zoveel limpers maakt KQ niet super, maar die speelwijze was een optie.
      6e hand early position 10 10 is folden

Al met al denk ik dus nog strakker aan SSS gaan houden net als mijn probleem was en steeds minder is. Word beloond als je geduld hebt ;)
    • dustje
      dustje
      Bronze
      duidelijk niet alleen downswing,

- QQ met A op de flop vs 2 opponents = trash

- 10 10 UTG -.- als je ehm speelt fold na reraise

- hand 2 is geen SSS

- AJ kun je na reraise nog wegleggen

je voelt je beetje vaak commited om all in te gaan waar dat totaal niet nodig is en je nog prima kunt afwachten
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Zoals je zelf al zei begin je misschien door eerst een tijd pech te hebben daarna slechter te spelen.

Misschien is het beter dan even pauze te nemen, want zoals hierboven al gepost zijn de meeste van de handen die je in deze thread gezet hebt niet optimaal gespeeld.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      let wel, een downswing doet zich vaak niet in 2 dagen voor, maar eerder in 2 maanden. Je hebt dus gewoon of een paar keer pech gehad of iets fout gedaan. Ik stond laatst 3 BI (bigstack) down in 100 handjes, maar ik wist dat het gewoon pech was en ben weer omhoog gegrind. Dit moet je ook jezelf doen inzien, kijk eens naar de psychologie sectie!
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Zoals al eerder gezegd, je voelt je te vaak committed om all in te gaan, terwijl je dan gewoon nog kunt wegleggen. Misschien is SSS niet echt meer iets voor jou en kan je beter op BSS overgaan?

groeten
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ElGladiatore
      Zoals al eerder gezegd, je voelt je te vaak committed om all in te gaan, terwijl je dan gewoon nog kunt wegleggen. Misschien is SSS niet echt meer iets voor jou en kan je beter op BSS overgaan?

groeten
      o zou dat het zijn, ik kon me erg in zijn verhaal vinden over het beginnen te twijfelen aan SSS, had 1,1/2 maand geleden hetzelfde. Uiteindelijk door te blijven aanpassen en nog strakker te spelen gaat het nu wel goed. Maar voor en aan het begin van mijn SSS spel voelde ik me ook vaak veel te snel commited aan mijn kaarten.
      cbets waren onderhand mijn handelsmerk, trashhand of niet, voor de flop zag mijn kaart er leuk uit en dan wilde ik gaan wegbluffen. Zo vaak dat het me flink koste.
      weet eigelijk nog niets van BSS, omdat ik mezelf niet met kennis vergaar die ik toch nog niet gebruik. wordt het alleen maar verwarrend, maar wel weet ik nu dat die overgang dus lang niet noodzakelijk hoeft te zijn. Als hij zich erg nog strakker aan zou houden en niet vertrouwen verliest in de downswings denk ik dat het ook goed zal komen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Normaal fold ik deze handjes ook maar als je in een uur tijd meer dan 10 van dit soort handjes krijgt...

even uitleg waarom ik zo speelde.

2de hand: turn maak ik 2pair, dan moet ik gewoon allin

3de hand was gewoon tilt, ik zei hier tegen mezelf: "misshcien heeft hij geen aas en je krijgt geweldige odds. je kan hier callen" wat natuurlijk gewoon een fout is

4de hand is wel een call. 2 overcards is 6 outs en ik krijg 5:1 odds terwijl ik slechts een 3:1 underdog ben

5de hand was mijn stack-raise ratio ongeveer 2.75:1 en ik dacht "ach wat maakt die 0,25 uit" dus maakte ik weer een slechte call.

6de hand TT speel ik altijd vanuit EP omdat je op deze limieten vaak ook actie krijgt van slechte handen. Ze letten hier niet op het feit dat jij als super tighte spelet vanuit EP raised en ze callen je vaak met Ace/rag of een lager PP. Zelfde gelf trouwens voor AQ. die fold ik ook niet in early position.

Dit zijn allemaal vrij standaard handjes die ik normaal gedachtenloos zonder fouten kan spelen. Maar ik kreeg echt 10 van die handjes in een uur dus begon ik op het laatst gewoon fouten te maken. Ben gelukkig meteen gestopt toen ik merkte dat ik aan het tilten was. (merkte het bij de QQ hand).

Het is gewoon super frustrerend om je langzaam opgebouwde bankroll in 2 dagen tijd met $50 te zien krimpen. Gelukkig had ik net wat geld van titan naar stars verplaatst dus kan ik gewoon op NL25 blijven Maar al mijn winst die ik heb gemaakt op NL25 is nu zo een beetje opgeheven.

Denk dat als ik hier gewoon volgens de SSS had gespeeld ik ongeveer $10-$15 had bespaard. Wat natuurlijk gewoon een groot verschil maakt. Maarja zelfs dan is dit nog een 8BI downswing. Dit soort handen komen vaak voor met SSS maar meestal worden ze afgewisseld door ahnden waar je wel aan het langste eind trekt.

Ik denk dat het verstandig is voor mezelf om even een weekje niet te pokeren zodat ik volgende week zonder tilt weer mijn bankroll kan gaan proberen terug te bouwen.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      SSS werkt super goed, er zijn zoveel mensen die het levende bewijs zijn.

Zoals ik vaak in mn coachings zeg, de grootste tegenstander ben je zelf. Je moet de strategeie voor 100% volgen in het begin. Als je al iets aan wil passen, dan moet je dat doen door juist tighter te gaan spelen.

cbets waren onderhand mijn handelsmerk, trashhand of niet, voor de flop zag mijn kaart er leuk uit en dan wilde ik gaan wegbluffen. Zo vaak dat het me flink koste.

Daar ligt voor veel mensen ook een leak. In dit geval 2; Te vaak cbetten & handen die iemand er "te leuk" uit vindt zien :)

Postflop word het meeste verlies geleden. Vooral dan moet je goede beslissingen maken. Als je altijd maar je geld naar het midden drukt, dan ga je geheid verlies leiden.

Omdat je maar met 20BB speelt, kan je vaak ook maar max 20BB winnen. Wanneer je echter 20BB verliest, is dit een hele grote deuk in je winnings. Bij BSS moet je zekerder zijn van je beslissing om met je hele stack naar het midden te gaan dan bij SSS. Juist daaromis het zo belangrijk tight te blijven en de strat te volgen.

Het is niet dat SSS niet werkt, het is dat de speler die SSS gebruikt leaks heeft.

my precious!~~
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Normaal fold ik deze handjes ook maar als je in een uur tijd meer dan 10 van dit soort handjes krijgt...

even uitleg waarom ik zo speelde.

2de hand: turn maak ik 2pair, dan moet ik gewoon allin

Nog een stapje terug, wat deed je in die 2e hand uberhaubt? En 2 paar is geen must voor allin ;)

Je hebt blijkbaar zelf wel geconstateerd wat het probleem was. Niet meer tilten dus hé :D en houd je vertrouwen nu maar in SSS er komt vast weer een betere tijd.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258

Zoals ik vaak in mn coachings zeg, de grootste tegenstander ben je zelf. Je moet de strategeie voor 100% volgen in het begin. Als je al iets aan wil passen, dan moet je dat doen door juist tighter te gaan spelen.

Daar ligt voor veel mensen ook een leak. In dit geval 2; Te vaak cbetten & handen die iemand er "te leuk" uit vindt zien :)

Postflop word het meeste verlies geleden. Vooral dan moet je goede beslissingen maken. Als je altijd maar je geld naar het midden drukt, dan ga je geheid verlies leiden.

Omdat je maar met 20BB speelt, kan je vaak ook maar max 20BB winnen. Wanneer je echter 20BB verliest, is dit een hele grote deuk in je winnings. Bij BSS moet je zekerder zijn van je beslissing om met je hele stack naar het midden te gaan dan bij SSS. Juist daaromis het zo belangrijk tight te blijven en de strat te volgen.

Het is niet dat SSS niet werkt, het is dat de speler die SSS gebruikt leaks heeft.

my precious!~~

Dat is perfect omschreven. Dat was idd 1 van mijn leaks die inmiddels gedicht is, ben wel blij te horen dat het blijkbaar een veel voorkomend gebrek is :D en zo zijn er vele leaks ben ik van overtuigd. Als ik ze straks allemaal heb gevonden kan ik pas perfekt SSSe en wie weet dan na nog een tijdje is verder gaan kijken. Nieuw motto; Zolang ik goed werk, werkt SSS goed :) LOL
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258

my precious!~~
      Moet je OOP niet altijd cbetten als je headsup zit?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      In 95% van de gevallen wel... Alleen met thinking players misschien niet of als je een goede read hebt en er valt een board die jij normaal niet zou hitten (663r oid)

Dat is erg onderschat met SSS; reads maken imo.
      Voor veel spelers is dit misschien wat onderontwikkeld omdat men de neiging heeft om meer tafels te spelen omdat het moeilijk is je aan de tighte SHC te houden. Omdat dat "saai" is worden er dan ineens veel tafels gespeeld. Dit is echt heel fout =)

Groeten,
      Leo
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze

Dan doe ik dat ook eigenlijk wel altijd, maar alleen op de flop, na een call is het check/fold, voorheen ging ik net als jij ook hier wel is door met mijn trashhand.

Voor veel spelers is dit misschien wat onderontwikkeld omdat men de neiging heeft om meer tafels te spelen omdat het moeilijk is je aan de tighte SHC te houden. Omdat dat "saai" is worden er dan ineens veel tafels gespeeld. Dit is echt heel fout
      en Leo, ik speel 3 tafels tegelijk kan alles dan nog net volgen. wel lastig als je dan na een kwartier niets op alle 3 tegelijk een hand krijgt. Zie met je coaching dat je er zo met gemak 6 open heb staan en hoor hier meer over echt veel, dus kun je iets specefieker zijn over wat jij teveeel tafels vind :D
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mystique4All

Dan doe ik dat ook eigenlijk wel altijd, maar alleen op de flop, na een call is het check/fold, voorheen ging ik net als jij ook hier wel is door met mijn trashhand.

Voor veel spelers is dit misschien wat onderontwikkeld omdat men de neiging heeft om meer tafels te spelen omdat het moeilijk is je aan de tighte SHC te houden. Omdat dat "saai" is worden er dan ineens veel tafels gespeeld. Dit is echt heel fout
      en Leo, ik speel 3 tafels tegelijk kan alles dan nog net volgen. wel lastig als je dan na een kwartier niets op alle 3 tegelijk een hand krijgt. Zie met je coaching dat je er zo met gemak 6 open heb staan en hoor hier meer over echt veel, dus kun je iets specefieker zijn over wat jij teveeel tafels vind :D
      fat is voor iedereen verschillend, sommige mensen houden met moeite 2 tafels bij en sommige mensen (lees ajfonso) kunnen zonder probelemen 24 tafels spelen.

Ikzelf kan zonder problemen 9 tafels spelen, maar ik speel er meestal 6 omdat ik dan ook nog een beetje reads heb. Ik wil niet met stats spelen want ik heb alleen een trial versie van pokertracker dus als ik er gewend aan raak dan heb ik over 20 dagen als de trial is afgelopen een probleem.

Multitablen moet je langzaam opbouwen iedereen is begonnen met 2 tafels en is dat langzaam gaan uitbreiden. Je moet niet meer tafels spelen dan dat je zonder tijdsdruk kan bijhouden. Als je beslisisngen niet goed doordenkt omdat een andere tafel begint te bliepen dan moet je midner gaan spelen en als je tussen de handen door uit verveling andere dingen gaat doen, zoals het PS-forum bezoeken of msnen dan kan je gerrust een tafel extra openen.

Op de microlimits is readen gewoon niet zo ene groot onderdeel van het spel omdat mensen daar niet veel nadenken en je juist als je mensen op een range probeert te zetten je fouten gaat maken omdat mensen raar (lees: slecht) spelen. Ik denk dat je op de micro limieten juist beter af bent als je gewoon strak volgens de startegie speelt. Op de hogere limiten word readen wel belangrijken en dan moet je oppassen dat je niet teveel tafels speelt en dingen over het hoofd ziet, want je winrate is daar te klein om foutn te kunnen veroorloven.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Duidelijk, vandaar dat ik het er voorlopig ook nog even bij 3 hou. Op mijn werk bedien ik als paneloperator wel soms 20 schermen tegelijk. Met pokeren kom ik gewoon nog in de problemen bij 4. Respect dan ook volop voor diegene die hier met zoveel schermen kunnen spelen.
      Hoop straks met een grotere monitor naar 4 te kunnen.
      Helpt vast ook, ben wel nieuwschierig wie heeft er wat voor maat monitor hier???????? Of maakt dat voor meeste geen verschil?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      15"
    • Leo
      Leo
      Bronze
      op de microlimits is readen gewoon niet zo ene groot onderdeel van het spel omdat mensen daar niet veel nadenken en je juist als je mensen op een range probeert te zetten je fouten gaat maken omdat mensen raar

Hier wilde ik nog even op terugkomen, Peter. Ook daar is het van belang denk ik... Op micro limieten zie ik vaak (tijdens coachings iig), dat spelers met pre-flop monsters een mega-overbet doen op de flop, als de flop drawie is. Met een goede draw of zelfs made hand zou je hier bij zo'n speler callen ofc. Bij een enorme tightass die alleen zulke plays maakt als ie zn draw heeft gehit, dan kanje hier rustig folden.
      Dit soort extreme plays komen vaak om micro limieten voor en het kan daarom zeer winstgevend zijn om een goede read te hebben, vooral als je net verdubbeld hebt oid.
      Tot slot is het ook belangrijk om deze persoonlijke kwaliteit te ontwikkelen ;)
    • 1
    • 2