Zat net ff een MTT $5+$0.50 te doen op Titan met 798 man. Ik zit gewoon tight te wachten op een goede hand...komt die gewoon niet. Na drie kwartier had ik nog maar zo'n 7 BB en ik moest iets doen, dus ik ga maar all-in met JTo. Er gaan drie man mee. Ik win uiteindelijk side-pot van 6 BB dus dat hielp niet echt. Daarna maar all-in met A8s en verloor ik van KQo en lag ik uit het toernooi op plek 350 of zo.

M'n beste hand in dat hele toernooi is ATo geweest, verder nog KTs, KTo en dus A8s, de rest van de handen was helemaal bagger. Totaal zo'n 35 tot 40 handen gehad. Oh ja, ook nog KQo, maar toen zetten voor mij al twee mensen mijn stackgroote preflop in dus foldde ik maar. Omdat ik tot aan het eind tight speelde vlogen er al veel mensen uit, maar van de helft die over was, behoorde ik toch wel tot de laatste 50 man. Uiteraard ver buiten de prijzen gebleven. Aan het eind liet ik me gaan, want ik kreeg geen handen en moest toch 2 of 3 all-ins winnen om überhaupt fatsoenlijk verder te spelen, dus speelde ik niet al te beste handen.

Ik weet gewoon dat als ik tight speel, dat mijn stack langzaam groter wordt en ik best binnen prijzen kan komen, hoewel ik het in een later stadium van een toernooi vaak slechter doe. Maar dit toernooi voelde ik me compleet machteloos.